פרסום ממומן מבוסס מילות מפתח, איך זה עובד ?

בתאריך 14 מרץ, 2017

פרסום ממומן מבוסס מילות מפתח הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר למשיכת גולשים לאתר שלכם.אז מהוא השלב הראשון ביצירת מסע פרסום מבוסס מילות מפתח ?

פרסום ממומן מבוסס מילות מפתח, איך זה עובד ?

השלב הראשון ביצירת מסע פרסום מבוסס מילות מפתח הוא לבחור את המילים והביטויים שאנחנו מאמינים כי הם הכי רלוונטיים לעסק שלנו ולאתר שלנו, אותם ביטויים שהלקוחות שלנו יכניסו לשורת החיפוש של מנועי החיפוש על מנת למצאו את השירות או המוצר שאנו משווקים.  המטרה שלנו היא שהפרסום שלנו יוצג רק לגולשים שחיפשו את המילים והביטויים הנ"ל.

 כך למשל, חברה להשכרת רכב תבחר מן הסתם בביטויים "השכרת רכב", "השכרת רכב בישראל" או "השכרת רכב בארץ", אם היא מעוניינת בפלח השוק של מי שמחפש עסקאות זולות היא תוסיף למסע הפרסום גם את הביטוי "השכרת רכב בזול", אם יש לה פעילות גם מחוץ לגבולות המדינה יתווסף הביטוי "השכרת רכב בחו"ל, וכו'.

לאחר שבחרתם את הביטויים תצטרכו ליצור את מודעות הפרסום שלכם. מודעות הפרסום הממומנות מופיעות בנפרד מתוצאות החיפוש הרגילות, מעליהן או בצד,  והן צנועות ומתומצתות. המודעות לא כוללות באנרים מנצנצים או מוזיקה קולנית, אלא מלבן פשוט ואפקטיבי. כל מודעה כוללת כותרת קצרה ושתי שורות טקסט תמציתיות.

פרסום ממומן מבוסס מילות מפתח הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר למשיכת גולשים לאתר שלכם.
רוב הפלטפורמות לפרסום מומן מספקות דוחות מפורטים על כל מסע פרסום. ניתן לבחון אילו מילות מפתח היו יותר מחופשות, כמה קליקים הניבה כל מילת מפתח, מה אחוז ההקלקה והכל בחתכים יומיים, שבועיים ובעצם כמעט כל חתך שנרצה.
הסטטיסטיקות המפורטות מאפשרות למפרסם לעקוב אחרי האפקטיביות של הפרסום, לבדוק אילו מילים מניבות עבורו תוצאות טובות יותר, עבור אילו מילים התחרות עזה במיוחד, ובהתאם לשנות את הרף הכספי שקבע ולמקסם את האפקטיביות של מסע הפרסום.

מאמרים נוספים...