איך בונים אתר אינטרנט מנצח

בתאריך 20 יוני, 2013

איך בונים אתר אינטרנט מנצח רבים אומרים שעסק שיש לו אתר באינטרנט הוא המרכיב החשוב ביותר של בניית עסק מצליח במאה ה -21. בעוד אנו מסכימים עם הניתוח הזה במידה מסוימת, רק להיות "בעל אתר" זה לא מספיק. אתר צריך הרבה תכנון ומחשבה שיושקעו בו כל כך שהוא יהפוך להיות במקומות גבוהים ומבוקש במונחים של תוצאות החיפוש וחווית משתמש.

איך בונים אתר אינטרנט מנצח
איך בונים אתר אינטרנט מנצח רבים אומרים שעסק שיש לו אתר באינטרנט הוא המרכיב החשוב ביותר של בניית עסק מצליח במאה ה -21.
בעוד אנו מסכימים עם הניתוח הזה במידה מסוימת, רק להיות "בעל אתר" זה לא מספיק.
אתר צריך הרבה תכנון ומחשבה שיושקעו בו כל כך שהוא יהפוך להיות במקומות גבוהים ומבוקש במונחים של תוצאות החיפוש וחווית משתמש.

רוב הלקוחות קיימים או חדשים יחפשו את העסק שלך באינטרנט בזמן כלשהו. מה הם ימצאו!? האם ימצא ייצוג אינפורמטיבי ומשכנע של העסק שלך ואת היתרונות שהוא יכול להביא לאותו להם?
 
בימים אלה, צריכים לחשוב מאוד ברצינות מדוע העסק שלך לא צריך אתר האינטרנט.
לרוב המתחרים שלך יהיה אתר באינטרנט,  אבל, זאת לא סיבה מספיק טובה כדי לצאת וליצור אתר אינטרנט.
הסיבה הנכונה היא שרוב לקוחותיך מחפשים אותך באינטרנט. היום מאוד אפשרי לבנות אתר מקצועי ויעיל בתקציב נוח.
אתר שהוא קשה לניווט, עולה לאט, לא נעים לצפייה ומשעמם אינו הולך לעשות עסקים גדולים בזמן קרוב.
כך תוכל להימנע מכל זה, וליצור לעצמך אתר שייקח את העסק שלך למקום שבו אתה רוצה .

אירוח האתר
אתה יכול לקבל עיצוב נהדר וקבוצה מבריקה של דפי תוכן שנכתב במיוחד עבורך, אבל אם חברת האחסון שלך לא מספקת את הסחורה, והאתר עולה לאט, יהיה קשה לכל אדם לחוות וליהנות מאתר האינטרנט שלך.

איך תיצרו אתר אינטרנט שמוכר
יש הרבה פלטפורמות ידידותיות למשתמש; וורדפרס, בניית אתרי גוגל, אמזון WebStore, שמאפשרות לך ליצור אתר משלך אשר מספק נוכחות באינטרנט. על ידי שימוש בכלים אלה זה אתה יכול להרכיב כמה אתרים מאוד מתוחכמים ומתוכננים היטב אולם זה עדיין דורש השקעה רבה של הזמן שלך ויכול להיות כרוך בעקומת למידה תלולה, אם אתה לא מתמצא או טכני.

מצד שני אתר שנוצר ושלא עוקב אחר כל כללים רגילים של תרגול עיצוב אתרים יכולים למעשה לפגוע במוניטין שלך באינטרנט, והם נראים לא מקצועיים, עם כפתורי ניווט מבלבלים וזה אומר שהמשתמשים לא יכולים למצוא את מה שהם מחפשים כדי לעשות איתך עסקים.

תמיד צריך לחשוב מנקודת מבטו של המשתמש ולעשות את זה פשוט ככל האפשר עבור המשתמש.
מאוד פשוט ואידיאלי לגולש באתר להפוך ללקוח חדש:  על ידי ביצוע עסקה, להתקשר אלך , להירשם לרשימת הדוא"ל שלך, או מציאת כיוונים לחנות שלך.

