מחפש פרילנסרים ב- שיווק ומכירות?

מאמרים בתחום שיווק ומכירות

פרילנסרים לשיווק ו/או מכירות יכולים להגדיל לכם את מעגל הלקוחות בעסק או בחברה שלכם. זקוקים לפרילנסרים בתחום השיווק והמכירות? אתר XPlace הינו זירת הפרילנסרים הגדולה בישראל, בו תוכלו למצוא פרילנסרים מקצועיים למכירות ו/או שיווק!

תכנון מלאי נכון - מפתח להגדלת רווחיות החנות

מאמר זה נבחן את חשיבות המלאי בחנות בכלל ובחנות אופנה בפרט נבחן את המשמעויות של המלאי מהצד הכלכלי תפעולי של בעל החנות והשפעות המלאי על הלקוח בשוק תחרותי.

שירותי מיקור חוץ מכללות OUTSOURCING

מאת: YesNet
שירותי outsourcing במכללות כוללים : - IT עבור פיתוח מערכות מידע - אנשי סיסטם - מומחי מסדי נתונים - הפעלת HelpDesk - טכנאי שטח לכיתות לימוד - מנתחי מערכות - DBA מקצוענים לניהול בסיסי נתונים גלבוע/ראשים, ידיעון/מוודל ועוד..

Digital Marketing Strategy for Your Growth in USA

Best Marketing Company in USA ,Our Company provides Digital Marketing services which helps your brand gain visibility, generate leads and turn warm leads to users through easy discoverability. Almost every business today uses Digital Marketing Strategy to uplift your company.

Scuba Dive With Sharks On Pacific Islands

There are many colorful reefs on the islands of Fiji. If you are planning for a vacation in Fiji, Scuba diving and snorkelling are the best adventurous activity you can get your hands on. In this post, We have covered some of the most exotic places for scuba diving in Fiji.

מומחה קידום אתרים - מיומנות ומקצוענות

מאת: AlanKaler
אנו חיים בעידן טכנולוגי המתפתח בקצב מסחרר. אפשרויות מפתיעות נחשפות בפנינו חדשות לבקרים, ונראה כי על מנת להתמצא בהתקדמות העולם המקוון עלינו ללמוד ולהתעדכן באופן שוטף. לא פעם כלי כלשהו שהיה זמין עבורנו וידענו להשתמש בו באופן מושלם, הופך להיות ללא רלוונטי לאחר חודשים ספורים.

4 Steps to a B2B Content Marketing Strategy that Drives Revenue

מאת: Tamar Weiss
An B2B organization's content shouldn't just talk about their products. But at the same time, your content must be oriented towards inspiring customers to purchase your product. How can you build a B2B content marketing strategy that drives revenue but doesn't just talk about how great your products are?

מכירה נכונה

רוצים להרוויח ממכירות? תעשו את זה נכון(:

למה מי META? תגים שיתופיים

מאת: CloseApp
איך לגרום לאתר שלכם להראות טוב כשאתם משתפים את הכתובת שלו

SEO לפני אופטימיזציה לאתר = הגדלת יחס ההמרה

מה זה אופטימיזציה לאתר? אופטימיזציה לאתר היא בעצם תקינות כתיבת האתר מבחינת הקוד והתוכן בדרך כזו שתסמן לגוגל או למנועי חיפוש אחרים על תהליכים לשיפור והדגשים באתר, או חוסר בהדגשים מסוימים.

טיפים מעשיים לפרסום ב-גוגל אדוורדס

גוגל אדוורדס, מערכת הפרסום של מנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם, היא ללא ספק אחת משיטות הפרסום היעילות ביותר ברשת האינטרנט. על מנת לסייע גם לכם לשפר את תוצאות הקמפיין הבא שלכם בגוגל אדוורדס, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים בדרך להצלחה.

צילום כנסים - למה רוב העסקים מצלמים את הכנסים שלהם?

