איך לבחור חברה לבניית אתרים? 7 דברים שאתה חייב לדעת.

מאת Creauto
בתאריך 28 אוגוסט, 2017

אתרי אינטרנט יכולים להיות אחד מהכלים החזקים ביותר לעסק שלך,אך אם תכנס לתהליך מול חברה שלא מתאימה באופן מושלם למטרות שלך ולתקציב זה יכול להיות בזבוז זמן וכסף. לבנות אתר יכול להיות מאוד טריקי, פשוט בגלל שלפעמים לא תדע מה אתה לא יודע ואז קשה מאוד לשאול את השאלות הנכונות. אז בשביל לעזור לך בנינו מדריך נפלא שידריך אותך בצעדים איך לבחור חברה לבניית אתרים

איך לבחור חברה לבניית אתרים? 7 דברים שאתה חייב לדעת.

15 מאי איך לבחור חברה לבניית אתרים? 7 דברים שאתה חייב לדעת.

Posted at 10:02h in Uncategorized by creauto 0 Comments 

אתרי אינטרנט יכולים להיות אחד מהכלים החזקים ביותר לעסק שלך,אך אם תכנס לתהליך מול חברה שלא מתאימה באופן מושלם למטרות שלך ולתקציב זה יכול להיות בזבוז זמן וכסף.
לבנות אתר יכול להיות מאוד טריקי, פשוט בגלל שלפעמים לא תדע מה אתה לא יודע ואז קשה מאוד לשאול את השאלות הנכונות. אז בשביל לעזור לך בנינו מדריך נפלא שידריך אותך בצעדים איך לבחור חברה לבניית אתרים

1.האם החברה היא מוכרת ומנוסה?

זה חשוב למצוא חברה לבניית אתרים שיש לה ניסיון. אתה יכול למדוד את זה באמצעות שנים, מספר לקוחות וגם כמובן באמצעות התיק עבודות שלהם.

מספר שנים בעסקים מצביע על החברה כיציבה ומצליחה וכך הם יוכלו לעבוד איתך באופן קבוע לטווח הרחוק.
מספר לקוחות יצביע על חברה שמנוסה בכל הוריאציות של בניית אתרים החל מתדמית עד לחנויות מסחר ולאתרים עם מערכות מתקדמות. זה גם מצביע על זה שהם יודעים לעמוד בלוחות זמנים.

שלוש שאלות חשובות לשאול:

  • כמה זמן אתם מפתחים ובונים אתרים?
  • כמה לקוחות יש לכם?
  • כמה עובדים יש בחברה שלכם?

לרוב לפרילנסרים ומפתחים קטנים אין את הניסיון שהם חושבים שיש להם, ובכך מה שנראה כחסכון בכסף יכול להיות יקר מאוד כדי לתקן את העבודה. במבחן המציאות, אתר זה פרוייקט מתמשך וחשוב להתחבר עם חברה שיש לה את הניסיון והיכולת לעבוד לאורך טווח.

איזה סכום אני צריך לשלם?
שאלה שאנו נשאלים הרבה – “כמה אני צריך לשלם על אתר?”

מחירי אתרים הם בטווח רחב מאוד, אתה יכול להשיג אתר תמורת סכום נמוך ואפילו חינם ורק לשלם על האחסון, או שהמחיר יכול להיות אפילו בטווח של מעל 20,000ש”ח ומעבר. משהו מעניין מאוד שתיתקל בתעשיית בניית האתרים היא העובדה שעבור אותה הצעת מחיר משתי חברות שונות תקבל מחירים שונים לחלוטין הכל בהתבסס על החברה ששלחה הצעת מחיר.

אתה יכול לבנות אתר בין 1000-2000ש”ח אך עם זאת חשוב שתבין מה אתה קונה ולמוצרים האלה תמיד יש גם מגבלות. דבר נוסף לשקול זה המוצרים שנשלפים מהכובע ואין להם את הייעוץ,ההכוונה וההתאמה האישית – דברים מאוד חשובים ברגע שרוצים שהאתר ישרת את העסק בצורה מירבית. אלו פתרונות זולים שיכולים לעבוד לחלק מהאנשים, אבל לא לכולם.