שלם למישהו אחר לעשות את זה!
תקציב הוא תמיד בעל חשיבות עליונה לכל עסק, אבל יש פעמים שאתה צריך למצוא את הדרך ואת התקציב וההזדמנות לעשות אתר בעצמך במקום לשלם לבעל מקצוע שיבנה אתר אינטרנט עבורך.
קיימות אלף חברות עיצוב אתרים ופיתוח  אשר מסוגלות לספק לך עם אתר מובנה היטב. העלויות עשויות להשתנות, תלוי בצרכים הספציפיים שלך, עלויות יכולות לנוע בין 1000 שח לעשרות אלפים שח.

הסיכויים הם שאתר שעיצבת עכשיו יהיה עם העסק שלך לשנים הקרובות ולמרות שקשה לחזות את העתיד צריך לחשוב על המסר שהיית רוצה להעביר ללקוחות קיימים וחדשים לכמה שנים הבאות . שום חומר שיווקי אינו אומר יותר על העסק שלך מאתר האינטרנט שלך.

קח קצת זמן כדי לגלוש דרך האינטרנט ולמצוא אתרים שאתה אוהב, מנקודת מבט פונקציונלי, וניווט או עיצוב ולתת למפתח האינטרנט שלך כוון כך שיהיה להם מושג לאן ולאיזה כוון את אתה רוצה אתר האינטרנט שלך.
 
   
תחשוב על התוכן שלך
אחד התחומים המרכזיים שאנשים מתעלמים מהם כאשר חוקרים כיצד ליצור אתר אינטרנט הוא התוכן. התוכן הוא קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, פוסטים בבלוגים וכל מה שמספק את המסר של עסק וחשוב יותר גורם למבקרים ולקוראים לחזור.
הרבה אתרים מוקמים מתבניות מוכנות, שבו אתה כבעל עסק צריך לכתוב את כל הטקסט, לסדר תמונות לעצב העמודים והכפתורים דבר זה יכול להיות מרתיע בדיוק כמו בעצם להקים אתר מהתחלה.

התוכן שאתה כותב צריך להיות עשיר בערכו, יהיה בנוי כך שניתן למצוא אותו על ידי מנועי חיפוש ומשכנע מספיק כדי לעורר קריאה לפעולה; שיחת טלפון, רישום כמנוי. זה לא קל וזו מיומנות שונה לגמרי. צריך להבין אם מעצב אתר האינטרנט יספק את התוכן, אם לא, נצטרך להשקיע את הזמן לייצר תוכן או צריך לתת לקופירייטר מקצועי שיעשה את זה בשבילך.

כתוב חומר מתאים לאינטרנט
אנשים באינטרנט הם מהירים וחסרי סבלנות, הם נוטים לרפרף לקרוא ולא את כל הדף. הכל ועכשיו. אם התוכן שלך מעביר את המסר בחדות, ובתמציתיות אז הקורא עשוי למצוא מישהו אחר שיכול להעביר את המסר שהם מחפשים.

כדי להפוך את התוכן שלך להתבלט ויותר חשוב להשתמש בשפה פשוטה שמגיעה לפואנטה במהירות ולהשתמש בכותרות וכדורים שיאפשרו למשתמש לרפרף לקרוא ולבחור את הקטעים שחשובים להם מבלי לחרוש כל המאמר.

עותק אינטרנט טוב יהיה כל האמור לעיל, אלא גם משקף את אישיותו של בעל העסק, ועסק הומניזציה המותג שלך. אז אל תפחדו לכתוב כמו שאתה מדבר.

לכלול דפים שאנשים מצפים לראות
לרוב האתרים באינטרנט יש מבנה דומה ועל ידי כך יש להם כמה עמודים שאנשים מצפים לראות.

