איך לקבל יותר חשיפה עם קמפיינים חכמים של גוגל פרסום.

בתאריך 1 יולי, 2020

חיפשת קמפיין ממומן שמתאים במיוחד לבעלי עסקים שרוצים לנהל חשבון פרסום שלהם לבד? מצאת! הפעם נדבר על קמפיין חכם מבית גוגל פרסום.

איך לקבל יותר חשיפה עם קמפיינים חכמים של גוגל פרסום.

קמפיין חכם (Smart) הינו סוג יחסית חדש של קמפיין ממומן בגוגל פרסום. הקמפיין מתאים במיוחד לבעלי עסקים שמצד אחד רוצים לפרסם את העסק שלהם בגוגל ומצד השני לא רוצים ללמוד מערכת לעומק ומחפשים דרך להציג את המודעות שלהם ללקוחות פוטנציאליים בקלות.

כדי לעזור לעסקים להגיע למספר גדול יותר של גולשים בזמן הקצר ביותר, גוגל פיתחו מוצר חדש. אפשר להקים "קמפיין חכם" מכל מכשיר ותוך מספר דקות כבר לפרסם מודעות שלכם בגוגל מפות, בתוצאות החיפוש של גוגל וברחבי הרשת.

 

פרסום חינם בגוגל מפות.

יותר ממיליארד גולשים משתמשים במפות  של גוגל מדי חודש. הם בודקים מה יש בסביבה, מחפשים עסקים בקרוב ובונים מסלולים. הוספת העסק למפות, דרך הרשמה ל"גוגל לעסק שלי", עוזרת לעסק שלך לקבל חשיפה חינמית בגוגל מפות על ידי הצגת "סיכה" בולטת עם שם העסק. ניהול נכון של חשבון עסק במפות יעזור לך להדגיש שירותים ייחודיים כמו מבצעים או אופציה למשלוחים.

 

אנשים מתחילים לבקר בעסקים שוב אחרי מגפת COVID. גוגל רוצים לשלוח אליך יותר לקוחות חדשים. באתר של גוגל פרסום כתוב שעד סוף ספטמבר 2020 לא תחויב על קליקים / שיחות או על מכירות מקמפיינים חכמים ("סיכות מקודמות").

גוגל כבר התחלו להשיק אופציה לפרסם "סיכות מקודמות" למפרסמים המשתמשים בקמפיינים חכמים עם פרופיל גוגל לעסק שלי. האופציה אמורה להיות זמינה לכולם בשבועות הקרובות.

איך לקבל יותר חשיפה עם קמפיינים חכמים של גוגל פרסום.
מאמרים נוספים...