מחפש פרילנסרים ב- עיצוב גרפי, ביצועיסט?

מאמרים בתחום עיצוב גרפי, ביצועיסט

לימודי עיצוב

בעידן המערכות הגדולות והחובקות ,פעילות החממה בית הספר לאמנות ועיצוב, במסגרת המכללה למנהל הוא אך טבעי ומאפשר לפעול מקצועית וערכית, תוך יצירת מערכת יחסי גומלין התומכים את מטרות הסטודנטים ואת אלה של החממה והמכללה למנהל.

שיקולים בעיצוב לוגו

מאת: Karnaf Studio
לוגו. הבסיס.הבידול, זה שאומר הנה אני ומזהים אותו . המייצג הרשמי שלך ושל עסקך. בו מרוכזים כל הנתונים הרלוונטיים הן במודע והן בתת המודע בצורה הויזואלית הראויה. נגיעה בכמה נושאים שקשורים ליצירת לוגו

זהו זה. החלטנו להיות עצמאיים. ועכשיו? תקציר מקיף לעצמאי המתחיל, הפותח לעצמו סטודיו לגרפיקה

זהו זה. החלטנו להיות עצמאיים. ועכשיו? תקציר מקיף לעצמאי המתחיל, הפותח סטודיו לגרפיקה. מאורלי קיים!!!

שכפול אתרים

מאת: OISNET
קיימת היום בתחום בנייה ועיצוב אתרים תופעה שנקראת "שכפול אתרים", תופעה זו מזיקה כי היא פוגעת בתדמית של בוני האתרים מצד אחד ובלקוחות מצד שני ולכן תופעה זו צריכה להטריד אותנו ולהיבדק!

אמנות כקריירה

מאת: יעל לוטן
אמנות כדרך חיים היא בהחלט דרך שצריך לדעת לנהל. תחום האמנות "התנפח" קמעה בשנים האחרונות ונראה כאילו אין צורך בלעשות דבר רק ליצור ואז למכור את היצירה בעשרות אלפי דולרים.

מיתוג זה לא רק לוגו

מאת: יעל לוטן
לפעמים נדמה שמרגע שייצרנו את המותג הוויזואלי אפשר לנוח שהרי העבודה נעשתה. טעות ידידיי, בניית המותג הוויזואלי היא תחילתה של ידידות נפלאה עם דרך ארוכה של שיווק. אך החכמה היא שיווק נכון. איך עושים זאת? בשביל זה אני כאן...

איך לומדים CSS?

מאת: octava
שאלה זו מקננת במוחם של רבים בתחום בניית האתרים ופיתוח האפליקציות באינטרנט, וישנו סיכוי טוב שאם אתם קוראים מאמר זה, אתם שייכים לפחות לאחד משני התחומים הנ"ל.

What makes a good logo?

It’s all about creating clever Identity. A logo is not just a pretty picture or an image that company execs have decided upon.
תוצאות 141 - 148
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 לעמוד הבא »