“אתה מקבל מה שאתה משלם” – משפט שנכון גם בבניית האתרים. למרות זאת יש נקודה שבה המחיר ממשיך לעלות למעלה אך האיכות והמומחיות לא מצדיקה את המחיר.

ההסתכלות הטובה ביותר לגבי אתר זה שהוא פרוייקט ארוך טווח והשקעה בעסק שלך.
החברה הנכון לבניית האתר שלך יכולה להיות נכס מניב לשנים שיבואו.

3.האם אני יכול לעדכן את תוכן האתר בעצמי?

וודא כי יש לך גישה לעדכן ולערוך את התוכן באתר שלך 24/7. באמצעות CMS מערכת ניהול תוכן .
חשוב שיהיה לך מערכת נוחה לעריכת האתר ברגע שתרצה לשנות דברים.

4.האם אקבל תמיכה טכנית מתי שאצטרך?

האם החברה שאתה רוכש ממנה את האתר מציע תמיכה חודשית? ברגע שאתה קנה אתר, מאוד חשוב שתבחר חברה שמציעה תמיכה טכנית יציבה ובמחיר נוח לאורך החודש.

5.שמור הכל במקום אחד

מאוד נוח שיהיה לך חברה אחת שתטפל בכל העניינים שקשורים לאתר שלך ולנוכחות באינטרנט. שירותי משנה הם כל מה שיתמכו בעסק שלך ובנוכחות באינטרנט שלך. זה יכול להיות שירותי גרפיקה, קופירייטינג, דומיין, אחסון, תמיכה וחשוב מאוד גם שיווק באינטרנט. אתה רוצה לדעת שהחברה שאתה מתעסק איתה מציעה קשת רחבה של שירותים שקשורים לאתר שלך ושיש להם כישורי שיווק.

6. האם יש תשלומים נוספים או לא צפויים

כשאתה רוכש אתה ומקבל הצעת מחיר, בנוסף חשוב להיות מודע לתשלומים לא צפויים, מגבלות, תשלומים באמצע הדרך שיכולים להיו קשורים לאתר שלך.
לכן בהקשר לשאלה איך לבחור חברה לבניית אתרים – חשוב שתברר זאת לפני שיוצאים לדרך.

למשל: שירותי אחסון ותמיכה. מאוד חשוב לדעת את התמחור לפי שעה של החברה מולה אתה עובד.
בנוסף מגבלות כמו נפח אחסון, כמות סקיצות. אם החברה מציבה מגבלות יכול להיות שתחוייב בתשלומים נוספים אם תחרוג מהמגבלה.

איך לבחור חברה לבניית אתרים? וודאו כי החברה שאתם עומדים מולה לא מסתירה תשלומים לא ידועים ויש שקיפות מלאה ביניכם.

7. ראה דוגמאות לעבודות שלהם

מאוד חשוב לראות דוגמאות לעבודות של החברה מולה אתה מיועד לעבוד. זה יתן לך אינדיקציה טובה מה הם מסגלים לספק לך. מאוד חשוב במקרים האלה לא להסתכל רק על איכות העיצוב אלא גם על הפונקציונליות של האתרים. כל חברה לבניית אתרים צריכה להראות לך מגוון רחב של עבודות שהם סיימו.

בנוסף לזה, טוב מאוד לראות המלצות ומקרי בוחן שיש לחברה מלקוחות קודמים. זה נקודה טובה לדעת שיש להם לקוחות שמרוצים מהשירותים שלהם.

 

לסיכום, בחירת חברה נכונה יכולה לקחת זמן אבל אין ספק שזה שווה את זה מכיוון שאתר לא נגמר ברגע שמסיימים לבנות אותו – זהו פרוייקט מתמשך.
מקווים שעזרנו לכם עם השאלה – איך לבחור חברה לבניית אתרים.

 

משרד פרסום בחיפה

מאמרים נוספים...