מנעולים לאופניים

מאת ON POINT
בתאריך 25 פברואר, 2018

רכיבה על אופניים מעולם לא הייתה מהנה ומיוחדת כפי שהיא היום. המהפכה המשמעותית ביותר התרחשה הודות לכניסה של אופניים חשמליים לתחום והפיכתם לאמצעי התחבורה האישי הפופולרי ביותר בקרב תושבי הערים הגדולות ביותר בכל רחבי העולם.

מנעולים לאופניים

הוספת מנוע חשמלי להרכב הרגיל של שלדה ושני גלגלים מאפשרים תנועה הרבה יותר רחבה וחופשית במגוון שבילי אופניים שמצדם הופכים ליותר ויותר נפוצים. כך, קיט לאופניים יכול בקרוב מאוד לנפוץ ומקובל בדיוק באותה המידה כמו אופניים מסורתיים.

מה נותן לכם מנוע חשמלי?

כאשר יש לכם אופניים חשמליים, אתם למעשה נהנים מכל העולמות. מצד אחד, יש לכם את חופש התנועה של הולכי רגל פשוטים, וכן שחרור מלא מהצורך לעמוד בפקקים בנסיבות שונות. המנוע מאפשר שלא לדווש כל הזמן, הבעיה המשמעותית ביותר שהפריע לאנשים בישראל לנוע ממקום למקום בעזרת אופניים, משום שלא רוצים להגיע ליעד מיוזעים. אך הודות לאפשרות החשמלית ניתן לנסוע ללא כל מאמץ, בהתאם לקיבולת הסוללה והעוצמה של ממוצע.

מדוע כדאי לחפש חנויות אופניים חשמליים מקצועיות

התנאי העיקרי להנאה מנסיעה חלקה ובטיחותית על אופניים חשמליים על המסלולים המסומנים לשם כך בערים הגדולים – זה רכישת אמצעי התחבורה במסגרת חנויות אופניים חשמליים שמעניקות את השירות היעיל והאיכותי ביותר, כלומר אלה העובדות עם מותגים מובילים, מעסיקות מוכרים המתמקצעים בתחום אופניים חשמליים ורגילים במידה הרבה ביותר, דאגה לאחריות וכיסוי מלא, ובמידת הצורך – גם ליווי של המשתמש גם לאחר הרכישה (למשל, לשם רכישת גלגל חשמלי נוסף המאפשר ליצור אנרגיה מתחדשת על בסיס הדיווש והתנועה של הרוכב עצמו).

כיצד רוכשים קיט לאופניים באופן בטיחותי?

אחת הסיבות לכך שיותר ויותר אנשים יכולים להרשות לעצמם אופניים זה ההופעה של קיט לאופניים – הרכב של מספר אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים הממוקמים על אופניים רגילים והופכים אותם לחשמליים. על מנת ליהנות מהאיכות הגבוהה ביותר של קיט לאופניים, חשוב מאוד לפנות לשירותיהן של חנויות אופניים חשמליים העובדות אך ורק עם קיטים המותאמות לחוקים ולתקנות של משרד התחבורה הישראלי ולא תומכות בתרכובות שלא עומדות בתקנות אלה, משום שזה עשוי לגרור לקנסות ועיקול של כלי התחבורה האישי.

מאמרים נוספים...