מחפש פרילנסרים ב- בניית אתרים?

מאמרים בתחום בניית אתרים

מחפשים בתחום בניית אתרים, פיתוח דפי נחיתה, ועוד... בחרו מתוך אלפי פרילנסרים בתחום בניית אתרים

הכרוניקות של הקוד: מסע בעולם ה-.NET

מאת: LAV
אלכס, צעיר ותכניתן נלהב מעיר סינטקסיה, יצא למסע חינוכי ומרתק בעולם התכנות. הוא חקר את סודות שפת ה-C# בספריית ClassLib, גילה את האתגרים והיתרונות של Visual Basic בעמק ה-VB, ולבסוף עלה לפסגת ה-ASP.NET, שם השיג הבנה מעמיקה על יצירת אתרים דינמיים ואינטראקציה עם משתמשים. המסע הזה חיזק את מיומנויותיו ופתח את דרכו להתפתחות מקצועית נוספת.

Shopify: The Leading E-Commerce Platform

מאת: SurePrice
Shopify is a leading e-commerce platform that powers over 1 million online businesses in 175+ countries. Major brands like Tesla and Red Bull use Shopify. The company provides an all-in-one solution for creating and managing online stores, handling design, hosting, payments, shipping, and more. Shopify has seen tremendous growth, with revenues reaching $1.58 billion in 2020. It is now Canada&...

למה דווקא וורדפרס?

מדוע כדאי לך כבעל עסק לבחור בוורדפרס לבניית האתר? כבעל עסק, בניית אתר איכותי ומקצועי היא אחת ההשקעות החשובות ביותר שתוכל לעשות היום. אתר האינטרנט של העסק הוא החלון הראשון שלך ללקוחות פוטנציאלים ולכן חיוני שיהיה אטרקטיבי, פונקציונלי ומשקף את המותג. אחת הפלטפורמות המובילות והפופולריות ביותר לבניית אתרים היא וורדפרס. הנה מספר סיבות לכך: וורדפרס […]

בניית אתרים עם אלמנטור

אם אתם בעלי עסק המעוניינים ליצור אתר עבור החברה, ייתכן שאתם תוהים באיזו פלטפורמה להשתמש. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה להחליט. עם זאת, פלטפורמה אחת שכדאי לשקול היא וורדפרס. עם וורדפרס, אתם יכולים להשתמש בתוסף Elementor כדי ליצור אתרים מדהימים שקל לנהל ולתחזק. במאמר זה, נחקור מדוע בניית אתרים עם אלמנטור דרך וורדפרס היא בחירה מצוינת לעסקים.

קנייה = חוויה?!

כך תגרמו ללקוח ליצור קשר ולרכוש באתר כפול מהמתוכנן – המבדק לעסק שלכם – שווה לקרוא עד הסוף!

UX | UI design

מאת: Raphaeldesign
UX UI design is an integral part of any successful product or website. Its purpose is to create a better user experience and ultimately help customers interact with the product or service more efficiently.

למה לא לוותר על Design Sprints?

Design Sprints קצת על הדרך המרתקת שבה מעצבים וצוותי מוצר ניגשים לפתרון בעיות ולפיתוח מוצרים 😉

מה ההבדלים בין דף נחיתה לאתר?

מאת: Fu Digital
דף נחיתה הוא דף אינטרנט בודד שעוצב מתוך מחשבה על מטרה עיקרית אחת: הגדלת המרות. אתר אינטרנט, לעומת זאת, הוא אוסף של דפי אינטרנט מחוברים המספקים ייצוג אינטרנטי מקיף של המותג שלכם.

איך לבחור קמפיינר בדרך הטובה ביותר?

לבחור קמפיינר עבור פרסום ממומן זה עבודה לא פחות חשובה מבניית הקמפיין עצמו, בחירת איש שיווק לא מתאים יכול לגרום לנו הרבה עוגמת נפש, תסכול והפסד של כסף, במאמר אני מסבירה כמה נקודות לחשוב עליהן לפני שבוחרים קמפיינר לעסק.

Unveiling the Bull Market in Property Management Software: Why Every Web Developer Should Master Gue

Explore the booming market of property management software, emphasizing the importance for web developers to become adept at platforms like Guesty and Lodgify. With a surge in online revenue flowing into this sector, understanding these tools and their third-party integrations is no longer optional—it's essential for maximizing efficiency and profitability.

How to Increase Your Online Presence – Action Steps for a New Year

מאת: Web Mastermind
Steps to increase your online presence and get more sales from your website.

