5 טיפים קטנים של מכירות גדולות.

בתאריך 15 אפריל, 2018

בס"ד 5 טיפים קטנים של מכירות גדולות. ידידיי היקרים, האם זה קורה לכם הרבה פעמים, שכשאתם הולכים לחנות לקנות כמה דברים פשוטים, אתם חוזרים הביתה עם שקיות מלאות?

5 טיפים קטנים של מכירות גדולות.


5 טיפים קטנים של מכירות גדולות. 
ידידיי היקרים, האם זה קורה לכם הרבה פעמים, שכשאתם הולכים לחנות לקנות כמה דברים פשוטים, אתם חוזרים הביתה עם שקיות מלאות?  האם לעתים קרובות אתם קונים דברים שבכלל לא תכננתם לקנות אותם? האם רבים המקרים שאתם מתעכבים בחנות זמן ממושך יותר מהרגיל? ומה הסוד לכך? ישנם שיטות השפעה  על תת-מודע של הקונים והמעודדים אותם לקנות יותר ממה שהם צריכים, יתרה מכך, לקנות בשמחה ובטוב לבב. בכתבה זו, בעזרת ה' וברצון רב, אתן לכם מספר טיפים למכירות המוצלחות: 
1. מחיר טוב
אינכם חייבים למכור סחור בזיל הזול! מספיק שתציגו את המחיר ויזואלית כך, שייראה יותר כדאי ואטרקטיבי. זהו תכסיס פסיכולוגי המאפשר למכור יותר במשך עשרות שנים. הקונים נוטים לקנות סחורה "זולה יותר" ב-199 ₪ ולא לקנות "יקרה יותר" ב-202 ₪. דוגמאות דומות אנו רואים כל יום – 3 מוצרים במחיר של שניים, וכן 4 ב-100 במקום 1 ב-25. שיטה טובה פי כמה להגדיל מכירות. 
2. מיקום הסחורה 
המיקום הטוב ביותר לסחורה על המדף זהו מיקום בגובה עיניים. מדפים כאלה מתרוקנים פי 3-4 מהר יותר ממדפים אחרים בחנות. שימו לב, על מדפים כאלה ממוקמת בדרך כלל סחורה יקרה יותר, וסחורה זולה נמצאת על המדף הנמוך ביותר. יצרנים רבים משלמים לחנויות עבור האפשרות למקם את סחורתם דווקא בגובה עיניים. שיטה יעילה לא פחות היא מיקום סחורות המשלימות זו את זו. למשל, קטשופ יש לשים ליד מדף הבשר, וליד הממתקים ניתן לשים תה או קפה. 
3. ריחות 
לדעת הפסיכולוגים, ניחוחות כמו וניל או לבנדר מעודדים את הקונים לבלות יותר זמן במרכז מסחרי. הריח המושך ביותר הוא ריח של מאפה מתוצרת הבית. ריח הלחם שנאפה זה עתה יעורר אצל כל אחד הרגשת חום ובית. אם תמקמו את המדפים עם המאפה הטרי בצורה שהריח יציף את כל החנות, תראו ותיווכחו, שהלקוחות יתעכבו בחנות שלכם יותר זמן ויקנו יותר סחורות.   
4. מוזיקה 
במהלך מחקרים רבים קבעו הפסיכולוגים, כי מוזיקה טובה הופכת את תהליך הפרידה מכסף יותר נעים. יתרה מכך, קבעו החוקרים, כי מוזיקה מהירה ודינאמית מסייעת לקונה לבצע קניות של כל הדברים הנחוצים לא באופן מהיר ומיד לאחר מכן לעזוב את החנות. ואילו מוזיקה שקטה, איטית ויפה גורמת לקונים לחשוב, לעיין היטב בסחורות רבות ולבצע יותר קניות. כלל זה מתייחס לא רק לחנויות. אתם בטח שמתם לב, שבמסעדות מזון מהיר מתנגנת מוזיקה מהירה המסייעת לייצר זרם לקוחות גדול. ואילו במסעדות יקרות ויוקרתיות תמיד מתנגנת מוזיקה איטית רומנטית. 
5. קסם הצבע
93% קונים בזמן קניית סחורה חדשה מקבלים החלטה על סמך מראה חיצוני של המוצר. רוב הקונים מוכנים לשלם יותר פי שניים עבור עוגיות טעימות מאוד הארוזות בקופסאות בצבע אדום או ורוד, כאשר אותם מוצרים באריזה כחולה, למשל, לא ימשכו את תשומת לבם של הקונים. בחירת הצבע תלויה בכך, מהו האפקט שאתם רוצים להשיג. לדוגמא: 
צבע צהוב, בדרך כלל, מושך תשומת לב הקונים לחלונות ראווה;
צבע אדום מתאים למכירות חיסול;
צבע כחול מעורר הרגשת אמינות ובטיחות, ובדרך כלל, משתמשים בו בנקים ועסקים. 
צבע ירוק גורם להרפיה; 
צבע כתום מייצר קריאה לפעולה: להירשם, לקנות או למכור; 
צבע ורוד – צבע רומני, נשי. מסייע לקידום סחורות לנשים; 
צבע שחור מסייע לקידום סחורות יוקרה ומותרות;  
צבע סגול גורם להרגעה ולשלווה. 
עקבו אחרי הכתבות החדשות שלי והרוויחו יותר! 
 
המאמן העסקי שלכם, נתנאל חטמוב. 
מומחה בתחום בניית עסקים ושיווק.
054-28-99-199 נתנאל.
 

מאמרים נוספים...