ארון שירות - צעד גדול בהכנות לחג

בתאריך 22 אוגוסט, 2018

הימצאותו של ארון שירות, יכול להוות במקרים מסוימים הדרך היחידה אשר תאפשר להשלים את ההכנות, הסידורים הנחוצים, והמעבר מ"מצב צבירה" בלגן ל"מצב צבירה" מאורגן... מצב הראוי לשבת וחג.

ארון שירות - צעד גדול בהכנות לחג

אחסון ימי החול בארון שירות לקראת ימי מועד

ארון שירות לקראת שבת וגם לחיי יומיום

הימצאותו של ארון שירות, יכול להוות במקרים מסוימים הדרך היחידה אשר תאפשר להשלים את ההכנות, הסידורים הנחוצים, והמעבר מ"מצב צבירה" בלגן ל"מצב צבירה מאורגן". גם כאשר מדובר בשטחי מגורים חדשים שנבנו זה לא מכבר. הרי שתמיד קיימים חפצים, פריטים ו"דברים" שעל אף התכנון הקפדני לא נמצא להם מקום אחסון ראוי על אף שהם בשימוש יומיומי.

ארון שירות אמור להיות הכתובת הראויה לאחסון אותם פריטים שנוספו, נאספו בחיי היומיום. פריטים אשר עם בוא שבת, מועד וחג אנו מעדיפים לא להיתקל בהם… נגריית אהרון כהן מתמחה בייצור והרכבת ארון שירות לחללי הבית השונים על פי תוכניות ורעיונות אשר מותאמים לכל לקוח ולקוח. כל שעליכם לעשות הוא לתכנן את ארון השירות אשר מתאים לכם, לחלל המיועד בבית (מטבח, חדר אמבטיה, מרפסת שירות וכו').  נגריית אהרון כהן תכין את הארון על פי התוכנית ארון השירות המוכן מורכב בביתכם.

ארון שירות ליומיום או רק לימי חג?

כאמור לא קשר למידת התכנון של חלל המגורים שלכם. כמעט תמיד מצטברים "פריטים חסרי בית" בחללי הבית השונים עד שבמקרים מסוימים הם מהווים אפילו גורם מפריע לחיי היומיום של בני הבית. הפתרון המתבקש ל"פריטים חסרי בית" אלו הוא ארון שירות שמוסיף שטח אחסון לזה הקיים כבר.  נדגיש כי לעתים גם בחללי בית שתוכננו בקפידה ובהם ארונות שירות שהוכנו מראש לא יחלוף זמן רב עד לשלב ההצטברות המחייב פתרון אחסון חדש והולם…

אכן, הצורך המידי בארון שירות, מתעורר ביתר שאת לעיתים, כאשר אנו מתכוננים לחג. גם אם כבר הצלחנו לערוך את סידור הבית, ולמצוא דרך להעניק לביתנו אווירת שבת נאותה, על אף אוסף חפצי היומיום שפזורים דרך קבע בפינות שונות של סביבת המגורים המשותפת (מטבח, פינת אוכל, חדר כניסה, חדרי אמבטיה וחדר או מרפסת שירות).

מגיע הרגע בו אנחנו מבינים שלא עוד! לא ניתן להמשיך ולשמור על סדר מינימלי ללא ארון שירות שיאפשר לנו לארגן ולסדר את הפריטים חסרי הבית.

הוספת ארון שירות יכול להוות שדרוג משמעותי לא רק לאחראים על ניקיון הבית וסידורו אלה גם ליתר דיירי הבית שיהנו ממרחב המחייה אשר מתפנה לאחר בניית ארון שירות ואחסון כל החפצים אשר להם הוא מיועד.

סוגי ארונות שירות

ארון שירות למטבח, ארון לחדר אמבטיה, ארון מרפסת שירות, ארון חדר כניסה ועד. ניתן להבין ובצדק שארון שירות הינו פתרון ל"בלגן" היכן שהוא מצוי.

בנוסף ראוי לציין שכל האמור נוגע גם למשרדים. גם בחללי המשרד השונים (גם אם מפוארים הם ומתקדמים ביותר) מתעורר צורך להוסיף שטח אחסון ואנו בנגריית אהרון כהן מתמחים ביצירת ארונות שירות לאחסון מסמכים או כל חומר שמצטבר דרך קבע במשרדים שפעילותם דינמית ועמוסה.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם נגריית אהרון כהן ולהזמין ארון שירות לכל מטרה. אנחנו כאן מחכים לכם.

מאמרים נוספים...