למה תעודת SSL צריכה להיות השדרוג הבא באתר שלך?

מאת Creauto
בתאריך 28 אוגוסט, 2017

עברו כמעט 3 שנים מאז שגוגל הכריזה לראשונה על ההמלצה לעבור לפרוטוקול HTTPS. החזון שלהם הוא ליצור אינטרנט מאובטח יותר, ולכן הם פוגעים ישירות בדבר שלבעלי האתרים הוא היקר מכל : תעודת SSL הווה חלק ניכר מהדירוג בגוגל.

למה תעודת SSL צריכה להיות השדרוג הבא באתר שלך?

לא מפתיע שהעולם לא עשה מעבר משמעותי לתעודת SSL בלילה אחד. למעשה עברו 3 שנים ורוב האתרים עדיין לא משתמשים בHTTPS. אי אפשר להאשים אותם. יש הרבה דיסאינפורמציה וחצאי אמת לגבי פרוטוקול HTTPS וSSL הכוללים:

  • מחיר יקר
  • יכול לפגוע בדירוגים
  • מסובך להתקנה
  • לא הכרחי

בעבר כשהיו שואלים לגבי הנושא בתחילת 2014, ההמלצה הייתה לרכוש תעודת SSL רק אם באמת אתם צריכים אחת. מי צריך אחד? בעיקר חנויות וירטואליות. רוב האחרים פשוט לא היו חייבים לרכוש תעודה. השינוי המינורי בדירוג אם בכלל , לא היה שווה את הזמן והכסף,.

כרגע באמצע שנת 2017, התשובה היא שונה. כולם צריכים לעשות את המעבר ל HTTPS. אם יש לך אתר ואתר רוצה לייצר לידים, מכירות, או רק לספר לאנשים אודות העסק שלך אתה חייב תעודת SSL.

מזה HTTPS ו SSL?

אם אתם משתגעים מהמושגים הרי לכם הסבר במילים פשוטות.

HTTPS – תקשורת מוצפנת כך שמידע ודאטה שמגיעים ונשלחים מהאתר שלכם הם מאובטחים.

SSL – סטנדרט הטכנולוגיה שגורם לאתר שלך להפוך לHTTPS.

במילים אחרות, אם אתם רוצים דאטה מוצפנת באתר שלכם וליישר קו עם המלצות גוגל, אתם צריכים לרכוש רישיון SSL. אך יש עוד הרבה לבצע על מנת לגרום לגוגל להיות מאושרת.

SSL זולה עכשיו

אתה לא צריך להיות חברת ענק על מנת לאפשר לאתר שלך תעודת SSL. זוהי השקעה קטנה לכל עסק לגיטימי. התקנה ואחזקת רשיון יעלה לכם לא יותר מכמה מאות שקלים בשנה. לרוב העסקים, זה מחזיר את ההשקעה אחרי הרכישה הראשונה.

 

אל תנסו את זה בעצמכם

התקנת רשיון SSL זוהי פעולה פשוטה אם עשיתם זאת בעבר. רוב בעלי העסקים לא עשו זאת מעולם. במקום לבזבז ימים שלמים בניסיונות לבצע את המעבר ואחר כך לגלות שפגעתם באתרכם בגלל שעשיתם משהו לא נכון, תעדיפו ליצור קשר עם חברה מקצועית לפיתוח אתרים ואחסון אתרים. חברה כזאת יכולה בקלות לעשות את השינוי ל HTTPS ללא שום נזקים לטווח הקצר והארוך.

לא משנה מי עושה עבורכם את המעבר, הזמן לעשות את המעבר הוא עכשיו.

אם אתה מוכן לגרום לאתר שלך להיות בטוח יותר ולתת חוויה טובה יותר לגולשים שלך, צור איתנו קשר עוד היום.

קריאוטו משרד פרסום בחיפה

מאמרים נוספים...