ברכונים מעוצבים לכל סוגי האירועים

בתאריך 23 דצמבר, 2019

האם ברכונים מעוצבים מתאים לכולם? למה כדאי להשקיע בעיצוב על ברכונים לאירועים. באירועים של היום כבר לא מסתפקים בפשטות, אם בעבר שליחת הזמנה לאירוע היה מסתכם בטלפון לאורח, האירוע עצמו היה יחסית פשוט וצנוע. בשנים האחרונות הכל נהיה גדול יותר, זוהר יותר ועם המון השקעה ומחשבה, החל מההזמנות לאירוע ועד לרגע שהאורחים הולכים.

ברכונים מעוצבים לכל סוגי האירועים

באירועים של היום הברכונים הפכו לחלק עוד יותר חשוב בתכנון האירוע, היום כאשר אנו בוחרים את הברכון בין אם זה ברכון של זמירות לשבת עבור שבת חתן, ברכון ברכת המזון לחתונה, בר מצווה וכדומה או ברכון להפרשת חלה עבור ערב נשים. רמת התכנון והחשיבה על צורת הברכון, הצבעים וההקדשה הרשומה על הברכון, היא חלק בלתי נפרד מהתכנון ליום האירוע.

האם ברכונים מעוצבים מתאימים לכולם
ברכונים מעוצבים מתאימים כמעט לכל אחד. תחשבו, כאשר אתם מגיעים לאירוע ומקבלים על השולחן ברכת המזון מעוצבת עם הקדשה, אין אפשרות שלא להתרגש עוד יותר ודבר שיותר מקסים  שהברכון הזה הוא גם מזכרת מיום האירוע וגם ברכת המזון אשר ישמש אתכם גם אחרי.

סוגי ברכונים המתאימים למגוון רחב של אירועים
התאמת עיצוב הברכון היא לפי טעם אישי, ישנם אנשים אשר אוהבים פשטות אשר יסתפקו בברכון יחסית פשוט, וישנם אנשים שישקיעו המון בבחירת סוג הברכון ועיצובו. להלן מספר סגנונות לברכונים מעוצבים:

  • ברכון סדר הקידוש בעיצוב אישי - זהו ברכון מקורי וייחודי, בברכון זה ניתן להוסיף תמונות של המשפחה או תמונה של המנוח לעילוי נשמת, בנוסף ניתן להוסיף משפטי מחץ של אבא או אמא. 
  • ברכון זה מתאים לחוג המשפחתי, הכולל סדר קידוש, זמירות לשבת, הבדלה, ברכת המזון ועוד. 
  • זמירות שבת דמוי עור - ברכון בעל כריכה יוקרתית יפה ואלגנטית, ניתן להוסיף הקדשה, מתאים לשבתות ישיבה, שבת חתן, בר מצווה, שבע ברכות ועוד.
  • ברכון הפרשת חלה מגנט - מומלץ לערב נשים, הברכון הינו מגנט ושימושי מאוד גם לבית, כך שכל אישה יכולה לתלות על המקרר במטבח ולבצע הפרשת חלה בביתה.
  • ברכון בדגם בר מצווה תפילין - ברכון יוקרתי ומרשים מאוד, מתאים לאירוע בר מצווה. ברכון בסגנון סטנד עם תמונה של תפילין והקדשה לאורח מיום האירוע. 

אם החלטתם לעשות ברכון מעוצב לאירוע שלכם, אנו רוצים להמליץ על החנות המקוונת למוצרי יודאיקה - mySiddurname, שם תהנו ממגוון גדול של ברכונים וסידורים מעוצבים. 
 

מאמרים נוספים...