טיפים מעשיים לפרסום ב-גוגל אדוורדס

בתאריך 7 נובמבר, 2017

גוגל אדוורדס, מערכת הפרסום של מנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם, היא ללא ספק אחת משיטות הפרסום היעילות ביותר ברשת האינטרנט. על מנת לסייע גם לכם לשפר את תוצאות הקמפיין הבא שלכם בגוגל אדוורדס, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים בדרך להצלחה.

טיפים מעשיים לפרסום ב-גוגל אדוורדס

עומדים לעשות שימוש בgoogle adwords - ? כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות.

גוגל אדוורדס, מערכת הפרסום של מנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם, היא ללא ספק אחת משיטות הפרסום היעילות ביותר ברשת האינטרנט. על מנת לסייע גם לכם לשפר את תוצאות הקמפיין הבא שלכם בגוגל אדוורדס, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים בדרך להצלחה. 

1.    ידע זה כוח וסבלנות היא תנאי הכרחי להצלחה- גוגל אדוורדס הינה מערכת פרסום מתקדמת המוצעת לכם על ידי מנוע החיפוש המוביל ביותר ברשת, וככזאת, היא מעמידה לרשות העושים בה שימוש מגוון רחב של כלים המיועדים למטרת שיפור תוצאות השימוש בה ומקסום הרווחים. יחד עם זאת, השימוש במערכת מצריך מכם ידע נרחב בכל הנוגע לעבודה מול המערכת וסבלנות לטווח הארוך בכל הנוגע לתוצאותיה. כפועל יוצא מכך, הטיפ הראשון שלנו להצלחה בגוגל אדוורדס  הינו: למדו היטב את הכלים השונים העומדים לרשותכם במערכת וגלו אורך רוח בכל הנוגע לתוצאות הקמפיין. במידת הצורך, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותי ייעוץ מקצועיים המיועדים למטרות ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל. 

2.    התאמה רספונסיבית של מודעות הטקסט, דף הנחיתה ואתר האינטרנט שלכם לכל אמצעי הגלישה האפשריים- כבר היום, היחס בין גלישה ממחשבים נייחים וניידים ובין גלישה באמצעות הטלפונים החכמים עומד על 50/50, ולכן מחובתכם להתאים את מסעות הפרסום שלכם בגוגל לכל אמצעי הגלישה האפשריים. באמצעות התאמה רספונסיבית של מועדות הטקסט, דפי הנחיתה ואתרי האינטרנט אותם אתם מקדמים במסגרת הקמפיין הפרסומי בגוגל, תוכלו למנף את תוצאות הקמפיין ולהבטיח לעצמכם חשיפה לכמות גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים. כמו כן, תוכלו להסתייע בכלים שונים המאפשרים חיוג ישיר אליכם מצד קהלי היעד הנחשפים למועדות הפרסום שלכם בגוגל וזאת באמצעות תוסף המכונה: CLICK TO CALL. 

3.    בצעו מחקר מקיף אודות ביטויי ומילות המפתח הרלוונטיים לכם- כמערכת פרסום מתקדמת, הגוגל אדוורדס מאפשרת לכם לדעת מהם ביטויי ומילות המפתח האפקטיביים ביותר עבור תחום העיסוק המרכזי שלכם. אופציית מונחי החיפוש הממתינה לכם במערכת, תאפשר גם לכם לדעת יותר על הביטויים המרכזיים הרלוונטיים לכם ובכך תוכלו לייצר קמפיין מודעות נפרד למילות המפתח המרכזיות לצד מילות מפתח וביטויים נוספים הקשורים לעולמות התוכן הרלוונטיים לכם. ככל שתקפידו לבצע התאמה מלאה בין מילות המפתח וביטויי החיפוש המרכזיים לבין הטקסט המופיע במודעות הפרסום שלכם כך תוכלו להעלות את שיעורי ההקלקה על גבי המודעות ולהוביל לתנועת גולשים גדולה יותר לדפים אליו אתם מפנים את הגולש. 

4.    קדמו את עצמכם גם באמצעות סרטונים ממומנים ביוטיוב- מערכת הפרסום של יוטיוב (האתר הרביעי הנצפה ביותר ברשת) פועלת אף היא באמצעות מערכת האדוורדס של גוגל והיא מאפשרת לכם להעלאות סרטונים היכולים לסייע לכם רבות בכל הנוגע ליצירת תנועת גולשים לאתרי הבית או לדפי ההפניה השונים הרלוונטיים לכם. 

5.    הסתייעו בגוגל אנליטקס לניתוח פעולות הגולשים- גוגל אנליטיקס הינו אחד מהכלים היעילים ביותר המוצעים למפרסמים בגוגל לצרכי ניתוח פעולת הגולשים באתר הבית או דפי הנחיתה. שימוש מושכל בכלי זה יסייע לכם לזהות מאפיינים שונים הקשורים להרגלי הגלישה של הגולשים המבקרים באתרכם ובכך לשפר באופן מתמיד את תוצאות הקמפיין ויחס ההמרה.

מאמרים נוספים...