קידום אתרים לעסקים קטנים

בתאריך 23 דצמבר, 2017

מיטוב למנועי חיפוש SEO ושיטות עבודה מומלצות הן כמו מטרה זזה, צריך לעקוב ולשפר עמדה כול הזמן. אם אתה לא מכיר או לא מודע לעדכוני האלגוריתם של גוגל, ואתה מעוניין לייצר כמו כולם תנועה לאתר שלך ככל האפשר, כדאי לך להישאר מעודכן. מקדמי אתרים רבים מציעים נוסחאות קסם לקידום אתרים SEO ושיטות עבודה מומלצות עבור בעלי עסקים קטנים, מנהלים ומשווקים. במאמר זה אנסה להעביר מעט מן הידע שצברתי בתחום העסקים הקטנים תחום קידום אתרים. בצע מיטוב של האתר שלך למכשירים ניידים, פרסם רק תוכן רלוונטי ומועיל, הקפד על מילות מפתח ומתן עדיפות לבניית קישורים איכותיים.

קידום אתרים לעסקים קטנים

בצע מיטוב של האתר שלך למכשירים ניידים

באפריל 2015 הרחיבה Google את דירוג תוצאות החיפוש הידידותי למכשירים ניידים, לדבריה תהיה השפעה גדולה יותר על הדירוג במנועי החיפוש בהשוואה לעדכוני אלגוריתם קודמים. ברגע שכללי המשחק השתנו, אתרי אינטרנט שאינם מוצגים היטב על מכשירים ניידים איבדו את הדירוג במנוע החיפוש בחיפושים שנערכו ממכשירים ניידים. מחקרים מצאו כי כמעט 50% מכתובות האתרים שלא סיפקו חוויית משתמש ידידותי לנייד ירדו בדירוג תוצאות החיפוש. מצד שני, אתרים מותאמים למסכים קטנים עולים לעתים קרובות בחיפושים לנייד. כאשר אתה והלקוחות שלך נמצאים בטלפון חכם, Google רוצה שתהיה לך חווית משתמש טובה, כך שתוצאות החיפוש הראשונות שיוצגו יהיו תוכן אינטרנט רלוונטי שיוצג היטב במכשיר הנייד שלך. גם אם התנועה באתר שלך מגיע בעיקר ממחשבים נייחים ומשאילתות מנוע החיפוש, אתה צריך לשים לב זה ולפעול הטוב ביותר של קידום אתרים ולהפוך את האתר שלך לידידותי למשתמש. מסיבה אחת, חסרון הימצאותך בתוצאות החיפוש לנייד עלול להשפיע גם על דירוג החיפושים שלך ממחשבים נייחים. הסיבה לכך היא ש- Google רואה בקישורים לתוכן שלך גורם דירוג חשוב. אם אנשים שעשויים לקשר לתוכן שלך לא יוכלו למצוא אותו בניידים שלהם, ייתכן שהתוכן שלך לא יקבל קישורים. סיבה נוספת היא פשוט כי מכשירים ניידים הם העתיד.

תוכן רלוונטי, מועיל

אחד השינויים של אלגוריתם מנוע החיפוש הכללי של גוגל, הגדיר את השימוש בקהילה כלומר הרשתות החברתיות. להשקתו היו השלכות על עסקים קטנים בהיבט של קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות לשנה הבאה. השימוש בבינה מלאכותית בכדי להפוך את מנוע החיפוש לטוב יותר לנחש כיצד להתאים את התוכן הרלוונטי ביותר לשאילתות חיפוש ארוכות או לכאלה שלא נראו קודם לכן.  עדכוני האלגוריתם מאלץ את משווקי התוכן והמשווקים הדיגיטליים לבחון את הכיוון שגוגל מתקדמת לקראתו וליכולת לנהל שיחה עם המשתמשים. זה כולל את היכולת של Google להבין מה משתמשים מבקשים על סמך הקשר ולאחר מכן להגיב בצורה המתאימה. אם אתה כבר מייצר תוכן רלוונטי ומועיל שעונה על שאלות הלקוחות הפוטנציאלים בבהירות ובתמציתיות, אתה פועל נכון.

מילות מפתח

כמו תמיד, עסקים קטנים צריכים לוודא כי תוכן האתר שלהם רלוונטי למילות המפתח הרצויות שלהם. הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי להתקדם בדירוג הוא לספק את המידע הרלוונטי לאנשים המחפשים כאשר הם מקלידים את מילת המפתח הרצויה

 

עדיפות לבניית קישורים

עסקים קטנים לרוב, אינם מודעים לחשיבות של בניית קישורים לעניין הדירוג במנוע החיפוש, לקנות קישורים או השיגם בדרך אחרת כמו שימוש בטקטיקות מפוקפקות כדי לקבל קישורים לתוכן שלך. אלגוריתם פינגווין של גוגל, עדכון ידוע לשמצה פגע באתרים כאלה. אז מה קידום אתרים אורגני ואילו שיטות מומלצות יעזרו לך לקבל קישורים? אל תחשוב על קישורים ובניית קישורים בכלל, הקישורים הטובים ביותר הם תוצרי לוואי טבעיים של שיווק טוב ותוכן טוב באתר שלך. תן לבלוגרים ולציבור לדבר עלייך, והקישורים יבואו באופן טבעי.

מאמרים נוספים...