עיצוב מצגות פאוורפוינט – טיפים למתחילים

בתאריך 16 יולי, 2017

אין על מצגות, פשוט אין! המצגת היא כלי עוצמתי המשמש אותנו למטרות עסקיות, חינוכיות, שיווקיות, בין אם בחדר ישיבות, כיתת לימוד או באולם כנסים ענק, למצגת יש תפקיד מפתח כשמדובר בתהליכי העברת מסרים. ולחשוב שלכל אחד מאיתנו יש על המחשב Powerpoint איתו ניתן לייצר כלי שכזה – מדהים!

עיצוב מצגות פאוורפוינט – טיפים למתחילים
עם מצגת טובה יבינו אותך יותר.
לרוב, אצלנו בראש, המסר אותו אנו מבקשים להעביר נראה ברור כשמש, חי ובועט בעוד שהצופים שלנו לא תמיד יבינו מיד במה מדובר. יתכן שהצופה שלך יקשיב לך אך ידמיין בראשו רעיון אחר לגמרי השאוב מעולם הדימויים הפרטי שלו. כאן נכנסת המצגת לתמונה, ומאפשרת העברת מסרים מורכבים והמחשה ויזואלית לתוכן שתיאורו המילולי מסורבל. שקפיה המתחלפים יוצרים זרימה ומהווים רקע וערך מוסף, הסימולטניות בין הנאמר בעל פה ובין התוכן המוצג על המסך הופכת את המצגת לכלי שאין שני לו.

מצגת טובה תגייס את הקהל שלך למען המטרה שלך.
המצגת באה לחזק את דבריך על ידי דוגמאות והוכחות, לתת רקע וערך מוסף ״למכור״ את הרעיון שלך לקהל באופן קל ונגיש, לייצר שיח עם הקהל ובתור שכזאת, לגרום להם להתרגש מהרעיון שלך, להזדהות עם הסיפור שלך, להאמין בחזון שלך, ולפעמים אף להניע אותם לפעולה, לגייס אותם למען החזון ולהעלות בהם רצון לקחת חלק בתהליך.
Powerpoint כתוכנה המובילה והנפוצה ביותר בתחום עריכת ויצירת מצגות מאפשרת שימוש נוח ואינטואיטיבי בכלי זה, בנוסף היא מאפשרת עדכון תוכן שוטף בצורה פשוטה ומהירה, ועל ידי אנשים שונים, לדוגמה במצגת ארגונית המצריכה עדכון שוטף על ידי עובדים שונים של הארגון. עוד יתרון של Powerpoint הוא שילוב הממדים בפלטפורמה אחת: תמונות, תרשימים, סרטונים, אנימציה וכו׳.על אף מתחריה ההולכים ומתרבים כיום בשוק – כשמדובר בשיתוף והפצת מצגות שקפים – Powerpoint עם ידה על העליונה, היא רק הולכת ומשתפרת עם כל גרסה חדשה, ו-Powerpoint של 2017 מעולם לא נראתה טוב יותר, עם מאפיינים חדשים ונוצצים, ממשק משתמש משודרג והתרחבות אל פלטפורמות המובייל וה-web.
במאמר זה אציג חמישה טיפים, ברובם קלים ליישום, לכל המעוניין להביא את המצגת שלו אל הפוטנציאל המלא שלה. אתייחס כאן גם אל מאפייני תוכנה בסיסיים היכולים לעזור כשניגשים ליצור מצגת Powerpoint.

למאמר המלא

 

עיצוב מצגות פאוורפוינט – טיפים למתחילים
מאמרים נוספים...