מכירות בעולם הדיגיטל

מאת IEO.IL
בתאריך 18 פברואר, 2020

היום בפינתנו היומית אנו רוצים להתייחס לאמינות בעולם הדיגיטלי, וכיצד נושא זה משפיע על בית העסק שלכם ועל היקף המכירות שלכם.

מכירות בעולם הדיגיטל

כיום לרוב בעלי החברות ישנה מודעות רבה בצורך של בניית אמינות בקרב לקוחותיהם או מול לקוחות פוטנציאליים לבין בית העסק שלהם.

תחשבו על כך, האם אתם כמתעניינים במוצר מסויים הייתם רוכשים מבית העסק אשר אין לו אתר מעוצב ומקצועי אשר מסביר לקהל הרחב את מהות השירותים שאותו עסק מציג או האם הייתם רוכשים מבית עסק אשר לא קיים לו דף עסקי בפייסבוק מפורט, מסוגנן ואינפורמטיבי?

סביר להניח שלא.

כבעלי עסקים נושא זה מהותי ומשפיע רבות על בית העסק שלכם ועל תפקודו בכל עת. ברגע שיש לכם אתר שניתן למצוא אותו דרך גוגל או שיש לכם דף עיסקי בפייסבוק שדרכו ישנם פוסטים איכותיים ומעניינים (רצוי שניהם יחדיו), כך גם נוצר יותר עניין בעסק שלכם וזה יכול לגרום ליותר אינטראקציות בניכם ללקוחות חדשים. בנוסף חשוב שתהיה לכם מערכת שדרכה תפעלו עם Email Marketing ו SMS, כך שכל לקוח חדש יקבל מידע רלוונטי לגבי העסק שלכם לאחר שהשאיר פרטים.

במצב כזה, אתם עוטפים את לקוחותיכם החדשים בכל דרך אפשרית ואתם מחזקים את האמינות שלכם איתם ומולם, וכך אתם גם יכולים להגיע למצב שיש בניכם קשר חזק וממושך שבסופו של דבר יכול להגדיל את סך המכירות והכנסת העסק.

אז באיזה צד אתם ממוקמים במרחב הדיגיטלי?

האם אתם פועלים בכל דרך אפשרית וחזקים בעולם הדיגיטלי על מנת ליצור אמינות ממושכת וחזקה מול לקוחותיכם או אתם מעדיפים לעבוד ללא האופציות הללו למרות שזה ידוע שהן משפיעות רבות על הצלחתו של כל בית עסק.

מאמרים נוספים...