דרכים להגדלת קהל היעד שלך באמצעות קידום אתרים

בתאריך 16 דצמבר, 2017

כיצד לייעל את הפודקאסט שלך עבור הנראות במנועי החיפוש, YouTube ופלטפורמות כמו iTunes או Google Play.

דרכים להגדלת קהל היעד שלך באמצעות קידום אתרים

יחד עם קידום טכני וקישורים באיכות גבוהה. תוכן מעניין ומרתק הוא אחד משלושת עמודי התווך של כל אסטרטגיה מוצלחת לקידום אתרים. אסטרטגיות תוכן מסורתיות משתמשות בבלוג הודעות, מאמרים, תמונות, ולעתים וידאו כמקור העיקרי של התוכן. ובעוד אלה יכולים להיות מדהימים ליצירת התנועה ותמיכה בתהליך קידום האתרים שלך, פודקאסט הוא מדי פעם פתרון בינוני. פודקאסט יכול לעזור לבנות את המותג ולכוון את התנועה ישירות אלייך, בעת ובעונה אחת הוספת תוכן עשיר לאתר שלך ותומכת במאמצי בניית הקישורים הנכנסים. כמובן, אתה לא רק צריך לדעת איך למנף את הפודקאסט לטובת קידום אתרים אלא גם איך לדרג היטב בפלטפורמות ייעודיות של Podcasts. אז אם אתה מתחיל או  שכבר יש לך פודקאסט, עצות ספציפיות אלה  בהחלט יעזרו לך לשלב את הפודקאסט שלך בתהליך קידום אתרים.

הכול בכותרת

מה נדרש לפודקאסט שלך ב- iTunes וב- Google Play? הכול כתוב בכותרת. אלגוריתם הדירוג iTunes עבור Podcasts שם דגש כבד על הכותרת של ה- Podcast, בנוסף גורמים כמו המספר הכולל של מנויים והמספר הכולל של הביקורות עבור Podcast. מה פירוש הדבר, כאשר אתה רוצה לקבל כותרת עבור הפודקאסט שלך שישכנע ויעניין, אתה לא צריך כותרת מעורפלת כי היא לא תסביר בשפה ברורה אודות מה הפודקאסט שלך. הקפד לכלול את מילות המפתח החשובות ביותר בכותרת ה- Podcast. אם כבר יש לך תוכנית, תוכל לעשות זאת על ידי הוספת כותרת משנה. עם זאת, כותרת מילות מפתח עשיר באופן כללי, הוא לא ייחודי או בלתי נשכח הוא גם לא פתיח. הכותרת של ה- Podcast שלך צריכה להיות משהו שאתה גאה בו. שים לב כי עם שמות פודקאסט ממותגים, זה יהיה נכון לשלב מילות מפתח עשירות. בזמן שאתה רוצה לכלול מילות מפתח בכותרת או כותרת משנה, אל תנסה דברים כמו הכותרת שלך עם מילות מפתח. שמור על ניקיון, השתמש במילות המפתח הנכונות במקום שבו הן אמורות להיות.

אופטימיזציה של עדכון RSS שלך

בעוד המשתמש הממוצע אינו משתמש ב- RSS כמעט כמו בעבר, ה- RSS שלך מאגד את הפודקאסט שלך ב- iTunes, ב- Google Play מוסיקה ובפלטפורמות הפודקאסט האחרות. בעיקרו של דבר, עדכון ה- RSS שלך הוא מה שאנשים רושמים כאשר הם רוצים להירשם לפודקאסט שלך בכל הפלטפורמות. כאשר אתה רוצה לעדכן את הכותרת של התוכנית או התיאור שלך, עליך לעדכן אותה בעדכון ה- RSS שלך. ייתכן שיחלפו עד 24 שעות עבור כל אחד מהשדות לעדכון ב- iTunes או בספריות האחרות. הדרך הטובה ביותר לקבל שליטת קידום אתרים על הפודקאסט שלך היא על ידי יצירת עדכון RSS שלך. ודא שיש לך עדכון RSS טוב ומתאים שלא ישבר או יהיה איטי מדי.

מינוף האתר שלך

הפודקאסט שלך הוא קובץ שמע, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול ליצור נקודות SEO על ידי מינוף האתר שלך ולהפוך אותו ליעד כדאי עבור גוגל להגביר תנועה אלייך. אנחנו תמיד מנסים למשוך קישורים מהימנים יותר לאתרים שלנו. פודקאסט נהדר הוא רק סוג אחד נוסף של תוכן שאתה יכול להשתמש בו כדי למשוך קישורים כאלה. אם כותב מסתכל באתר שלך ושוקל לקשר את תוכן הפודקאסט שלך, מראה להם אתרים סמכותיים אחרים שבהם התוכן שלך כבר הוצג ויכול לשמש הוכחה חברתית מאחר והתוכן שלך סמכותי, באיכות גבוהה ואמין, ולכן שווה לקשר אליו.

המאמר נתרם על ידי חברת SEO Google - שירותי קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מאמרים נוספים...