5 דרכים פשוטות להשגת כניסות לאתר שלך על ידי קישורים חיצוניים

מאת GOlDigital
בתאריך 20 יולי, 2017

כבעל עסק, אתה בודאי מודע לכך שעל מנת להגיע לכמות חשיפות גדולה יותר עליך לבצע פעולות שונות. לכן, אם אתה מעוניין להגביר את כמות הכניסות לאתר שלך ,קישורים חיצוניים הינם דרך מצוינת לעשות זאת. במאמר זה תמצא 5 דרכים פשוטות להגדלת כמות הכניסות לאתר שלך על ידי קישורים חיצוניים:

5 דרכים פשוטות להשגת כניסות לאתר שלך על ידי קישורים חיצוניים

1.    החלפת קישורים עם בעלי אתרים אחרים-מצא אתרים הקשורים במידה מסוימת לתחום בו אתה עוסק. צור קשר עם בעל האתר והצע לו החלפת קישורים. הוא ישבץ קישור לעמוד באתר שלך תמורת שיבוץ קישור מתוך האתר שלו באתר שלך. פשוט, נכון ? אני יכולה להבטיח לך שרוב בעלי העסקים יסכימו להחלפה הזו מכיוון ששני הצדדים מרוויחים. 

2.    פרסום מאמרים- אם יש לך את היכולת לכתוב תוכן או לשכור כותב תוכן, דאג לפרסם ברחבי הרשת מספר מאמרים הקשורים לתחום בו אתה עוסק. בתוך המאמר ניתן לשתול קישורים לאתר שלך על ידי "היפר קישור"-סימון מילה מסוימת בתוך המאמר כאשר לחיצה עליה מובילה את הגולש ישירות לאחד העמודים באתר שלך. את המאמרים תוכל לפרסם בפורומים, בבלוגים וברשתות החברתיות. זוהי דרך מושלמת גם לתת ערך-ידע, מידע, טיפים וגם לקבל כניסות לאתר. ראה את המילה "כאן" בסעיף 3 במאמר זה כדוגמא להיפר קישור.


3.    רישום האתר לאינדקסים- כיום קיים מגוון רחב של אינדקסים אשר ניתן להירשם בו כלומר, להוסיף קישור לאתר שלך לפי קטגוריה. כך, כאשר הגולש ייכנס לאינדקס ספציפי, הוא יחפש מוצר/שירות בתחום הפסיכולוגיה למשל והוא ימצא קישור לאתר שלך בין כל האתרים הקיימים באותה הקטגוריה. כנסיון ראשון שלך להרשמה לאינדקס, לחץ כאן כדי להגיע לאינדקס של NANA.

4.    חתימה דיגיטלית באימייל-אין יותר פשוט מזה! יש לך כבר חתימה דיגיטלית? מעולה! רק הוסף את כתובת האתר שלך מתחת לפרטי יצירת הקשר עמך. כך, אפילו המורה של הילד שלך תוכל לראות את המוצר או השירות שלך ואולי אפילו לרכוש ממך.


5.    לחצן הנעה לפעולה בדף העסקי בפייסבוק- על גבי תמונת הנושא בדף העסקי בפייסבוק יש כפתור שנקרא "הנעה לפעולה". לחץ עליו ותוכל לבחור כיצד הגולש שהגיע לדף העסקי שלך ייצור עמך קשר. ניתן לערוך את הכפתור כך שהגולש ייצור עמך קשר אבל מאחר והאפשרות הזו טובה רק לגולש הגולש במובייל, רצוי לבחור באפשרות של הוספת קישור ישירות לעמוד יצירת הקשר באתר שלך . כך הגולש יגיע לעמוד וייצור עמך קשר דרך טופס יצירת הקשר.


בגדול, יש לדאוג כל העת להגדלת כמות הכניסות לאתר על מנת להשיג עוד לקוחות. ישנן עוד דרכים אבל כאן ריכזתי עבורך את הפשוטות ביותר.
האתר שלי עדיין בבנייה אבל הדף העסקי שלי פעיל עבורך - הדף העסקי שלי   אם תיכנס אליו אז השגתי את הכניסה שלך אליו דרך קישור חיצוני :)

כמובן, אתה מוזמן ליצור עמי קשר במידת הצורך להתייעצות נוספת

 
מאחלת לך יום תוסס,
ליה
 

מאמרים נוספים...