■ דף מוצר או שירות - דף שמתאר את המוצרים או שירותים שאתה מוכר.
■ אודותינו  עמוד - רקע על החברה ועל תובנה קצרה של מי אתה.
■ עמוד יצירת קשר - פרטים על אופן שבו המשתמש יכול ליצור קשר איתך. מספרי טלפון, מדיה חברתיות אנשי קשר, כתובות ופרטים של איך למצוא אותך.
■ המלצות – אנשים סומכים על ביקורות שאחרים השאירו מאחריהם, אל תתבייש להציג אות הביקורת המדגישה את העבודה הנהדרת שעשית לעסקים אחרים.
 

תחשוב על כך שימצאו אותך
האתר הכי האסתטי עם התוכן הגדול ביותר בעולם הוא רק טוב כמו האנשים שמוצאים אותו. אם אף אחד לא יודע שהאתר שלך קיים אז כל הזמן וההשקעה יבואו לבזבז.
 SEO - אופטימיזציה של מנועי חיפוש - הוא האמנות שגורמת לאתר שלך להופיע בחלק העליון או בחלקו העליון, של דפי התוצאות של מנועי חיפוש עבור מילות מפתח ממוקדים מונחים הקשורים לעסק שלך. לכן, כאשר מישהו יקליד ביטוי הקשור לעסק שלך, ורואה שאתה לא ראשון והמתחרים שלך כן.

ישנן דרכים רבות כדי לשפר את SEO, קיימת תעשייה שלמה שעושה בדיוק את זה, עם זאת עקרונות הליבה מבוססים סביב העובדה שאתה צריך ליצור תוכן חדש, רלוונטי, ממוקד לפי מילות מפתח.

אתרים המכובדים ורלוונטיים יותר שמקושרים אל האתר שלך מודיעים למנועי החיפוש שהאתר שלך יכול לספק תמורה טובה ביותר למשתמשים שלהם, והם יגדילו את מעמד אתר האינטרנט שלך בדירוגים וכתוצאה מכך אתה תקבל יותר תנועה ממוקדת.

אפשר ליצור אתר אינטרנט סתמי ואפשר ליצור אתר אינטרנט שתופס משתמשים ממוקדים, זכה אותם עם תוכן רב שמעורר את התגובה ומוסיף הכנסות לעסק שלך.
היה ברור לגבי מי אתה ומה אתה רוצה עבור העסק שלך שזה שני דברים שונים לחלוטין!
 
לפני שאתה אפילו מתחיל בתהליך הבנייה, אתה צריך לוודא שיש לך חברת אחסון אמינה שתיתן לך ביטחון של 100% שהאתר שלך תמיד יהיה זמין וקל לטעינה לכל המבקרים.

תן למקצוענים לעשות את עבודת בניית אתר האינטרנט שלך
 
ישנם שני סוגים של אנשים כשמדובר בעשה במו ידך.
סוג אחד הוא זה שמאמין שכל מה שהם עושים הוא מבריק, "תראה לי פעם אחת ואז אני יכול לבד", ויש מי שהם ביקורתיים על עצמם, ואין דבר שהוא מספיק טוב.

הדרך הקלה ביותר כדי להימנע מהבעיות אלה היא לתת לחברה או לפרילנסר חיצוני את כל עבודת העיצוב וקופירייטינג שלך.
כן, זה יעלה כסף, אבל זה מאפשר לך לתת למישהו הוראות מפורטות של מה שאתה צריך, ואז העיצוב ותוכן הופך לסופר מלוטש.

שמור על האתר פשוט
יש שני כללים פשוטים שרצוי לקיים בעת בניית אתר האינטרנט שלך, "בנה כמה דפים שאתה צריך, אבל אל תעשה יותר מהנדרש".

אמנם זה נשמע כמו הצהרה מהאוניברסיטה אבל זה מדהים כמה אנשים, שלא לצורך, בונים את האתר שלהם כדי שזה ייראה כאילו הם תאגיד בין לאומי.

