5 סיבות למה כדאי להשתמש בשירותי חברה ולא בפרילנס

בתאריך 18 מרץ, 2018

כמנהל פרויקטים יוצא לי הרבה לדבר עם לקוחות, הרבה פעמים לקוחות רוצים לעבוד עם פרינלנסר ולא עם חברה וזאת ומהסיבות של מחיר, יחס אישי וכ"ו. בשוק עם תחרות, אתה מנסה להסביר ללקוח חיסרונות ולמשוך פרויקט לחברה, אך לא תמיד זה יוצא, הפעם אני רציתי לספר על חיסרונות עבודה מול פרילנסר.

5 סיבות למה כדאי להשתמש בשירותי חברה ולא בפרילנס

המטרה היא לא להגיד שפרילנסרים לא יודעים לעשות את העבודה שלהם, הרי כל אחד והתחום שלו, אתם לא תראו פרויקט בנייה שלמעשה מנהל פרויקט הוא אדריכל, מעצב, פועל, מנופאי, אינסטלטור, חשמלאי וכ"ו, זה פשוט לא אפשרי, אותו דבר גם בתחום פיתוח תוכנות ואתרים, אתם יכולים לקבל תוצאה, אבל כנראה שתוצאה תהיה ברמה בינונית. אני מאמין שכל פרילנסר בשלב מסוים עומד בפני החלטה לגדול לחברה ולהפסיק לקחת פרויקטים נוספים, אחרת האיכות תפחת משמעותית

 

1. אני עושה הכול בעצמי!

הקמת אתר דורשת השתתפות של כמה אנשי מקצוע: מעצב, מעצב חיתוך, מתכנת. במקרים מיוחדים: אופטימיזציה, קופירייטר, טסטר, ידע בפרסום.

אם אתה מוצא פרילנסר שעושה את כל זה בעצמו, סביר להניח שתקבל ביצועים בינוניים בכל השלבים:

  • העיצוב היה בינוני, לא מסודר
  • חיתוך לא אופטימלי, "כבד"
  • התוכנה פועלת בצורה לא יציבה, נכשלת
  • באתר מבקרים מספר קטן של אנשים, מסיבה לא ידוע
  • הטקסטים באתר אינם יכולים לעניין משתמשים
  • כל אלה הן התוצאות עבודה של בן אדם אוניברסלי אחד בשלבי יצירת האתר שונים.

 

2. יש לי גישה אישית!

כן, בן אדם. משמעות הדבר היא כי כל "פגמים" אשר פרילנסר יתקע במהלך הפרויקט, יופיעו על הפרויקט שלכם. חברות ניגשים לפרויקט עם הניסיון של שנים. בעיות רבות כבר נפתרו מספר פעמים על בפרויקטים קודמים ופתרונות אופטימליים פותחו לבעיות אלו. זה מקטין באופן משמעותי את השגיאות האפשריות ואת זמן הפיתוח בכלל

 

3. האם תרצה להפוך למנהל פרויקט? הזמינו אתר מאת פרילנסר!

אם אתה רוצה לקבל תוצאה נורמלית, אז בכל שלב תצטרך לבדוק את כל העבודה שנעשתה ע"י מתכנת: יצירת עיצוב, נכונות של החיתוך, שגיאות הקלדה באתר. לאחר מכן, יהיה עליך לבדוק את הפונקציונליות של האתר, את העבודה של כל הסקריפטים ואת טופסי ההזמנה. אם יש לך לזה כמה ימים של זמן פנוי - אז קדימה תתחילו. אם אתה מעריך את הזמן שלך, אז כדי להזמין אתר בחבר, אשר תספק תבניות עיצוב מוכנות מראש, תעשה אופטימיזציה נדרשת בצורה עצמאית ותבדוק קוד.

 

4. פקטור פסיכולוגי "אתה מחפש אותי!"

פעם אחר פעם, תמצאו חסרונות בעבודת הפרילאנס, ותשלחו לו דיווחים על טעויות, המצב יתחיל להתחמם. מצד שלך, אתה רוצה לעשות עבודה במהירות רבה, וכן פרילנסר רוצה למסור את זה לך גם כן כמה שיותר מהר. וכאשר טעויות חוזרות ונשנות לעתים קרובות יותר, זה מוביל לקשיים גדולים בפרויקט. אתה עצבני, כיוון  שהמועד האחרון מגיע לקיצו, הפרילאנסר כבר בטוח שהוא עשה יותר מהנדרש, ואתה דורש מעל לנורמה.

לא יוצא הרבה לפגוש מפתח עצמאי טוב ( הם קיימים ולא מעט, אך עובדים בחברות מסודרות) מי שיקשיב היטב לדרישות שלך, ולא יפריע כל הזמן עם פרויקט שלא הושלם סופית, יבזבז את הזמן שלך. לרוב עם החבר 'ה האלה בסוף תיפרדו, או אם חלק מהסכום כבר שילמתם, תקחו את מה שבסופו של דבר בוצע, ותחפשו מומחה חדש עבור הפרויקט. חשוב לציין שחברה שנכנסת לפרויקט מכניסה מראש כמות סבירה של שעות כדי לתקן או להבין מה נעשה בפרויקט ע"י פרילנסר קודם.

בעוד בחברות יש מנהלי פרויקטים אשר יחסכו ממך שיחות מיותרות, ומפתחים מן הרגשות של הלקוח שלא מרוצה ממשהו ( מפתחים עם לא סבלני ולא תמיד יודע לתקשר עם לקוח). במקביל, אתה מקבל עבודה באיכות גבוהה  ובזמן, ומבצעים בשלווה מסיימים עבודה על הפרויקט שלכם.

5. אני בחופשה!

כן, גם זה קורה. כאשר אתה עובד עם פרילנסרים לתמיכה קבוע, חודשית, תקווה היינה הכרחית במצב זה. הוא יכול לטוס לחופשה, לחלות, ללכת לעבודה (!), ופשוט להפסיק עם פרילנס.

בסופו של דבר תחליטו אתם, מה בדיוק אתם רוצים לקבל בגין התמורה ששילמתם.

 

 

 

מאמרים נוספים...