מה זה SEO

מאת yisraelk1
בתאריך 30 מאי, 2020

seo זה קידום אתרים במנועי חיפוש

מה זה SEO

seo זה קידום אתרים במנועי חיפוש

 

 למאמר המלא

קידום אתרים במנועי חיפוש (קרוי לעיתים גם קידום אורגני או פרסום אורגני) הוא מגוון הפעולות המתבצעות במטרה לשפר את מיקומי דפיו של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש לביטויי החיפוש הנשאלים על ידי שוקי היעד של האתר, עד להשגת אותם מיקומים בצמרת תוצאות החיפוש שיניבו תוצאות מסחריות או אחרות שמצדיקות את ההשקעה בקידום האתר.

  • SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization) היא אופטימיזציה לדרישות מנוע החיפוש שנבחר, שמרביתן טכניות וגלויות לחלוטין ועוסקות בתיקון שגיאות בוני האתר מבחינת מבנה האתר, ניקיון הקוד של דפיו ותקינות ההנחיות השונות של בונה האתר למנוע החיפוש; תיקון תקלות שמתרחשות במהלך פעילות האתר; התאמת האתר לשיפורים ושכלולים בטכנולוגיית האינטרנט וכו'. זה הוא מקצוע טכני מובהק, שמהותו אגירת כמה שיותר פרטים של ידע טכני והשימוש הנכון בו.
  • אופטימיזציה לדרישות משתמשי מנוע החיפוש שנבחר. קל לומר שדרישות מנוע החיפוש זהות לדרישות המשתמשים בו – לקבל בצמרת תוצאות החיפוש את תוצאות החיפוש הכי רלוונטיות, מדורגות על פי הסדר היורד של הרלוונטיות שלהן, כאשר הרלוונטיות משקפת את מה שהתכוונו המשתמשים לקבל כאשר שאלו את ביטוי החיפוש הנתון.
  • אופטימיזציה לדרישות בעל האתר. במשך שנים אופטימיזציה לדרישות בעל האתר הושגה בעלות המזערית על ידי "בניית קישורים" מלאכותית, משמע, בניגוד לדרישות מנוע החיפוש וגם בניגוד לדרישות משתמשי מנוע החיפוש. גוגל מחליפה את השיטה הזו בהדרגה, בכל פעם על קבוצת ביטויי חיפוש נוספת.

https://youtu.be/P9xw4uu4RB4

What is SEO (Search Engine Optimization)? How Does it Work? 2019

מאמרים נוספים...