איך כותבים מאמרים לקידום אתרים אבל כאלה שעובדים

בתאריך 30 מרץ, 2020

יש לכם עסק מעניין כל כך, השקעתם במוצרים או שירותים מדהימים, התוכנית העסקית מראה תחזית לקנא בכם אבל... אומרים לכם שלא מוצאים אתכם בגוגל? אתם בתחתית הדף שלישי? למה כל זה קורה? רוצים לטפס במעלה החיפושים? למדו איך צריך לכתוב מאמרים לקידום אתרים!

איך כותבים מאמרים לקידום אתרים אבל כאלה שעובדים

יש לכם עסק מעניין כל כך, השקעתם במוצרים או שירותים מדהימים, התוכנית העסקית מראה תחזית לקנא בכם אבל... 
אומרים לכם שלא מוצאים אתכם בגוגל? אתם בתחתית הדף שלישי? המתחרים שלכם מופיעים ראשונים ולפניכם?   למה כל זה קורה?
רוצים לטפס במעלה החיפושים? רוצים לפתוח לעצמכם אפיקים חדשים? קהלים חדשים? רוצים תוכן שיווקי איכותי?
מצוין!!! גם אנחנו רוצים את זה בשבילכם.
עסק מעניין ומצליח זקוק לאתר מענין שמקודם באופן מקצועי כזה שיכיל תוכן שיווקי מתאים. אתר מעניין הוא ממש כמו חלון ראווה בחנות.
בעידן הזה ש...אם אתה לא שם – אתה לא קיים כדאי להשקיע באתר עם תוכן שיווקי מושך, איכותי, קצר וקולע עם תמונות טובות ומושכות.

אתרים שמעדכנים תכנים באופן שוטף, יומיומי הם אתרים שנמצאים בדף הראשון. תוכן הוא השולט, הוא הקובע כשמדברים על קידום אתרים אורגני.
אתר שמתעדכן כל הזמן,  נחשף לקהלים חדשים,  מושך להיכנס אליו לראות במה הוא עוסק.

 

אה אני עושה את בקלות... אבל למה זה לא מתקדם?

לפני שאתם מתישבים לשפוך את חמתכם על המקלדת קחו לכם רגע לחשוב איזה מין כותבים אתם.
אתם הכי מקצועיים בתחומכם ויודעים מה אתם מציעים אבל אתם יודעים להתמודד עם כתיבת תוכן ומאמרים לקידום אתרים בצורה שתציג את הידע ותעזור לעסק שלכם להתקדם?
כל אחד יכול לכתוב,  אבל האם הכתיבה עושה את העבודה?
אופטימיזציה היא לא מילה גסה... היא רק מילה שצריך להבין אותה. חשוב לתייג ולהשתמש במילות מפתח נכונות וללמוד כל הזמן האם מילות המפתח נכונות ומדויקות ועושות את הקידום שנדרש. כזה שמעלה את האתר במעלה דפי החיפוש עד למקום הראשון הנכסף.

מי שכתיבת תוכן שייוקי הוא יום העבודה שלו יודע שזאת עבודה שדורשת מאמץ וידע והתעדכנות יומיומית באופנות וטרנדים בעולם כתיבת התוכן, כתיבת מאמרים לקידום אתרים וקידום אתרים. אנחנו יודעים איזה מילות מפתח ואיזה תיוג מתאימים ומשכללים אותם כל הזמן בהתאם לחידושים. 
גם כשמנוע החיפוש מתוחכם אנחנו יודעים לעשות את קידום האתר, כתיבת התוכן וכתיבת המאמרים לקידום האתר.

החיפוש ברשת הוא כל כך תחרותי ומאתגר. חיפוש הכי פשוט יכול להניב כל כך הרבה תוצאות ולאו דוקא הרלוונטיות ביותר יקפצו ראשונות אלא אלה שמקודמות נכון. כדי לקבל מקום טוב ביציע של תוצאות החיפוש הראשונות האתר צריך לכלול תוכן מצוין ומדויק, מאמרים מקצועיים מושכים וכל זה בהתחשב בכללי קידום אתרים ברורים.   כאשר מדובר בתוכן איכותי לרוב מדובר במאמר SEO, מאמר שנועד לקדם את האתר.
הרי מה אנחנו רוצים? אנחנו רוצים שיכנסו ל"חנות" – לאתר, ויתגלגלו מדף לדף.

איך עושים את זה נכון?

  • כותרת מושכת – כשאתם נמצאים בתוך המון ורוצים למשוך תשומת לב מה תעשו? נכון יש כאלה שיצעקו, יש כאלה שישתמשו ברמקול, התנהגות גימיקית, מופע מרהיב או כל דבר אחר שיגרום לקהל להיסחף איתכם.
    כך זה קורה גם בגוגל. מיליוני גולשים בכל רגע נתון מחפשים את המשהו הספציפי שיענה על החיפוש שלהם ואתם צריכים להיות אלה שיתפשו אותם ברשת ושיתענינו במה שיש לכם להגיד.
    אז, בפעם הבאה שאתם משקיעים בכותרת תשקיעו באחת יצירתית, מושכת ושתייצג באופן אמיתי את מה שיש לכם להציע. אתם חייבים לבלוט שם בתוך הקהל.
    הכותרת לא תהיה ארוכה מדי כדי שלא "תיחתך בגוגל".

 

  • כמות המילים שרצוי שיהיו במאמר היא לפחות 300 מילים ועדיף 400 ומעלה.
    גוגל אינו "סופר" תוכן שכולל פחות מזה ולכן צריך להשקיע בתוכן שיפרט באופן שלא יהיה טרחני אך כן יהיה מענין לקרוא.
    תבדקו את זה, תכתבו מאמרי תוכן שיכללו 300 מילים ומעלה ותבדקו את כמות הכניסות שיש למאמר.

 

  • מילות מפתח – מילות מפתח הן מילים שעל פיהן מחפשים אתכם בגוגל ולכן פיזור של מילות מפתח באופן פרופורציונלי למאמר (ולא מוגזם) יעזור לגולשים להגיע בדיוק אליכם.
    פיזור פרופורציונלי של מילות מפתח במאמר זה כ-3-4 למאמר של 300 מילים וחשוב שכבר בהתחלה תופיע מילת מפתח. בהמשך שלבו אותן באמצע המאמר ובאחת מכותרות המשנה ורצוי שיהיה מרחק של פסקה בין מילת מפתח אחת לבאה אחריה.

 

  • תמונות – שלבו תמונות במאמר, לפחות אחת מענינת ותנו לה כותרת. התמונה תייצג את מה שנאמר בתוכן וכמובן חיבת להיות מושכת וטובה.

 

  • חלוקה לפסקאות – חלקו את הטקסט לפסקאות. תוכן שכתוב ב"גוש" אחד עמוס ומבלבל. כדאי שבפסקה יהיו כ-100 מילים כך הגולש יוכל לקרוא מבלי לקפוץ לטקסט הבא או להתעיף מהעומס.

 

  • קישורים – שלבו בתוכן 2-3 קישורים רלוונטיים. קישורים שיפנו לתוכן רלוונטי ויבואו באופן טבעי לתוכן שעליו אתם כותבים.

 

איך כותבים מאמרים לקידום אתרים אבל כאלה שעובדים
מאמרים נוספים...