שכבות או לא להיות

מאת Natalie Green
בתאריך 15 ספטמבר, 2019

הזמן של התעטפות בשכבות הגיע ואיתו הפחד של להראות כמו אסקימוסי אורבני.. מה שכן, להתלבש חם אין בהכרח פירושו להיראות מסורבלים ותפוחים. מראה השכבות הינו טריקי כי בקלות אנחנו עלולות למצוא עצמנו מסתרבלות עם כמות מסחרית של פרטי לבוש בכדי לשמור על חום ומצד שני בנפח של פוף זוגי. המטרה היא ליצור מראה חסר מאמץ כאילו פשוט זרקתן על עצמכן משהו מבלי להיראות מרושלות. לפעמים זה בא בקלות עם חולצה מכופתרת וסריג מעל אבל יש מדע מדויק למראה המסוים והמבוקש הזה. המפתח הוא לזכור לשמור על פרופורציות, טקסטורות וסילואטים.  להלן האנטומיה למראה שכבות מושלם על ידי שימוש בשכמיות, צעיפים מודפסים כובעים ועוד ללוק האולטימטיבי. נסו את תשעת השלבים הבאים עם טריקים חלקלקים להתלבש בצורה נכונה ומחמיאה.

שכבות או לא להיות

http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/4940578

שכבות או לא להיות

26/11/2014

26/11/2014 13:46:46

הזמן של התעטפות בשכבות הגיע ואיתו הפחד של להראות כמו אסקימוסי אורבני..

מה שכן, להתלבש חם אין בהכרח פירושו להיראות מסורבלים ותפוחים.

מראה השכבות הינו טריקי כי בקלות אנחנו עלולות למצוא עצמנו מסתרבלות עם כמות מסחרית של פרטי לבוש בכדי לשמור על חום ומצד שני בנפח של פוף זוגי.

המטרה היא ליצור מראה חסר מאמץ כאילו פשוט זרקתן על עצמכן משהו מבלי להיראות מרושלות. לפעמים זה בא בקלות עם חולצה מכופתרת וסריג מעל אבל יש מדע מדויק למראה המסוים והמבוקש הזה.

המפתח הוא לזכור לשמור על פרופורציות, טקסטורות וסילואטים. 

להלן האנטומיה למראה שכבות מושלם על ידי שימוש בשכמיות, צעיפים מודפסים כובעים ועוד ללוק האולטימטיבי.

נסו את תשעת השלבים הבאים עם טריקים חלקלקים להתלבש בצורה נכונה ומחמיאה.

 

1. ערבבו הדפסים

זה קל לערבב שחור, אפור וכחול מארין בחורף ולמה לא? זה עובד מצוין יחד אבל נסו לערבב את הסריגים ופרטי הצמר שלכן עם בדים רכים למראה שאנלי קלאסי ומנצח.

2. הערימו שכבות דקות

להתלבש חם אין בהכרח משמעותו ערימת בגדים עבים. כמה שכבות של בדים דקיקים יהוו פיתרון חמים כמו הסוודר שסבתא סרגה לכן בגן חובה.

רצוי להוסיף מעל חגורת מותן מעניינת שתסכם את המראה הדקיק שהרכבתן.

3. החליפי את המעיל בשכמיה

תנו הפסקה למעיל האהוב והמוכר ותסמכו על שכמיה שיקית וכך תשמורנה על החום בקלאס.

4. נסו מגבעת לבד

יש סיבה שגברים מטופחים (פחות בארץ לצערי) יחבשו כובעים בחורף לעיתים.

כובע מתוחכם ומעיל אוברסייז יחמיאו הרבה יותר מכובע צמר וג׳קט סתמי.

5. הזדמנות לשאל מסוגנן

זה עובד בערך כמו שמיכה אבל לא מגביל אתכן לספה. שאל עם פרטים מעניינים זו דרך קלה להתחמם כשמסתובבים בחוץ זה קליל ומתישב יופי על קרדיגן או בלייזר מבלי להגביל את הידיים עם שרוול נוסף.

הבונוס, אפשר להיפטר ממנו בקלות כשהערב מתחמם.

6. פרוות

סינטטיות כמובן, אין צורך להרוג אף אחד בכדי להתחמם. מעיל פרוותי במינון נכון של שיערות יחמם באותה מידה כמו מעיל פרווה שמנמן. כך המראה יותר מחויט ויראה פחות מסורבל.

7. חותלות/טייץ מעור (דמוי עור יעשה את העבודה, עייני ערך סעיף קודם)

היופי בעור שהוא מחמם מאוד מבלי להיות עבה. שלבי טייץ או חותלות עור עם חולצת בוייפרנד או מעיל שמלתי וכך יתקבל מראה מעודן ומעודכן.

8. אקססוריז הם המפתח

מגף גבוה הינו פריט חובה בחורף. שלבי סוודר כבד צעיף וכובע ואת המכנסיים הכניסי למגף וכך החלק העליון המסורבל יתאזן יופי עם החלק התחתון. 

עד כאן לפינתנו כמות ובאיכות.

Stay cool and warm(:

מאמרים נוספים...