עבודה עם כלי A // איך לשאול את השאלה הנכונה בCHAT GPT כדי לקבל את התשובה המדוייקת עבורכם?

איך לשאול את השאלה הנכונה בCHAT GPT כדי לקבל את התשובה המדוייקת עבורכם? -פרמטרים שחשוב להכניס בכל חיפוש כדי לקבל כיוון רלוונטי, לא גנרי ומעמיק. *רלוונטי לכל תחום בכל הקשר

כלי מגניב חדש למעצבים ויוצרי תוכן וידיאו

עריכת וידיאו אף פעם לא היתה קלה יותר, לאן עוד נתקדם מכאן?

פוסט תהליך על קמפיין 360 // מגדלים עתיד טוב יותר

איך אמר פלוטניק? תהליך זה תהליך זה תהליך וסבלנות היא המפתח שלי להבנה אז הפעם פוסט תהליך על פרויקט פרילאנס שיצא לי לעצב בתהליך הדרגתי, קמפיין 360 עבור חברת רהיטים מודולריים שבסופו של דבר הגיע לפיצוח עם דגש על אימוץ חיות מחמד.

Top High Tech Industry Trends Shaping the Future

מאת: IsraProfi
The high tech industry is leading businesses worldwide into transformation and growth. However, as business models change, underlying IT applications need to adapt quickly to the new normal. They need a strategic roadmap and implementation services to fuel their growth and apply transformative technology. An agile technology partner with in-depth technical knowledge, accelerators, reference a...

10 כלים לתחזוק חנות אטסי מוצלחת

גלה את הכלים המובילים שיעזרו לך לשמור על חנות אטסי מצליחה, להגביר את המכירות שלך ולפשט את המשימות היומיומיות שלך..

מנגנון המכירות הבא שלך: כיצד צ'אט-בוטים מעצימים את העסק שלך ומשפרים את נאמנות הלקוחות

מאת: LAV
הצ'אט-בוטים מגדירים מחדש את דרך התקשורת בין חברות ללקוחות שלהם, מאפשרים יעילות מירבית, חיסכון במשאבים ושיפור באיכות השירות. בעידן שבו הקהל מעדיף לתקשר דרך מסרונים, הצ'אט-בוטים מהווים כלי חזק למניעת מכירות ושיפור נאמנות הלקוחות. במאמר זה, אנו נדגים את היתרונות של שימוש בצ'אט-בוטים במקרה המסוים של סדנת תיקון, ואת האפשרויות של שדרוג הצ'אט-בוט שלך כדי להביא למקסימום של לקוחות חדשים ...

מה זה ג'ט ואיך הוא יכול לעזור לי לאתר? סקירת תוספי Jet של חברת Crocoblock

מאת: viki design
בימים אלו, תוספי ג'ט של חברת Crocoblock מהווים כלי עוצמתי לבניית אתרי וורדפרס מתקדמים. תוספי ג'ט נועדו לספק פתרונות מתקדמים וגמישים למשתמשי וורדפרס שרוצים ליצור אתרים מותאמים אישית ומרשימים. התוספים של ג'ט מציעים מגוון של כלים ויכולות המתמקדים בשלושה תחומים עיקריים:

האם עסקים יכולים לחתוך את התלות בעורך וצלם וידאו ?

מאת: UD Media
לאחרונה החלו הרשתות החברתיות לתעדף פרופילים פעלים, כלומר פרופילים המעלים כמות גדולה יותר של תוכן. תעדוף זה גורם לעסקים הרוצים לבלוט בעיה - התלות בעורך וצלם מייצרת להם פקק.

5 דברים פשוטים שאתם יכולים לעשות כדי לשמור על אתר הוורדפרס שלכם מאובטח

מאת: Web-Skipper
כל אתר שנמצא על האינטרנט חשוף לפריצות. אתרי וורדפרס נוטים להיות בסיכון גבוה במיוחד לפריצה, וזאת ממגוון סיבות – העובדה שחלק נרחב מאוד מהאתרים באינטרנט בנויים על וורדפרס, הופכת אותה ליעד אטרקטיבי להאקרים שמחפשים חולשות אבטחה באתרים על מנת לנצלן לפריצה. סיבות נוספות שהופכות אתרי וורדפרס לחשופים לפגיעות אבטחה הן שימוש בתוספים ותבניות המכילים קוד ממקור חיצוני, תחזוקה לקויה, שירות אחסון לא מאובטח, וע...
תוצאות 81 - 100
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 117 118 לעמוד הבא »