3 טיפים לבחירת מקדם אתרים

בתאריך 29 אוגוסט, 2017

מאמר בנושא טיפים לבחירת מקדם אתרים

3 טיפים לבחירת מקדם אתרים

3 טיפים שיעזרו לכם לבחור מקדם אתרים שיביא לכם תוצאות

אם הגעתם לכתבה הנוכחית, כנראה שהבנתם שבלי קידום מקצועי, אף אחד לא ידע שהאתר שלכם בכלל קיים. כן, אנחנו יודעים שהמציאות הזו כואבת מאוד (ובפרט לכיס הפרטי שלכם) אבל אין להתווכח על העובדה שתוכלו להשקיע המון באתר האינטרנט שלכם- להפציץ אותו בתוכן ברמה, להוסיף עיצוב מרשים, להכניס חנות אונליין ואפילו פיקסל לפייסבוק- ובכל זאת, ללא קידום מקצועי אף אחד, תקראו שוב - אף אחד לא ידע על קיומו. אפשר לומר שאנחנו טיפהל'ה משוחדים, אבל לדעתנו קידום אתרים בגוגל הוא הערוץ הפרסומי החזק ביותר שעשוי להביא לכם הרבה יותר לקוחות קבועים. טוב, עד כאן ההקדמה הקצרה שלנו, ועכשיו נשאל ברשותכם את שאלת השאלות- איך בוחרים מקדם אתרים טוב?  

על האמת שמאחורי ה'מקום הראשון בגוגל'

בדומה לכל תחום אחר בשוק הישראלי, צצו להם כפטריות אחרי הגשם מאות מקדמי אתרים חובבנים ושרלטנים שיכולים להופיע בלי בעיה ליד הערך "חאפר" במילון, וזו עדיין תהיה מחמאה עבורם. אותם שרלטנים לא מבינים דבר וחצי דבר בקידום האתר, ומעוניינים אך ורק בכסף שלכם. לכן, אם נתקלתם בחברת קידום "סופר מקצועית" שמבטיחה לכם מקום ראשון בגוגל ללא הגבלת זמן, או התחייבות על מיקום מסוים באחד ממנועי החיפוש, תתרחקו ממנה כמו מאש. מדוע? כל מנועי החיפוש, יכולים לבצע במהירות שינויים קלים באלגוריתמים שלהם. שינויים אלו ישפיעו על כל האתרים, ועשויים להוריד את אף את דירוג האתר שלכם. בנוסף, יש עוד כמה וכמה פרמטרים המשפיעים על הדירוג, כגון: הדומיין, התוכן באתר, התגיות ועוד, כך שהתחייבות מראש על "מקום ראשון" היא איך לומר... הבטחה פחות ריאלית מבחינתכם.

סבלנות לא קונים בשום חנות

קידום אתרים מקצועי באמת לוקח זמן רב, ושלא יסבנו אתכם עם שום התחייבות אחרת. אם בחרתם לשלם למקדם אתרים מקצועי, יקח לו זמן רב להשביח את האתר שלכם מבחינת התוכן, התגיות ומפת האתר, ועוד יותר זמן לבדוק שיש עליה בהמרות, בתנועת הגולשים והתקדמות ממשית בדירוג של תוצאות החיפוש. מקדם אתרים טוב יעריך את משך הזמן שיקח לו לקדם את אתרכם בחצי שנה לפחות, כדי לזכות באמונם של מנועי החיפוש בתחום כה תחרותי. אם תקפידו על כל הכללים של גוגל, כגון: קישורים טובים, תוכן מקורי ואיכותי ואתר מסודר בצורה מובנית, תוכלו אף לקצר את התהליך.

חוזה עבודה מסודר

הטיפ השלישי והחשוב ביותר נועד לבטח אתכם הלקוחות בפני חבורת החאפרים, שכל רצונה הוא לגזול את כספכם. אם כבר בחרתם מקדם אתרים כלשהו, יהיה עליכם לתחום איתו על חוזה עבודה מסודר לתקופת זמן קבועה מראש עם תחנת יציאה אחת לפחות, שתאפשר לכם להשתחרר ממנו במידת הצורך. אם תוך מספר חודשים (המקובל הוא בין 4-6 חודשים) לא תראו כל שיפור בדירוגים במנועי החיפוש או בהמרות, תהיו חופשיים להעזר בתחנת היציאה שקבעתם ולעזוב את ההתחייבות שלכם. אל תחששו- אין בכך כל פגם, כיוון שאינכם מפירים הסכם או התחייבות כלשהי! אנו ממליצים מאוד לא לחתום עם מקדם אתרים לשנה מראש, בלי לעגן מראש בחוזה מסודר מה בדיוק אתם עומדים לקבל.

מאמרים נוספים...