5 כללים לבחירת חברת המחשוב הטובה לעסק שלך

בתאריך 8 נובמבר, 2016

בעולם כל כך גדול ומתקדם, בו יש שפע של טכנולוגיה, סביבות שרתים ומערכות ענן וכמובן גם הרבה אנשי מחשוב, קשה לדעת איך בעצם בוחרים את חברת המחשוב שתתאים בדיוק כמו כפפה ליד, כזו שתדע לתת מענה בזמן אמת ותדע לשמור על המידע שלכם, לספק שירות מהיר ומקצועי ובקיצור, תמורה שווה לכסף שלנו?

5 כללים לבחירת חברת המחשוב הטובה לעסק שלך

בעולם כל כך גדול ומתקדם, בו יש שפע של טכנולוגיה, סביבות שרתים ומערכות ענן וכמובן גם הרבה אנשי מחשוב, קשה לדעת איך בעצם בוחרים את חברת המחשוב שתתאים בדיוק כמו כפפה ליד, כזו שתדע לתת מענה בזמן אמת ותדע לשמור על המידע שלכם, לספק שירות מהיר ומקצועי ובקיצור, תמורה שווה לכסף שלנו?

אז הנה 5 כללי ברזל שעל פיהם תוכלו לבחור את הטוב ביותר עבורכם :

1. מקצועיות

בכל נושא השירות פה בישראל ובעולם ובכל תחום הדגש בראש ובראשונה הוא על מקצועיות, אתם לא מעוניינים להזמין איש מחשוב אשר למשל אינו מומחה בתחום העסקי בו יש שלל סוגי פתרונות, הן מקומי והן בענן, שרתים, מערכות גיבוי ונטוורקינג ועוד, אפילו אם המחיר שלו מעולה וזול – אתם לא תתנו לו ללא ידע ומומחיות לגעת בציוד המחשוב שלכם זול ככל שיהיה. לכן, יש לברר כי בחברת המחשוב יש איש או צוות מחשוב שמאחוריהם שנות לימוד ותעודות בתחום, מומחיות במתן פתרונות מהיר לתקלות, הכרת ציוד החומרה והתוכנה, ידע במניעת קריסות עתידיות והרמת העסק במהירות האפשרית במידה ויש כשלים או קריסות.

2. המלצות

המלצה, כלי העבודה הטוב ביותר שיש לבעלי עסקים, כולם יעידו שכאשר בעל מקצוע מספק שירות טוב ומקצועי ללקוח, הלקוח הופך להיות האיש מכירות הכי טוב שלו. אם ימשיך לתת שירות טוב ואיכותי – השמיים הם הגבול. אנא וודאו כי לחברת המחשוב שאיתם אתם מעוניינים להתקשר יש המלצות כתובות מלקוחות, טלפונים ואנשי קשר שאיתם תוכלו ליצור קשר ולקבל מידע אודות החברה, אל תהססו להתקשר, זה רק טוב בשבילכם.

3. טכנולוגיה ואבטחת מידע

האם חברת המחשוב יודעת לאתר את הטכנולוגיה החדישה ביותר ולהתאימה לעסק שלך? האם היא יודעת כיצד לשמור על המידע החשוב של העסק שלכם? חברת מחשוב טובה לומדת כל הזמן, הופכת להיות מאומנת תמיד בזמן לדברים הבאים בטכנולוגיה, יודעת ומומחית באבטחת המידע שלא יעלם או יגיע לידיים לא נכונות, אם כן, תוכלו תמיד להיות בראש שקט ולקבל את מקסימום האבטחה והפתרונות הנכונים במקום אחד.

4. שירות וזמינות

לאור הניסיון שלנו נוכחנו לדעת כי שירות ומקצועיות אלו שני דברים שונים, נכון, הם אמורים לעבוד ביחד, וכשהם באים ביחד אז אין יותר מושלם מזה. שירות פירושו קבלת המענה בצורה אדיבה ומהירה, האם החברה אמינה? אדיבה? האם לטכנאי המחשבים המגיע מטעמה יש את כל הפרמטרים האלה? או שהוא מגיע לתת שירות ולברוח? מחקרים אודות שירות לקוחות מוכיחים שכאשר בעל מקצוע נותן שירות אדיב וסבלני ללקוח, הלקוח מרגיש שיש לו את היכולת להתבטא ולשאול שאלות וכך מרגיש ששילם וקיבל תמורה מלאה לכספו גם אם בעל המקצוע הקדיש לו רק 5 דקות נוספות בלבד. בנוסף כיום עם כל סביבת הענן ושרתי הגיבוי והיכולת שלכם לראות את המידע מכל מקום יש צורך רב בזמינות שכן רגע אחד שלא ניתן לראות את המידע או כשל תקשורתי המשרד יכול להיות מושבת ולכן כמעט רוב חברות המחשוב מספקות מענה ותמיכה מסביב לשעון 24/7, או לפחות עד השעות הקטנות של הלילה בהן גם מבצעות תחזוקה לילית לשרתים ומערכות הגיבוי. לכן נושא הזמינות הינו גם דבר שכדאי לבדוק. לסיכום, שירות סבלני, אדיב עם זמינות מרבית בשילוב עם מקצועיות הוא שירות מקצועי.

5. מחיר

מצחיק שזה אחרון, נכון? יש כאלה שיגידו שזה הדבר הראשון שהם בודקים, אך לצערנו נפגשנו באנשים שאמרו זאת, אך הזול בסופו של דבר עלה להם ביוקר. כסף זה לא הכל בחיים, הוא לא מחליף אושר, בעל עסק אשר לא מרוצה מחברת המחשוב שלו אפילו שישלם 1 שקל על השירות ימשיך להיות לא מרוצה. חברת המחשוב אינה נמדדת בכמה פעמים היא הגיעה לתת שירות או האם ניצלנו החודש את השירותים שלהם או האם הם זולים כמו שאנחנו רוצים, אלא ביציבות העסק והשקט הנפשי שלכם, כל עוד הכל תקין ודופק כמו שצריך, סימן שהחברה מרוויחה זאת ביושר. לכן כשאתם במו"מ לפני עסקה או חוזה שירות עם חברת מחשוב יש להסתכל ראשית על כל הכללים הכתובים למעלה לוודא שאכן תקבלו את השירותים המתאימים לעסק שלכם ולאחר מכן תוודאו שיש מספיק תמורה בעד הכסף שלכם.

 

אנו באנטרסיס שירותי מחשוב מספקים את כל פתרונות המחשוב והענן תחת קורת גג אחת. אנו פועלים תחת כל הכללים הכתובים כאן והם מנת חלקנו יום יום.

יש לכם שאלות? מעוניינים בפגישת ייעוץ ללא התחייבות?

בעלי עסקים,

הצטרפו לשירות הקבוע שלנו וקבלו - 50% הנחה לחודש הראשון!

צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם : 03-5783132

מאמרים נוספים...