המגנט המיוחד - מגנט מיוחד רק בשבילך!

בתאריך 6 אוגוסט, 2018

צוות ה"מגנט המיוחד" משתמש בשיטת הצילום החדישה והמתקדמת ביותר בארץ. אנו משתמשים במצלמות חדשניות ומשוכללות, במדפסות איכותיות ובנייר צילום משובח. אנו מצפים כל מגנט בלמינציה כדי להעניק לכם מגנטים שלא דוהים ולא מתקלפים. אנו מגיעים לכל אירוע כשעה לפני התחלת האירוע ונשארים עד לאחר שאחרון האורחים עוזב את המקום כשבידו מגנט. בעזרתנו תוכלו לשדרג כל אירוע, להעניק לאורחים אטרקציה מיוחדת, חוויה מרגשת וזיכרון נפלא מהאירוע שלכם. אנו מציעים חבילות צילום במחירים אטרקטיביים ובאיכות הגבוהה ביותר.

המגנט המיוחד - מגנט מיוחד רק בשבילך!

כאשר אנחנו בוחרים צלם מגנטים עלינו לקחת בחשבון שלושה גורמים כדי לוודא שאנו מקבלים תמורה הולמת עבור הכסף ששילמנו.

  • הגורם הראשון הוא בחירת הצלם. צלם מגנטים אינו חייב להיות אומן בתחום הצילום, אך הוא בהחלט חייב להיות צלם מקצועי שרכש השכלה בתחום, צלם שמכיר היטב את הטכניקות השונות של הצילום, את זוויות הצילום המתאימות, את המשחק בין אור וצל ועוד. אם תיקחו צלם חובב תקבלו תמונות עם רקע כהה ועם דמויות מטושטשות. לא משנה מהי איכות ההדפסה, צילום מקצועי הוא הבסיס לתמונת מגנט מוצלחת.
  • הגורם השני הוא הציוד שבו משתמש הצלם. צלם חובב ישתמש במצלמה חצי מקצועית עם פלאש לא מקצועי והתוצאות יהיו בהתאם.
  • הגורם השלישי הוא איכות ההדפסה, איכות הנייר שבו משתמש הצלם וסוג המדפסת. אם איכות ההדפסה תהיה נמוכה, כבר לאחר חודשיים או שלושה חודשים התמונה תהיה דהויה ומטושטשת, אי אפשר יהיה לזהות את הדמויות והמזכרת מהאירוע תמצא את עצמה מהר מאוד בפח האשפה.

לפני שאתם סוגרים עם צלם מגנטים בקשו לראות מגנטים שהוא צילם לפני כשלושה חודשים. מגנט לא איכותי הוא מגנט עם תמונה שבה כבר לאחר מספר חודשים התמונה דוהה והצבעים המקוריים משתנים.

  • רצוי להקפיד שיהיו שני אנשים בצוות צילום המגנטים, צלם ועוזר צלם, במיוחד באירועים גדולים עם שלוש מאות אורחים ומעלה. הצלם יעסוק בצילום ועוזר הצלם בהדפסה ובחיתוך המגנטים. אם תשכרו רק איש צוות אחד, כמות המגנטים שהוא יצליח להפיק תהיה קטנה באופן משמעותי מאשר אילו היו שני אנשי צוות באירוע והתורים לצילום יהיו ארוכים.
  • אל תהססו לבקש המלצות על הצלם שאותו אתם רוצים לבחור. בקשו מהצלם רשימה של ממליצים ודברו אתם. אתם יכולים גם לחפש מידע על אודות הצלם ברשת האינטרנט. צלמים מקצועיים מחזיקים אתר ברשת, כנסו לאתר, בדקו את הרמה שלו, את התכנים, האם הם מקצועיים, אם יש גלריה של תמונות תוכלו להתרשם מהם ולעתים תמצאו באתר גם המלצות.
  • בקשו הצעות מחיר משלושה צלמים לפחות והשוו ביניהם על בסיס של נתונים שווים. אל תתפתו למחירים זולים מדי, מחיר זול עלול לאותת על שימוש בחומרי גלם באיכות נמוכה ועל ציוד מיושן. אם מצאתם צלם שאתם אוהבים והמחירים שלו קצת יותר יקרים, לא כדאי לכם להוריד את המחיר, כי אתם אלו שתשלמו בסוף את המחיר, במקרה כזה הצלם עלול לצלם פחות מגנטים. ההפרשים במחיר אינם גדולים, ותמיד כדאי לשלם קצת יותר עבור האיכות.
מאמרים נוספים...