דגשים לצילום נכס בטרם מכירה

בתאריך 6 מאי, 2020

כמה דגשים כמה חשוב בעידן הדיגיטלי להעביר תוכן שיווקי איכותי

דגשים לצילום נכס בטרם מכירה

אם ננסה להתאים את האמרה "תמונה שווה אלף מילים" לעולמות הנדל"ן, הרי שתצלום איכותי אחד יכול להיות שווה מאות אם לא מיליוני שקלים. עסקאות נדל"ן אמנם מבוססות בהרבה על בדיקתו הקפדנית של הנכס וסקירתו מכף רגל ועד ראש הן באמצעים משפטיים והן באמצעים מקצועיים שונים דוגמת בדק בית ושמאות להערכת מחיר.

ועם זאת, בדיוק כמו בכל מוצר שאנו רוכשים, גם עסקאות נדל"ן מתחילות להירקם בראש ובראשונה דרך תצלום שמושך את הקונים הפוטנציאליים ומדרבן אותם ללכת לקראת סגירת חוזה מכר.

התנהגות צרכנית באינטרנט

נכון יהיה לקבוע שתחום הנדל"ן איננו מתקיים על בחירות אימפולסיביות. מדובר בשקלול של מגוון גורמים ונתונים שונים אשר מובילים אותנו אחר כבוד לקניית דירה, קניית מגרש או השקעה בנכס נדל"ן כזה או אחר.

ועם זאת, ההתנהגות שלנו כצרכנים באינטרנט מתבססת קודם כל על ויזואליות. שצף המידע שפוקד אותנו באינטרנט, גורם לקריאה בררנית ומרפרפת. איננו מקפידים לקרוא את האותיות הקטנות, ואנו קודם כל מחפשים את הגורם האחד שיתפוס את עינינו וייצר בנו עניין. ועם קדימון זה, להלן מספר דגשים קריטיים בתצלום הנכס שלכם, אשר יכולים לסייע רבות בזירוז מכירתו ובמחיר עליו החלטתם.

צילום מבפנים ומבחוץ

הקהל שלכם לא אוהב לקבל חצי מידע. עסקאות נדל"ן יכולות להביא עמן לא מעט חשש, וכאשר קונים פוטנציאליים לא מצליחים לקבל את כל הזוויות הנדרשות, הם מגיעים ספקנים יותר, בתחושה שמסתירים מהם דבר מה.

הקפידו לצלם את חזית הבניין / הבית ואת הפנים. הראו את כל החדרים ונסו לגוון מבחינת הזוויות.

תצלום באור יום

מוטב להקפיד לצלם את הבית בתאורה טבעית בהירה. כאן מדובר במוטיב שמשפיע לא אחת על האופן שבו אנו תופסים את האווירה של הבית באמצעות התצלום.

רבים הצופים בתמונה מסוימת, מנסים לשים את עצמם בתוך הסיטואציה. נסו להקנות להם את המראה הרענן ביותר, ותופתעו להיווכח במידת העניין שהקונים שלכם יגלו בנכס.

תצלום אווירי – אם מתאפשר

כיום ניתן לקחת צלמים מקצועיים לצילומי עיצוב פנים ואדריכלות אשר יצלמו את הנכס מזוויות מעניינות וייחודיות. בין היתר נעשה שימוש ברחפנים בעלי מצלמות איכותיות ומתקדמות.

באם יש בידיכם את האפשרות, בקשו לשכור את שירותיו של איש מקצוע אשר יצלם את הנכס גם ממבט על. לא אחת, ההשקעה בתצלומים מסוג זה, מושכת את הקונים לבצע את הרכישה המיוחלת, וכל שכן בתנאים עליהם הוחלט. 

מצלמים לבד? מוטב שלא עם הנייד

טלפונים ניידים בהחלט יכולים לספק לנו את הסחורה ולהקנות לנו תצלומים נהדרים של הנכס. ועם זאת, מומלץ לרתום לצורך העניין מצלמה מקצועית שתאפשר להקפיד על הרזולוציה הגבוהה ביותר.

אל תמהרו להסתבך עם אינספור המצבים השונים שהמצלמה מאפשרת לכם להשתמש בה דוגמת אווירה או צילום לילה. הצילום האוטומטי לרוב יכול לעשות את העבודה נהדר. הקפידו לשמור על יציבות, ואם מאפשר, הניחו את המצלמה על חצובה למקסום איכות הצילום.

דגשים לצילום נכס בטרם מכירה
מאמרים נוספים...