איך בוחרים את סגנון העיצוב של תיבות הדואר שלנו?

בתאריך 19 דצמבר, 2019

בעידן של היום שליחת הודעות לתשלום, מסמכים או דברי פרסום כאלה ואחרים נעשים בשני דרכים עיקריים, דרך תיבת דואר אלקטרוני או דרך דואר ישראל. למרות הטכנולוגיה של היום כל אחד ואחת מאיתנו עדיין מקבל מכתבים לתיבת הדואר האישית שלו בין אם זה לתיבת דואר בבניין מגורים או לתיבת דואר בבניין משרדים.

איך בוחרים את סגנון העיצוב של תיבות הדואר שלנו?

על פי אילו קריטריונים אנו בוחרים את סגנון וסוג תיבות הדואר

בחירת תיבות דואר נראית פשוטה למדי, אך כאשר אנחנו מתחילים לבדוק לעומק אנו מגלים שיש מספר קריטריונים חשובים שעלינו לקחת בחשבון, לדוגמא:
האם תיבת הדואר עומדת בתקן ת"י 816, תקן זה חל על תיבות דואר חיצוניות מכל הסוגים ואף על תיבות בחדרי תיבות דואר פנימיים.
האם ניתן להכניס מעטפה בגודל A4 לתוך התיבה והמעטפה תבלע בתוכה.
האם פתח התיבה תקני 27 מ"מ, הכוונה האם מעטפה מלאה תיכנס וכך יד לא תוכל להיכנס.

בחירת סגנון ועיצוב תיבות הדואר מותאמת לחזות ולמיקום דלת הכניסה של הבניין, ישנם סגנונות רבים ומגוונים של תיבות דואר כמו: תיבות דואר בעיצוב אדריכלי בשילוב איוורור, תיבות דואר במעמד אופקי, תיבות עמוקות במעמד שולחני, תיבות צפות, תיבות דואר במעמד היקפי מוגבה, תיבות דו צדדיות כולל אשפתון ועוד.

מהם החומרים מהמם תיבות הדואר עשויות

ישנם 2 סוגי חומרים מהם מייצרים תיבות דואר, כאשר אחד זול יותר מהשני והם:
החומר הראשון והנפוץ ביותר הוא אלומיניום - חומר איכותי מאוד, בעל משקל קל ונוח לעיבוד ותחזוקה.
החומר השני והזול מביניהם הוא פח - חומר זול אשר מהווה פתרון זול לבניינים עם תקציב דל, לחומר זה חסרון של עמידות בפני תנאי מזג שונים אשר במשך השנים מחליד.


אז רגע לפני שאתם מחליטים, אנו רוצים להמליץ לכם על חברת דיל עוז בע"מ, אשר מתמחים בייצור והתקנת תיבות דואר, דלתות כניסה ודלתות אוטומטיות לבינייני מגורים, בינייני משרדים, מגדלי יוקרה ועוד. בנוסף חברת דיל עוז מספקת שירותי תיקונים לתיבות דואר ודלתות כניסה לקהל לקוחותיה.
 

איך בוחרים את סגנון העיצוב של תיבות הדואר שלנו?
מאמרים נוספים...