מהי הדרך הטובה ביותר לקידום האפליקציה שלכם? הכירו את ״קמפיין אוניברסלי לאפליקציה״

בתאריך 30 נובמבר, 2020

קמפיין אוניברסלי לאפליקציה הוא דרך ממוקדת למציאת משתמשים חדשים ורלוונטים לאפליקציה שלכם באופן פשוט להקמה ותפעול. במאמר תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת על הקמפיין, כולל שיטות עבודה מומלצות להצלחה.

מהי הדרך הטובה ביותר לקידום האפליקציה שלכם? הכירו את ״קמפיין אוניברסלי לאפליקציה״

הכירו את ״קמפיין אוניברסלי לאפליקציה״
Universal App Campaign

 

מהו קמפיין אוניברסלי לאפליקציה של גוגל?

קמפיין אוניברסלי לאפליקציות (UAC) הוא קמפיין המסייע למפרסמים לקבל יותר הורדות באפליקציה או לקדם המרות בתוך האפליקציה באופן אוטומטי. גוגל יודעת למקסם את תוצאות הקמפיין עבור היעד והתקציב שהוגדר על ידי זיהוי המודעות בעלות הביצועים הטובים ביותר והצגתן בפני המשתמשים הרלוונטיים ביותר.

החלק הקריטי ביותר בעבודת מנהל הקמפיינים הוא בבחירות התיאורים, הכותרות, התמונות והסרטונים שירכיבו את המודעה. הקדישו זמן רב לחשיבה על קריאייטיב וטקסט שיעבדו הכי טוב להשגת תשומת הלב מצד קהל היעד שלכם.

 

כיצד קמפיין אוניברסלי לאפליקציה יגדיל לכם את כמות ההורדות?

כאשר משתמש מקליק על מודעה של קמפיין אוניברסלי לאפליקציה, היא תוביל את הגולש לעמוד האפליקציה בחנות של גוגל (למערכת אנדרואיד) או לחנות אפל (למערכת ISO), על מנת שיוכל לקבל פרטים נוספים ולהוריד את האפליקציה. בנוסף, על ידי כתיבת מספר שורות טקסט עם ערך שידברו לגולש, הגדרת סוג בידינג מתאים ויצירת קהלים רלוונטים ניתן למנף את החשיפה והידע של גוגל לשיפור כמות ההורדות של האפליקציה שלכם.

קמפיין אוניברסלי לאפליקציה

 

אם גוגל עושה הכל, מה תפקידו של מנהל הקמפיינים? 🤔

  • הגדרת תקציב יומי לקמפיין.
  • בחירת אסטרטגיית קמפיין – עלות להתקנה (CPI) או עלות לפעולה (CPA).
  • בחירת מיקומים גיאוגרפיים מתאימים ושפות רלוונטיות.
  • יצירת עד ארבע שורות תיאור שונות באורך של 25 תווים לכל היותר (מומלץ ליצור את כל 4 התיאורים).
  • הגדרת תאריך התחלה של קמפיין (תאריך סיום הוא אופציונלי בלבד).
  • תוכלו להוסיף תמונות, סרטונים ונכסי HTML5 שיופיעו במודעות שגוגל תיצור. אם תבחרו לא להגדיר קריאייטיב, גוגל תיצור תמונות וסרטונים של האפליקציה באופן אוטומטי. (גם כאן, אנחנו ממליצים לצרף את הכמות המקסימלית של האפשרויות הניתנות לכם).

 

איזו אסטרטגית קמפיין מתאימה לכם?

השיקול החשוב ביותר בבניית הקמפיין שלכם הוא המטרה שלו ואנחנו נעזור לכם להכיר מקרוב את 2 סוגי האסטרטגיות👇

התמקדות בהגדלת מספר ההתקנות, עלות להתקנה (CPI): המערכת של גוגל תבצע אופטימיזציה על מנת לעזור לכם להשיג כמה שיותר משתמשים חדשים ורלוונטים לאפליקציה בהתחשב במגבלות התקציב שהוגדר. סוג הבידינג שתגדירו צריך להיות הסכום שתרצו להוציא בכל פעם שמשתמש מתקין את האפליקציה שלכם.

התמקדות בהגדלת מספר הפעולות בתוך האפליקציה, מחיר לפעולה (CPA): מומלץ להשתמש באסטרטגיה זו כאשר רוצים להשיג כמה שיותר התקנות ממשתמשים שהסבירות שלהם לבצע פעולות בעלות ערך באפליקציה גבוהה. יעד העלות לפעולה שתגדירו בקמפיין צריך להיות הסכום שאתם מוכנים לשלם בכל פעם שמישהו מבצע את הפעולה שהגדרתם בתוך האפליקציה.

 

את תהליך בניית הקמפיין האוניברסלי לאפליקציה צעד אחר צעד ואיפה המודעות שלכם יכולות להופיע תוכלו למצוא בכתבה המלאה!

 

בואו נסכם.

כפי שכבר הבנתם, אם יש לכם אפליקציה ואתם רוצים לקדם אותה בצורה פשוטה ומהירה, ללא צורך באופטימיזציה ידנית, קמפיין אוניברסלי הוא הפתרון בשבילכם!

באמצעות קמפיין אוניברסלי לאפליקציות של גוגל, תוכל להציג מודעות רלוונטיות למשתמשים פוטנציאלים בכל נכסי הפרסום של גוגל, כולל רשת החיפוש, רשת המדיה, דיסקברי, חנות האפליקציות (Google Play) ו-YouTube.

אז קדימה, השקיעו בטקסט, בקריאייטיב ובחרו את האסטרטגיה הנכונה לכם וצאו לדרך!
מנהלים קמפיין אוניברסלי לאפליקציה? ספרו לנו איך הוא משפיע על הביצועים של האפליקציה שלכם.

מאמרים נוספים...