מחפש פרילנסרים ב- עיצוב גרפי, ביצועיסט?

מאמרים בתחום עיצוב גרפי, ביצועיסט

CORPORATE LOGO DESIGNS AND THE BRAND IMAGE

מאת: Sean Johnson
With the speed of the transmission of business information and the speed of communication between science and technology, all communication behaviors are extremely efficient.

If computers take over many of our tasks, what will humans do?

מאת: Susan James
Artificial intelligence is the new trend in the entrepreneurship and the different businesses, and all the symptoms point the brighter future for the emerging technology.

עיצוב לוגו לעסק

כל בעל עסק שרק החל את דרכו רוצה שירות של עיצוב גרפי ובעצם לקבל עיצוב לוגו ,שפירושו סמל אשר מייצג את מהות העסק או החברה שתודעה של הלקוח .עיצוב נכון יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר למשתמש ,בין אם מדובר בציור או מילה או אף שילוב של שניהם ביחד .לוגו זה בעצם הנושא הכי חשוב בעסק שלכם ,הרבה פעמים לקוחות רבים שואלים "למה בעצם צריך מעצב עבור הנושא הזה ?",זהו בעצם פני העסק וההופעה החיצונית שלו ...

What You Need to Quickly and Easily Outsource Packaging Design

If the motto is to impress the buyers as well as influence the buyers decision the Packaging design plays a very important role.

חדשנות בעידן הדיגיטלי- קראו אתגר למציאות.

מאת: Designley
אנחנו חיים בעידן דינמי של חדשות ועדכונים שמגיעים והולכים בלי שבכלל נשים אליהם לב. כדי שפוסט יהיה פופולרי הוא צריך להיות ייחודי ולתפוס את עין הצופה הרגיל לדפדפף במהירות בפיד שלו בלי להתייחס יותר מדי לתוכן. אז איך אתם יכולים לתפוס את העין של הצופה? פשוט מאוד.

מה זה בכלל חווית משתמש?

חשיבות חווית המשתמש ואיפה הוא נכנס בחיינו.

5 Actionable Website Design Ideas For Your Business

Here are 5 actionable web design tips for your startup business, that will help you to design a perfect website.

Tips for a Graphic Designer profile

מאת: Logo Winds
Here you can see how to make a successful profile on Xplace

ניהול סיכוני אשראי

ניהול סיכוני אשראי או במילים אחרות כיצד להתנהל עם לקוחות שלכם.

מעצב גרפי - איך תבנה תיק עבודות?

מאת: Chole B
תיק עבודות צפוי ללוות את המעצב הגרפי לכל אורך הדרך. תיק עבודות מקורי יכול להגדיל את הסיכויים שלו להתקבל למוסד הלימודים או לזכות במשרות נחשקות.

כשהחיים נתנו לך לימונים...

מאת: LemonAdd
היום יותר מתמיד כדאי להיות חלק ... להרוויח את חלקך מהפרוייקטים הכי חמים בשוק. הצטרף אלינו וביחד נעשה מהלימונים שלך לימונדה!

עיצוב רספונסיבי - מה זה?

היום בישראל יש מעל 4 וחצי מיליון מכשירים חכמים כגון טלפונים ניידים, טאבלטים ומשחבי גלישה אשר גולשים באתר שלך וזה רק ממשיך לגדול וצובר תאוצה. בניגוד לבעבר, כיום שימוש בעיצוב אתר רספונסיבי הוא כבר לא מותרות אלא בגדר כמעט חובה.

אילו טרנדים עיצוביים צפויים לנו ב-2017?

בינה מלאכותית, בוטים מדברים, עיצובי תגובה, מציאות מדומה, כל אלה ועוד נמצאים במוחם של המפתחים, המעצבים ואנשי המקצוע בכל מקום. זה רק מראה עד כמה מהר דברים נעו בעולם האפליקציות. על מנת להצליח ולבנות יישומים מגניבים אשר יהיו שימושיים ופונקציונליים, תהיו חייבים להיות מוכנים ולהתכונן לאתגרים החדשים.

7 עקרונות ליצירת דף נחיתה אפקטיבי

עיצובי דפי הנחיתה הטובים ביותר הם אלו שפשוט מדברים אל קהל היעד הנכון. קחו את דפי הנחיתה שלכם לשלב הבא בעזרת 7 עקרונות ליצירת דפי נחיתה אפקטיבים.

5 טיפים חשובים לשיפור חווית משתמש

חווית המשתמש היא חלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב ומיצירת המוצר הסופי והיא זאת שתכריע בין מוצרים מוצלחים לכאלו שלא, היא זאת שגורמת ליזמים צעירים פעם אחר פעם לגבור על החברות הגדולות בעזרת יצירת ממשקים משכנעים, וזאת שבסופו של דבר תבליט אתכם מהשאר. גם אם אתם לא מעורבים בתהליך העיצוב בפועל, ידיעת המושגים האלה תעזור לכם להבין טוב יותר את התהליך ולתת משוב טוב יותר לאלה שעושים את העבודה.

To Generation Y the term ‘work’ is not a place, it’s what you do

To Generation Y the term ‘work’ is not a place, it’s what you do

הנוסחה ליצירת חווית משתמש ב- 3 מרכיבים

מאת: AssafHershko
חווית משתמש הוא מושג רחב שאנו נתקלים בו שוב ושוב במסגרת תפקידים שונים בעיצוב דיגיטלי, אך מהי בדיוק חווית משתמש ואיך אנחנו בתור מעצבים/ביצועיסטים יכולים ליצור / להעצים אותה בשלושה מרכיבים.

Emojis - the new way to show emotions

מאת: TooTouch
- Are Emojis the new way to show emotions and what does this say about us

כיצד בוחרים סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג ?

מזל טוב ! אם אתם חושבים לקחת סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג לעסק שלכם, כנראה שאתם בשלבים מתקדמים של הקמת העסק ועכשיו מה שנותר הוא לתרגם את כל ה"מי אני, מה אני", לויז'ואל קצר וקולע.

עוד לפני המיתוג

מאת: Frame
תהליך הצמיחה (או: קשקושי התחלות)
תוצאות 81 - 100
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 לעמוד הבא »