עיצוב-הכנת דירה למכירה

בתאריך 13 יולי, 2019

טיפים להכנת הבית למכירה. כך תמכרו את דירתכם במהירות, ותוכלו למקסם את הפוטנציאל

עיצוב-הכנת דירה למכירה

*טיפים להכנת הבית למכירה*

כיועצת נדל"ן לשעבר, חוויתי לא מעט קונים ומוכרים, ולמדתי מה הנקודות החשובות לתשומת לב לפני מכירת הדירה, ולמדתי עד כמה משמעותית הכנה של דירה למכירה. אספתי עבורכם מניסיון של שנים, מספר טיפים חשובים :

 

1.מהירות החלטת קנייה 💙שימו לב, ברוב מוחלט של הפעמים, הקונה הפוטנציאלי מחליט על הדירה בשניות הראשונות, בזמן שהוא עומד באזור הכניסה לבית, ולכן יש לשים דגש גדול מאוד על החלל שבו אנו רואים את הדירה מהדלת. לרוב החלל הזה הוא פינת האוכל/הסלון/המטבח.

 

2.סידור הבית 💙חשוב מאוד לשמור על סדר לפני שמגיעים קונים פוטנציאלים לראות את הדירה. תחליטו מראש איפה שמים את הדברים הבעייתים, שפחות כדאי שיראו בכניסה לבית.

אם זה מדף נעליים, או ערימת ניירת, תיקים, באלגן על השייש במטבח וכד'.

אם אתם לא מסודרים (כמוני) פשוט חשבו מראש איך אתם מארגנים את הבית הכי מהר שניתן, לפני שמגיעים לקוחות פוטנציאלים. בתזמון של כ 15-30 דק'

 

3.צבע-💙 שימו לב לא לשים צבעים דומיננטיים מדי שלא מתאימים לחתך אוכלוסיה רחב.

לדוגמא קיר אדום, ספה כתומה גדולה, שטיח כחול רויאל וכד'. אם יש לכם קיר גדול מאוד שעומד מול הכניסה, מאוד חשוב להתייחס למראה שלו.

זכרו שצבעים רכים, בהירים , גווני קפה וכד', הם גוונים שמתחברים לחתך גדול יותר של אוכלוסיה (כמובן הצבע תלוי בשאר האלמנטים בחלל) ורוב הסיכוי שיעבדו מצוין.

לא לפחד לצבוע מחדש, קופסת צבע של ליטר עולה סביב 60 שקלים ומספיקה לקיר .

שווה להשקיע בזה, השקעה מינימלית שיכולה לשנות מהותית את המראה.

בנוסף, קירות לבנים מתלכלכים מהר, חשוב לעשות צביעה מחודשת ותיקוני צבע באזורים של סימני ידיים , ציורי ילדים מוכשרים על הקירות וכד'.

 

4.אורח לרגע רואה כל פגע💙- הרבה פעמים אנחנו חיים בבית, ולא שמים לב לדברים שנראים אולי פחות טוב, ולכן ממליצה מאוד להזמין מישהו שלא מתגורר בבית, יכול להיות שכן, קרוב רחוק, חבר כזה או אחר, או אנשים שפחות "רגילים" לשהות בו. ולשאול, בלי להתבייש, מה היה מפריע לך כאן? ולנסות ליישם את ההערות.

 

5.ריצוף והעמדת ריהוט💙-חפצים על הרצפה מושכים את העין למטה, יוצרים לאנשים באלגן בעיניים, ולא מחמיאים לבית, לכן חשוב שהקונים הפוטנציאלים יראו כמה שיותר ריצוף ריק, ובשטחים רחבים יותר, אם אפשר להזיז ריהוט בצורה כזו, לצמצם העמדות וכד'. בכדי לתת תחושה של חלל גדול יותר. לעיתים, שינוי מיקום כורסא או שינוי העמדת שטיח יכולה לשנות את האופן שבו מתסכלים על הבית.

 

6.טקסטיל💙- טקסטיל נותן מראה נעים ומרוכך יותר. גם אם לא משקיעים בוילון מותאם שעולה אלפי שקלים, שווה לקפוץ לחנות עשה זאת בעצמך או איקאה לדוגמא, ולרכוש שם וילונות, כריות יפות לספות.

 

7.חדרים💙-חשוב מאוד להקפיד על סדר. בחדר הורים ניתן לרכוש כיסוי מיטה בהיר, שעוזר לארגון מהיר.

בחדרי ילדים, חשוב להקפיד לאסוף את המשחקים, שלא יעמיסו על העין בצבעוניות גדולה מדי או באלגן.

בחדרי מקלחת, חשוב לשים לב שהאזור נקי, ללא מגבות או בגדים שנמצאים לא במקומם.

 

🏣זכרו! לא כל יום אתם מוכרים בית, אל תחפשו לחסוך בכמה שקלים בהכנה למכירה. ביתכם שווה מיליונים, אל תחסכו מעט, ותפסידו הרבה במחיר המכירה.

 

❤️אם לא הצלחתם לבד אתם מוזמנים ליצור קשר, אשמח לתת ייעוץ לפני מכירה אצלכם בבית❤️

 

כי עיצוב טוב, מתחיל בתכנון מעולה.

המתכננת סמדר רוזין

מאמרים נוספים...