מחפש פרילנסרים ב- שיווק ומכירות?

מאמרים בתחום שיווק ומכירות

פרילנסרים לשיווק ו/או מכירות יכולים להגדיל לכם את מעגל הלקוחות בעסק או בחברה שלכם. זקוקים לפרילנסרים בתחום השיווק והמכירות? אתר XPlace הינו זירת הפרילנסרים הגדולה בישראל, בו תוכלו למצוא פרילנסרים מקצועיים למכירות ו/או שיווק!

עסקים למכירה - מרפאות וקליניקות

מאת: Johnny Max
אחת הדרכים להשתלב בעולם העסקים היא לאו דווקא באמצעות הקמת עסק, אלא באמצעות רכישת עסק קיים. ניתן למצוא עסקים למכירה מכל הסוגים, אלו יכולות להיות מסעדות, חנויות מכולת, מכוני קוסמטיקה ועוד מגוון גדול של עסקים. הפעם נדבר אתכם על הנישה של מרפאות וקליניקות.

איך זה שאנחנו משלמים המון כסף על קידום ברשת ועדיין לא מרוצים מהתוצאות

פונים אליי בעלי עסקים רבים המשלמים סכומים נכבדים לחברות המתמחות בקידום ברשת שלא מקבלים תמורה ולא מרוצים מהתוצאות . אותי באופן אישי זה מכעיס,  כי אני מבינה את הקושי של הלקוחות לשנות חשיבה,  לגייס כספים לעתים במימון על מנת למנף את העסק ובסופו של דבר לראות אותם מאוכזבים ומיואשים . אז מה לא עובד ???

How You Can Tackle With Muscle Pain During Exercises.

All things in human body work very in a very resourceful and systematic order, if we eat properly on time, always stay active, provide proper rest and recovery after heavy exercise. The day we start treating our body as a precious gift, is the day we actually realize the importance of human body. We always have to be understanding and take care of the needs of our body, and never exert unwanted...

רשימת ה"לא לעשות" 9 דברים לא לעשות כדי להגדיל יעילות בעבודה

רשימת ה"לא לעשות" שתגדיל משמעותית את האפקטיביות שלכם, את ניהול העבודה והמשימות שלכם, ומה שקרוי היום באופן מאד פופולארי - ניהול זמן.

למה שירותי ניהול אתרים הם הדבר הטוב ביותר לעסק שלכם?

גם אתם עמוסים בעבודה ולא מגיעים לנהל את האתר אינטרנט שלכם כפי שהייתם רוצים? ובכן, מאמר זה בשבילכם!

What Causes Delayed Onset Muscle Soreness DOMS? And Should You Be Worried About It.

To understand the cause of delayed onset muscle soreness or DOMS, first we need to know what DOMS is and what the exact cause behind this type of pain is. In simple words, pain can be termed as a neuro signal through which human brain corresponds with a particular part of our body, in times of extreme pressure that causes discomfort.

כלים לקידום אתרים – מעל 25 קטנים שעושים הבדל גדול

מאת: Websem
לכל מקדם אתרים יש את סט הכלים המועדף עליו, בהתאם לסוג עבודתו והאתרים שהוא מנהל. למרות זאת יש כמה כלים משותפים לכולם, שבהחלט יכולים לעשות את החיים קלים יותר. הנה כמה מהם.

What Content Marketing Trends You Need to Know to Succeed in 2018

Don't know what to expect from content marketing in 2018? Here are some content marketing trends you need to know to succeed.

ניהול דף עסקי בפייסבוק – 6 עקרונות שאסור לכם להחמיץ!

מאת: Creauto
ניהול דף עסקי בפייסבוק דורש השקעה ולמידה רבה. בפוסט הבא תלמדו את החוקים האמיתיים של מעורבות גבוהה בפייסבוק. איך לגרום לאנשים באמת לעשות לייק, להגיב ולשתף את הפוסטים שלכם! נשמע טוב? בואו נתחיל!

3 Critical SEO Tasks That Produce Immediate Results

מאת: KJ Pro Web
Like traditional SEO, local optimization is a long-term campaign that can take some time before revealing significant results. That said, there are certain things that you can do to realize improvements in search rankings almost immediately. Here are three major local SEO activities that can help bring instant results;

שיפוץ האמבטיה שלך

ע.מ שירותי אינסטלציה מציע לך לפני שאת/ה מתחיל בשיפוץ חדר האמבטיה, חשוב לבצע תכנון מקדים. תכנון מוצלח יוכל למנוע לנו הרבה בעיות בהמשך.

האם גם לך קרה שנתקלת בניסיון חיקוי של המוצר שלך?

במאמר הבא, אדבר על החשיבות שבבידול העסק שלך

How to build a strong online presence when starting a new business

מאת: Gemma
Building a strong online presence is critical in an increasingly digital world. There are particular online marketing tactics that will build a strong online presence and therefore should be incorporated into your marketing strategy. The following article outlines the Four (4) key marketing strategies that will best generate an overall strong online business presence that will boost your follow...

באנר-קאוור אנימציית וידאו לפייסבוק

מאת: CloseApp
בחודשים האחרונים פייסבוק מאפשרת להוסיף תמונת פרופיל עסקית כקובץ וידאו. (Banner Cover) הקאוור מתנגן לגולשים באופן אוטומטי ומאפשר לבעל העמוד למשוך יותר תשומת לב ולתת יותר פירוט על המוצרים שלו. רוצים גם אחד כזה לעמוד העסקי שלכם? צרו איתנו קשר וקבלו הצעה אטרקטיבית לבאנר קאוור + סרטון באנר לוואצאפ במחיר מצויין.

Monthly SEO Packages - How it suits your business

This article Describes about the Monthly SEO packages of Web Design Retainer that provides a complete solution for your SEO requirements through their monthly SEO maintenance Retainer services

Welcome Your New Employee With These Promotional Products In Sydney

New employees are always a delight for an organisation. Acknowledging them with promotional items is always recommended by experts. This will increase the efficiency in their efforts. To know more read the post.

"נטישה תכליתית"-סיפורה של פרידה הכרחית

להשאיר מאחור(באופן יזום) את מה שכבר לא רלוונטי ולפתח את היכולות הנדרשות לארגון או החברה כדי להתמודד טוב יותר עם אתגרי העתיד.

הקמת חנות בגדים – צ'ק ליסט

בשעה טובה החלטתם לפתוח חנות בגדים,  מצאתם את המקום המושלם, גיבשתם קונספט, ערכתם תוכנית עסקית ובדיקת כדאיות ואף איתרתם מקורות לרכש ועדיין ישנם נושאים מהותיים שחובה עליכם לקחת בחשבון ולתכנן מראש....

האם כדאי לפתוח חנות בשוק תחרותי ?

יזמים רבים יש חלום להקים חנות קמעונאית, הם יודעים בדיוק אך תראה החנות, ומה הם ימכרו. עבורם זה מימוש של חלום  שיש בו חזון והגשמה עצמית, הם מאמינים שהצרכן יקנה מהם את המוצר אם רק יגיע אליהם לחנות, הם גם בטוחים שהמוצר שלהם זה בדיוק מה שהצרכן צריך . 

תכנון מלאי נכון - מפתח להגדלת רווחיות החנות

מאמר זה נבחן את חשיבות המלאי בחנות בכלל ובחנות אופנה בפרט נבחן את המשמעויות של המלאי מהצד הכלכלי תפעולי של בעל החנות והשפעות המלאי על הלקוח בשוק תחרותי.
תוצאות 1041 - 1060
« לעמוד הקודם 1 2 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 88 89 לעמוד הבא »