מאת: Cutaway LTD
למה רוב העסקים מצלמים את הכנסים שלהם? אחת הדרכים שחברות ועסקים בסדרי גודל שונים מוצאים לנכון לפרסם ולמתג את עצמן כמובילות בתחומן, היא באמצעות כנסים שהן עורכות. בכנסים אלה הן מציגות מוצרים ופיתוחים חדשים...

הפקת באנרים – איך זה עובד?

מאת: CloseApp
איך מפיקים באנר ביעילות ובעבודה נכונה

נוכחות אינטרנטית שמעצימה אתכם

זה לא פשוט לקום ולייצר נוכחות נכונה באינטרנט, במיוחד אם אתה עצמאי ויש לך כל-כך הרבה דברים על הראש. יש כל-כך הרבה שאלות פתוחות, שהתשובה להן מצד אחד נכונה רק לך, ומצד שני לכולם יש את אותן השאלות. אנסה להשיב על חלק מהשאלות בקצרה

פרסום בפייסבוק – 6 טעויות קריטיות שאסור לכם לעשות

אפשרויות הפרסום בפייסבוק מגוונות וחייבות להיות מותאמות למטרת הקמפיין. ניתן, בקלות, להפיל קמפיין שלם בגלל בחירה אחת שגויה בכל אחד מהשלבים הבונים אותו

אני צריך משקיע. היכן מתחילים?

מאת: Johnny Max
לפני שאתם מתחילים בחיפוש אחר המשקיע האולטימטיבי, חשוּב שתדעו מה בדיוק אתם מחפשים. יש משקיעים מכל הסוגים והזנים. יש משקיעים המחפשים מקור הכנסה פסיבי והתערבותם בעסק היא מינימלית, ויש משקיעים הרוצים להיות מעורבים בהחלטות העסק.

המדריך להקמת עסק חדש

לאחר שזיהה היזם הזדמנות עסקית, הגדיר את הרעיון העסקי- מוצר/ שירות, אמצעי שיווק, קהל יעד וכו' ולאחר שבדק היתכנות עסקית- הוצאות קבועות, משתנות ונקודת איזון, צריך היזם להחליט על צורת ההתאגדות- עוסק פטור/ עוסק מורשה או חברה, כאשר להחלטת היזם ישנן השלכות מרחיקות לכת, הן באשר לחובות הדיווח המוטלות עליו והן באשר להיבטי המיסוי. מדריך זה מתיימר לספק קווים מנחים באשר להבדלים בין צורות ההתאגדות השונ...

רוצים לבנות נכס לעסק שלכם שיכניס לקוחות חדשים באופן קבוע? בואו לראות איך עושים זאת

מאת: M.B Media
הבסיס של כל בית עסק זה כמובן הלקוחות שלו. יכול להיות שהמוצר שלכם, השירות, האווירה ויחסי האנוש יהיו מעולים אבל מה כל זה שווה כל עוד אין לכם מספיק חשיפה ולא מספיק אנשים שומעים עליכם? אנשי שיווק רבים קובעים היום פה אחד שהשיווק הנכון ביותר לעסקים הוא שיווק באינטרנט והסיבה היא פשוטה, כי כולם היום חשופים לאינטרנט מצד אחד, ומצד שני הוא זול משמעותית מאשר אופציות פרסום אחרות.

האם אתם מוכנים למשבר?

היום בעידן הרשתות החברתיות אף אחד אינו מוגן ואין אפשרות לדעת מאין תפתח הרעה, לכן חשוב להערך ככל האפשר ומראש עם המסרים ולא לחכות לדקה ה-90. כאמור כתבה שלילית יכולה להרוס חברות, קריירות, ולהפוך סדרי עולם.

3 טיפים לבחירת מקדם אתרים

מאמר בנושא טיפים לבחירת מקדם אתרים

התכונות הנפלאות של המוסיקה

מאת: Nov Nael
דרכים בהם המוזיקה תורמת לבני אדם מוזיקה היא כלי עוצמתי לחיבור אין בן אדם שלא מחובר או מאזין למוזיקה אז קבלו שיטות למה היא תורמת באמת
תוצאות 1061 - 1080
« לעמוד הקודם 1 2 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 88 89 לעמוד הבא »