טיפים לאינסטגרם

מאת IEO.IL
בתאריך 18 פברואר, 2020

לאחר יצירה והפצה של הפרסום, הגיע הזמן להגדיל את הקהל שלכם ולוודא שאתם שומרים על גלגלי העיניים של העוקבים שלכם בכל נושא חדש ..

טיפים לאינסטגרם

טיפים לאינסטגרם

לאחר יצירה והפצה של הפרסום, הגיע הזמן להגדיל את הקהל שלכם ולוודא שאתם שומרים על גלגלי העיניים של העוקבים שלכם בכל נושא חדש. מעורבות באמצעות מדיה חברתית תגרום להם למעורבות גדולה יותר. פוסט אינסטגרם בודד יכול להיות ההבדל בין כמה מאות לכמה אלפי צפיות פרסום. להלן 5 טיפים חשובים אשר יוכלו לספק לכם הצלחה דרך פלטפורמה זו:

מצאו את הקול שלכם:

בין אם זה מקצועי או עסקי או מזדמן עם אמוג'ים, מצאו את קול המדיה החברתית שלכם והיצמדו אליו. אינסטגרם נוטה להיות בצד המהנה יותר של המדיה החברתית, לכן אנו ממליצים לשמור על תוכן הפרסום דרכו קליל. כמובן שההחלטה הזו מסתכמת במותג שאתם מנסים למפרסם - הדבר החשוב ביותר הוא שהקוראים שלכם יוכלו לשמוע את קולכם ולהבין מי אתם ומה אתם מייצגים בכל פוסט. במידה ותנסו להיות מישהו שאתם לא זה יכול לגרום לעזיבה של עוקבים.

איתור קהל היעד שלכם וסיפוקם:

נסו לזהות היכן הקהל שלכם נמצא, מה הם הנתונים הדמוגרפיים שלהם ומה מעניין אותם. זה יכול לעזור לכם למקד לקהל זה באינסטגרם. לדוגמה, אם רוב הקוראים שלכם הם מוגדרים כקהל שעובד במהלך היום, אתם יכולים לתזמן פוסטים ליציאה כאשר אותו קהל פעיל יותר, בערב למשל. אם אתה לומדים שרוב הקוראים שלכם הם בני 18 עד 25, אתם יכולים לדבר בצורה שפונה אליהם (כלומר המון אמוג'ים או ממים).
השתמש בתגים ותגיות.

האם לאחד העוקבים שלכם יש מיליוני עוקבים באינסטגרם?

תייגו אותם! יש מאמר על ידוענים מסויימים? תייגו אותם? זיהוי משפיעים ברשת - במיוחד בתחום האינסטגרם – וודאו שהם רואים ומשתפים את התוכן שלכם, זה יכול להיות אחד מהגורמים הגדולים לגידול העוקבים שלכם. על אחת כמה וכמה, עליכם ליצור hashtag ייחודי (שיכול להיות פשוט כמו שם הפרסום שלכם) ולוודא שהקוראים יראו אותו, יידעו על מה הוא ושהם יוכלו להשתמש בו כדי לעקוב אחר השיחות שנצורו עקב הפרסום שלכם.

הקניטו את העוקבים שלכם:

אל תחכו עד שתפרסמו - התחלו להמיר את התוכן שלכם באינסטגרם בהקדם האפשרי.
שתפו תמציות מההפקה, הראו הצצות מדפי הסיום שלכם והשתמשו בכל מה שאתם יכולים כדי ליצור התרגשות לקראת יציאת הפרסום שלכם. אם סוגים של הצצות מתגנבות לא יצאו ויתנו טיזניג על כל מותג שאתם מפרסמים ולא ישותף עם האינסטגרם שלכם אתם יכולים בסופו של דבר לקבל תוצאות יותר גרועות לאחר הפרסום עצמו.

אינטראקציה עם הקוראים:

גרמו לקוראים שלכם להרגיש חשובים. הפרסום שלכם לא יכול להיות מוצלח ללא קהל מסור, אז וודאו שהם יודעים שהם מוערכים. כמו פוסטים שאתם מתויגים בהם, פרסמו מחדש עוקבים המשתמשים ב- hashtag שלכם באינסטגרם ונסו להשיב לכל תגובה, גם אם זאת רק תגובה של פרצוף סמיילי

מאמרים נוספים...