מחפש פרילנסרים ב- פיננסים?

מאמרים בתחום פיננסים

מחפשים פרילנסרים בתחום הפיננסים והכספים? אתר XPlace מציע לכם לבחור מבין מאות אנשי מקצוע בתחומי הכלכלה, חשבות שכר, אנליזה, שוק ההון ועוד.

ניתוק תושבות מס הכנסה

מהו טופס 1348 שאותו נדרש להגיש ברגע שמבצעים ניתוק תושבות

עוסק פטור/עוסק מורשה

מה ההבדל ביניהם? כל אחד יכול להיות עוסק פטור?

חשיבות ניהול ספרים נכון

חשוב לנהל מערכת חשבונות נכונה הן מבחינה קבלת ההחלטות והן מבחינה מיסויית...

החזרי מס לשכירים

עובדים שכירים משלמים מס מידי חודש שמנוכה משכורתם. במקרים מסוימים יוצא שהמס ששילמנו בשנת פלונית עולה על המס שהיינו אמורים לשלם בפועל,במקרים אלו השכיר זכאי לקבל החזר מס מהמדינה.

What is bookkeeping? Importance of bookkeeping Service in Business

Bookkeeping, also called record keeping is systematic recording, storing and retrieving company’s financial transactions on a daily basis. It ensures that the records of the individual financial transactions are up-to-date, accurate and comprehensive.

גבייה אקטיבית ואפקטיבית-תזרים מזומנים

לאחר הפקת חשבוניות מס ו/או חשבונות עסקה, נרשמת פעולה בהנהלת חשבונות היוצרת ללקוח יתרת חובה. לכל לקוח תנאי תשלום מוסדרים במעמד פתיחת תיק לקוח בחברה או בעסק. במידה וכאשר נוצר פיגור בגבייה, תהליך הגבייה נעשה ארוך ובמקרים מסויימים החוב מוגדר כחוב אבוד. מניעת חובות אובודים תלוי רבות בתהליכי ונוהלי הגבייה של החברה ואו העסק. גבייה אמורה וחייבת להתבצע ע"י אנשי מקצוע מיומנים המבינים בקריאת כרטס...

התארגנות עסקית לסוף שנת 2018 ותחילת 2019

1. בדיקת רווחיות ופעילות בשנה החולפת 2. הצבת יעדים אסטרטגיים לשנה החדשה 3. גיבוש תקציב לשנה החדשה 4. ספירת קופות ויתרות בבנקים

מגמות מרכזיות בניהול תזרים מזומנים לעסק

מאת: bizibox
עולם ניהול המזומנים לא עוצר לרגע ולאור הקדמה הטכנולוגית ושינויים בהרגלי הניהול הפיננסי של בעלי עסקים, ניתן להבחין במגמות מובילות בניהול המזומנים לעסק.

Beta - Testing

Offering beta - testing to seek new clients.

הלוואות או לא להיות!

נראה שכל גוף שמכבד את עצמו מציע סוג מסוים של הלוואה. שלטי החוצות מפצירים בנו לסגור את המינוס, לרכוש אוטו בתשלום חודשי קבוע, לנסוע לחו"ל, לשפץ את הבית, לרכוש טיפול קוסמטי מתקדם ועוד, ועוד.  מה הם מציעים? האם בכלל אנחנו צריכים את המוצר הזה? כמה הוא עולה?

The Basics of Bookkeeping

מאת: Aliza Gavin
Bookkeeping is defined as the process of keeping maintained records of the financial transactions taking place in an organization.

מהו תזרים מזומנים וכיצד מנהלים אותו נכון

מאת: bizibox
על פי נתונים, הסיבה העיקרית לקריסתם של עסקים היא מחסור בתזרים מזומנים. עסק לא יכול לתפקד בלי כסף נזיל. אם עד כה לא ייחסתם לכך חשיבות, זה הזמן לשים דגש על תזרים המזומנים שלכם. מהו תזרים ומדוע כל עסק חייב לשמור על תזרים חיובי? דברים שחשוב לדעת.

PolarityTE: Will This Biotech Be The Next Amazon Or Tesla?

Venture capitalist Boca Raton, Florida Barry Honig is well-versed in helping start-ups and growing businesses acquire the capital needed for growth and expansion, and after more than two decades in the profession, he knows exactly what to look for, especially in the unique and challenging world of biotech.

המדריך להקמת עסק חדש

לאחר שזיהה היזם הזדמנות עסקית, הגדיר את הרעיון העסקי- מוצר/ שירות, אמצעי שיווק, קהל יעד וכו' ולאחר שבדק היתכנות עסקית- הוצאות קבועות, משתנות ונקודת איזון, צריך היזם להחליט על צורת ההתאגדות- עוסק פטור/ עוסק מורשה או חברה, כאשר להחלטת היזם ישנן השלכות מרחיקות לכת, הן באשר לחובות הדיווח המוטלות עליו והן באשר להיבטי המיסוי. מדריך זה מתיימר לספק קווים מנחים באשר להבדלים בין צורות ההתאגדות השונ...

חובת הפקדה לפנסיה - עצמאים

החל משנת 2017, בעקבות חוק ההסדרים, חלה חובה על כל עצמאי להפריש לחיסכון פנסיוני (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל) בהתאם לרמת ההכנסה שלו. במאמר זה נסביר אילו עצמאים חייבים בהפקדה וכיצד לחשב את גובה ההפקדה החודשית לפנסיה.

מתי עליי לשקול ליווי עסקי ושירות של פיתוח עסקי ע"י מומחה

ניסיוננו מלמד כי תמיד טוב יותר לקבל ליווי עסקי מקצועי שוטף אשר הוכח שמאריך את חיי העסק וסולל את האפשרות להצלחה. אז מדוע אני צריך יועץ עסקי חיצוני…?

משרדנו מעניק שירותי ניהול כספים (CFO) חיצונית, לחברות ועסקים

שירותי CFO חיצוני ללקוחותינו - הדרך ליצירת קופת מזומנים הולכת וגדלה בעסק

תוכנה לניהול עסק לניהול חשבונות באינטרנט

בעלי עסקים רבים הולכים מעט לאיבוד בין כל המשימות הרובצות על כתפיהם, אך מה שבולט בכל הנטל של ניהול עסק הוא הנושא הפיננסי וניהול חשבונות העסק.

תזרים מזומנים וחשיבותו בעסק

ניהול תזרים נכון הינו אחד הנושאים החשובים לניהול המערך הכספי של העסק. ישנן דוגמאות רבות בעבר ובהווה של חברות רווחיות ומצליחות, שנקלעו לקשיים בעיקר בגלל העובדה שלא נהלו נכון את תזרים המזומנים שלהם. חברות אלו הגיעו למצ"ב של חדלות פירעון ("פשיטת רגל" בשפה היומיומית) או נמצאות בסיכון גבוה להגיע למצב זה. הסיבות המביאות חברות שהינן גם חברות רווחיות למצב זה הינן תכנון לקוי.

עוסק מורשה או חברה בעירבון מוגבל?

שוקל לפתוח עסק? איזה עסק? מה השיקולים ועל מה יש לשים דגש? שיטת ההתאגדות היא נקודה קריטית בטווח הקצר והארוך לרווחיות,לאחריות,חבויות לרשויות המס,דיני העבודה וכו'.
תוצאות 41 - 60
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 לעמוד הבא »