עיצוב משרדים תומך פרודקטיביות

בתאריך 16 יוני, 2019

יפה ככל שיהיה, כאשר החלל המשרדי אינו מחולק בצורה נכונה, כשתאורה לא אופטימאלית פוגעת בתפקוד וכשהאקוסטיקה גרועה ומייצרת סביבת עבודה רועשת – העיצוב עלול לפספס את המטרה. כדי ליצור סביבת עבודה יעילה, יש להביא בחשבון מכלול שיקולים עיצוביים ותכנוניים.

עיצוב משרדים תומך פרודקטיביות

הרבה יותר מאריזה יפה:

עיצוב משרדים תומך פרודוקטיביות

 

תכנון ועיצוב משרדים שמגדילים את הפרודוקטיביות, יוצרים חוויה ומונעים חריגות יקרות,

ע"י מומחית רב-תחומית לתכנון משרדים.

​יפה ככל שיהיה, כאשר החלל המשרדי אינו מחולק בצורה נכונה, כשתאורה לא אופטימאלית פוגעת בתפקוד וכשהאקוסטיקה גרועה ומייצרת סביבת עבודה רועשת – העיצוב עלול לפספס את המטרה. כדי ליצור סביבת עבודה יעילה, יש להביא בחשבון מכלול שיקולים עיצוביים ותכנוניים.

 

איך מתכננים משרדים פרודוקטיביים?

 

כמהנדסת המצוידת בניסיון של יותר מעשור בניהול פרויקטים מורכבים לעיצוב משרדים (קישור לדף האודות), אני מתייחסת למכלול השיקולים שיובילו לעיצוב מזמין והכי חשוב –  פרודוקטיבי:

תכנון החללתכנון החלל מאפס, כולל הקצאה נכונה של שטחים בהתאם לצרכי החברה ומאפייני החלל. התכנון מוביל לניצול שטחים אופטימאלי, ליצירת חללים רב-שימושיים וליצירת סביבת עבודה פרודוקטיבית בדגש על רווחת העובד.

תכנון תאורה תאורה חזקה או חלשה מדי יכולה להוביל לעייפות מוגברת ולירידה בפרודוקטיביות. לכן, שלב התכנון כולל גם תכנון תאורה אופטימאלי, מהגדרת עוצמת התאורה ומאפייני פיזור האור ועד פתרונות המאפשרים הכנסת אור טבעי למתחם.

הפחתת רעשים עיצוב המשרד כולל מגוון פתרונות אקוסטיים שתורמים להפחתת הרעש, לצורך יצירת סביבת עבודה נעימה ויעילה יותר.

בניית הקונספט העיצובי הבלטת המיתוג וערכי החברה באמצעות המוטיבים העיצוביים, לצד תכנון מסע הלקוח: היכן נרצה שישב? על מה נרצה שיביט? איך נעצב את הרושם הראשוני.
 

עיצוב אסתטי ומזמין יצירת האווירה הרצויה באמצעות קו עיצובי התואם את ה- D.N.A הארגוני, תוך הפחתת "רעשים" ויזואליים שמייצרים יותר נזק מתועלת.

איך מונעים חריגות יקרות?

 

תהליך עיצוב המשרד כולל צווארי בקבוק שעלולים להוביל לחריגות בזמן ובתקציב (למשל עיכוב שלב הביצוע, בשל הצורך לבחור את חומרי הגמר). כדי למנוע חריגות ועיכובים בשלב הביצוע, שלב התכנון במשרדנו כבר כולל בחירה של רוב חומרי הגמר והתייחסות מפורטת לשילוב מערכות חשמל, מיזוג, אינסטלציה ועוד. בנוסף, משרדנו מנהל מספר מצומצם של פרויקטים בו-זמנית, ומאפשר לכם ליהנות מזמינות גבוהה בכל אחד משלבי התכנון.

 

הניסיון שצברתי בניהול פרויקטים ועיצוב משרדים יאפשר גם לכם לתכנן משרד אסתטי ומזמין, שיסייע לחברה לעמוד ביעדיה.

עיצוב משרדים תומך פרודקטיביות
מאמרים נוספים...