האם צריך את ה Endorsements בפרופיל האישי בלינקדאין?

מאת Kiryatech
בתאריך 27 יולי, 2021

לקראת סוף 2012 הכניסה לינקדאין רכיב חדש בפרופיל האישי שעורר לא מעט תהיות ועד היום נתפס בקרב רבים כסוג של "ספאם" . כוונת לינקדאין היתה טהורה, Endorsements יועד בכדי שאנשי הקשר שלנו (בדרגה 1) יוכלו "לאשרר"/ להמליץ על יכולות וכישורים שלנו.

האם צריך את ה Endorsements בפרופיל האישי בלינקדאין?

לקראת סוף 2012 הכניסה לינקדאין רכיב חדש בפרופיל האישי שעורר לא מעט תהיות ועד היום נתפס בקרב רבים כסוג של "ספאם" . כוונת לינקדאין היתה טהורה, Endorsements  יועד בכדי שאנשי הקשר שלנו (בדרגה 1) יוכלו "לאשרר"/ להמליץ על יכולות וכישורים שלנו. כלי באמצעותו אנשים עימם יש לכם אינטראקציה עסקית יתנו המלצה בהינף קליק. זאת בניגוד לרכיב ה Recommendations  הדורש מהממליץ מחשבה וניסוח ולכן לעיתים מעכב מלתת המלצה.


למרות הכוונה הטובה, רבים מוצאים עצמם מקבלים Endorsements מאנשים שהם אינם מכירים ולעיתים על כישורים שאינם רלוונטיים עבורם. הכלי הפך דרך של חברים ברשת למשוך את תשומת לבכם אל הפרופיל שלהם, וכן דרך "לפרגן" אחד לשני גם כאשר אין כלל הכרות בין שני אנשי הקשר.

מה בכל זאת טוב ב Endorsements

Endorsements  הוא כלי באמצעותו לינקדאין מזכירה לחבריכם שאתם קיימים. בכדי שלא תהפכו לפרופיל נשכח בין דפי האתר לינקדאין מקפיצה מעת לעת לעיני הגולש את תמונתכם ומציעה לו לקדם אתכם. כך חברים ברשת מקבלים תזכורת על קיומכם.

רכיב ה Endorsements  מאפשר לנו להבין מה המיתוג שלנו. מהם הכישורים הבולטים שלנו בעיני הסובבים אותנו. אם מילה מסוימת זכתה לקידום של מאות אנשים לעומת מילה אחרת שקודמה רק במספר זעום נוכל להסיק שהמילה החזקה יותר היא מה שציבור חברינו מזהה בנו מכל. היא גם עדות בעבור קוראי הפרופיל האחרים על חוזקותינו.

 

איך לנהל את ה Endorsements

אם בכל זאת אינכם אוהבים את התמונה המצטיירת מה Endorsements שלכם, אתם יכולים לקחת זאת לידיכם ולנהל את הרכיב, האנשים המופיעים בו והכישורים המקודמים:

1. הוסיפו לפחות 10 כישורים משלכם- בפרופיל חדש לינקדאין מוסיפה מספר Endorsements כברירת מחדל. קחו בעלות על ה Endorsementsשלכם. מחקו מה שלינקדאין ציינה במידה ואין זה נכון ודאגו להוסיף לפחות 10 Endorsements  משלכם, כך לא תגלו שאתם מקודמים על כישורים שאין לכם קשר אליהם.

2. אפשר להעלים- לינקדאין מאפשרת לחבריכם לקדם אתכם על כישורים שאתם בחרתם אך גם מאפשרת להם להוסיף חדשים שלא ציינתם. אם גיליתם דבר מה חדש שאינו מתאים לכם או איש קשר שקידם אתכם אך אינכם רוצים שיוצג בפרופיל, פשוט העלימו אותו דרך  עריכת רכיב ה Endorsements.

 

עריכת Endorsements

כאשר הפרופיל נמצא במצב עריכה הגיעו לחלק אשר נקרא Skills & Endorsements. שם תוכלו לבחור:
• האם אתם רוצים להציג את רכיב ה Endorsements בפרופיל או לא .
• הורדה או הוספה של כישורים 
• עריכת ההצגה של הכישורים הקיימים.


עריכת הכישורים הקיימים מאפשרת לכם לעבור כל כישור ולהעלים מעיני הקורא (אך לא למחוק) את האדם הממליץ מתוך סך רשימת הממליצים
 

הורדה או הוספה של כישורים מאפשרת לכם למחוק כליל מילים , להוסיף חדשות מבסיס הנתונים של לינקדאין או להכניס באופן יזום מילה / כישור שלא קיים במאגר.

קרא עוד על תקציב פרסום

אם אתם רק רוצים להשתיק את התראות המערכת לגבי ה Endorsements המגיעים, כנסו להגדרות החשבון (דרך תמונת הפרופיל שלכם בצד ימין למעלה) . ליחצו על Set the frequency of emails ושם תמצאו זאת תחת Notifications .

לסיכום, Endorsements

Endorsements הם כלי חביב שקצת הפך ל"משחק" בידי חברים מסוימים. עם זאת הוא נותן תמונה כיצד אתם נתפסים / ממותגים בעיני הסובבים אתכם. אתם יכולים לשלוט ברכיב ולהתאימו לצורככם.

האם צריך את ה Endorsements בפרופיל האישי בלינקדאין?
מאמרים נוספים...