ברצינות, אם חמישה עמודים הם מספיקים כדי להעביר את המסר, אז זה כל מה שאתה צריך!!!. איכות על פני כמות היא בהחלט המסר! לא ליפול למלכודת הכמות ללא איכות.

הימנע מ' אתר מהיר ומלוכלך '
אם יש דבר אחד שאתה תמיד יכול למצוא באינטרנט, שזה בנית אתר זול ומהיר סוג של עשה במו ידך.
אתר האינטרנט שלך הולך להיות בחזית של העסק שלך לשנים קדימה, לא לשים אותו בסיכון בגלל בחירה באופן אוטומטית באופציות הזולות ביותר בכל הזמנים.

עקוב אחר עצות פשוטות אלה, ובקרוב תוכל למצוא את עצמך בבניית אתר אינטרנט מבריק שישאיר את המתחרים שלך מאחוריך.

שישה שלבים יעילים כדי לבנות אתר מנצח
# מיתוס 1 של העסקים המקומיים: "יש לי אתר אינטרנט אחד שם אני מוכן.".

אם אתר לא נבנה כמו שצריך, זה יכול לגרום נזק לאמינות העסקית שלך 'במקום לעזור לך.
בהנחה שאתה הולך לחנות ורואה שהציור על הקיר עקום, החלונות שבורים, והרצפה סדוקה, אתה נמנע לעשות עסקים עם החנות הזאת? בהחלט!
אתר האינטרנט שלך הוא העסק שלך באינטרנט. הוא כרטיס הביקור שלך, וזה המטרה מספר 1 של האתר שלך.

אנחנו נעזור לך לבנות את אתר האינטרנט שלך בדרך הנכונה, ולוודא שזה יעזור לך שוק העסק המקומי שלך לשנים של הצלחה.

שלב 1: ייעוץ אסטרטגיה שיווקית באינטרנט.

לאחר שנקבל את הבקשה שלך, יועץ השיווק המקוון שלנו יקבע ראיון פיזי או טלפוני איתך. אנו נקשיב לצרכים שלך ונבין את המטרות העסקיות שלך, ולאחר מכן לדון איתך מה אפשרויות לעיצוב האתר ושיווקו באינטרנט. ההתייעצות היא ללא תשלום.

שלב 2: הצעת לבנית אתר אינטרנט מקיפה.

ההצעה שלנו עשויה לכלול: הבנת עסק הלקוח, ניתוח צרכים ודרישות שיווק, ניתוח תחרות, בחירת טכנולוגיה, תכנון תוכן, קידום במנועי חיפוש, מערכת ניהול תוכן, תכונות ויתרונות של אתר האינטרנט החדש שלך, תחזוקת אתר אינטרנט של עתיד, שיווק ושירותי הדרכה.

שלב 3: עיצוב אתר מותאם אישית ופיתוח.

אנו לעצב את אתר האינטרנט החדש שלך להציג את הייחודיות של העסק שלך באמצעות עיצוב מותאם אישית כולל גרפיקה, פריסה והצגת תוכן. בדרך כלל אנחנו מבקשים מלקוחותינו לספק תוכן על העסק (לוגו, תמונות, סיפורים, עדויות, וכו '). המטרה שלנו היא לבנות מותג אמין באינטרנט לעסק שלך.

שלב 4: אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

שלב 5: ביקורת אתר סופית והשקה.

שלב 6: עדכונים שוטפים, לפקח וניהול אתר, קידום אתר אינטרנט.

אנו נמשיך לסייע לך להצלחה בטווח הארוך של העסק שלך.

אנו מצפים לעבוד איתך כדי לבנות מותג באינטרנט אמין. אנחנו נהפוך את כל תהליך לקל עבורך, כי אנחנו עובדים קשה מאחורי הקלעים.
 
מאמרים נוספים...