כלב שלא מסתדר עם כלבים אחרים

בתאריך 19 פברואר, 2020

כלבים אשר מראים אגרסיביות כלפי כלבים אחרים או כל חיה אחרת, מלמד אותנו שבמהלך חייו של הכלב אם זה כגור או ככלב בוגר היו מקרים שגרמו לו להיות אגרסיבי.

כלב שלא מסתדר עם כלבים אחרים

ישנם לא מעט סיבות לכך, לכן נדבר על 2 נושאים עיקריים.

הכלב אגרסיבי עקב תקיפה

המקרה הראשון הוא שהכלב עבר תקיפה או הפחדה רצינית על ידי כלב אחר כדי לפתח אגרסיביות כלפי כלבים אחרים, תקיפה אחת זה כל מה שצריך.

קחו לדוגמא אנשים אשר עברו תקיפה או שוד ברחוב, אחרי המקרה הבודד הזה הם מפתחים מפחד וחרדות לתקופה ארוכה אם לא לכל החיים.

אז כמו שיש טיפול לבני האדם אשר עברו תקיפה כך יש טיפול לבעיית אגרסיביות אצל כלבים.

הטיפול הוא אילוף כלבים בפנסיון כלבים, שם עובדים עם הכלב אחד על אחד ועם הזמן אף חושפים אותו לכלבים אחרים וחיות אחרות.

דבר חשוב - אם הבאתם גור כלבים בטיולים הראשונים שלו אל תפגישו אותו עם כלבים בוגרים, ישנם לא מעט כלבים בוגרים עם בעיות התנהגות אשר עלולים לתקוף את הגור, אז כדי לשמור על מזג טוב של הכלב הקטן שלכם הימנעו מלפגוש כלבים בוגרים.

זכרו מספיק תקיפה אחת אשר תהפוך את כלבכם לאגרסיבי.

הלהקה

כלבים הם חיות אשר חיים בלהקה, כאשר יש את האלפא שהוא המנהיג אשר דואג ומגן על הלהקה שלו. לעיניי הכלב אתם הוא אלפא, תפקידכם הוא להגן עליו מפני סכנה או איום.

ישנם לא מעט בעלי כלבים אשר חושבים שהכל צריך ללמוד לבד להגן על עצמו, ולכן במקרים רבים הבעלים נותנים לכלב להיכנס להתקפה נגד כלב אחר, טעות גדולה!!! כמו שהזכרנו קודם, מספיק תקיפה אחת כדי לגרום לכלב שלך להפוך לאגרסיבי כלפי כלבים אחרים.

אתם אלו שצריכים להגן על הכלב על ידי גירוש הכלב התוקף אם זה בצעקה לך.. או לך הביתה, אם זה לא עוזר אז להסתכל לכלב השני בעיניים ולהוריד את טון ולאזהיר אותו שוב, ברוב המקרים זה עובד.

זכרו המשפחה שלכם היא הלהקה של הכלב, אתם האלפא בבית ולכן עליכם לדאוג ולהגן על כל הלהקה. 

המלצה שלי אליכם, לא משנה איזה סוג כלב יש לכם בבית שילחו אותו לפנסיון כלבים לאילוף, בין אם זה אילוף בסיסי או אילוף לבעיות התנהגות, החיים שלכם ושל הכלב יהיו הרבה יותר נעימים וטובים.

כלב שלא מסתדר עם כלבים אחרים
מאמרים נוספים...