על חוק ה 10,000 כבר שמעתם?

בתאריך 18 ינואר, 2020

כבעלת עסק וכגולשת סאפ מצאתי שני תחומים משותפים שכל בעל עסק, יזם ומנהל - צריכים להכיר. תכירו את חוק ה 10,000 ואת חוק ה WOLK THE TOLK

על חוק ה 10,000 כבר שמעתם?

בשיחות עם קולגות ובעלי עסקים עולה כי אנו חיים בעידן של שפע . יש שפע בהכל- השקעות נדל"ן, קורסים והכשרות, מנטורים ומאמנים, קבוצות נטוורקינג, חברות שיווק ומיתוג, קבוצות אימון, קבוצות ריצה וכו'.

מתוך זה עלו השאלות:

האם לכל המנטורים, המאמנים והמורים יש מאגרי למידה וכלים להצליח? התשובה היא כן

האם כולם יודעים ליישם או להעביר הלאה? לא

האם לכל הבנקאים ואנשי העסקים יש כלים להיות חופשי כלכלית? כן

האם אכן כולם חופשיים כלכלית? לא

וכן הלאה..

הדבר מוכיח שההצלחה וההתקדמות שלנו היא בהכרח תלויה בגודל האמונה שלנו בעצמנו, ובהכרת החוקים - חוקי בטבע.

לא מספיק לדעת תיאוריות, חייב להבין ולעשות 3 פעולות מהותיות.

1. לחזק את האמונה שלנו בעצמנו- תהליך של עבודה יסודית פנימה, חיזוק הביטחון, להיזדקף מבפנים ולהאמין שזה אפשרי. לומדים ממי שכבר עשה והצליח - WOLK THE TOLK. את הגלישה למדתי ושכללתי ע"י 3 גולשים מובילים בארץ: מיכל משיח, עמית ענבר וגיל הורביץ.

2. להכיר את החוקים.. לדוגמה- להחליט על "חופש כלכלי". ההחלטה היא מהותית! היא חלק מבניית יסודות ותשתית עליהם נוכל לבנות כמעט כל מה שנחליט. כשנחשפתי לראשונה לעולם הגלישה - החלטתי שאני רוצה להיות גולשת, קניתי גלשן וחדש ועשיתי כל מה שנדרש לשם כך.

3. ככל שנעשה את זה יותר- כך נפתח מיומנות. לפי חוק ה 10,000 אותו למדתי מאלון אולמן, כדי שאדם יהיה מומחה בתחום מסוים הוא צריך להשקיע 10,000 שעות אימון. כמו בגלישה, חשוב שליטה מלאה בגלשן המתקבלת באמצעות תרגול, התנסות, נפילות למים ועליה מחדש.. שוב ושוב עד להצלחה המיוחלת. כך גם בכל תחום שנבחר קרי: הרגלים לא מקדמים, מחשבות מעכבות, פחדים וכו' , נוכל באמצעות צבירת מיומנות, ליצור חיווטים חדשים במוח ולשלוט בכך באופן מלא.

בהצלחה!

 

 

על חוק ה 10,000 כבר שמעתם?
מאמרים נוספים...