גיבוי בענן לבית ולעסק

מאת IT-CENTER
בתאריך 24 ספטמבר, 2017

גיבויים בעסק ובבית גיבויים בעסק ובבית אינם דבר של מה בכך, בעיקר בעסקים בעלי שרת ראשי ועמדות עבודה, אך כמובן שלא רק

גיבוי בענן לבית ולעסק

גיבויים בעסק ובבית

גיבויים בעסק ובבית

גיבויים בעסק ובבית אינם דבר של מה בכך, בעיקר בעסקים בעלי שרת ראשי ועמדות עבודה, אך כמובן שלא רק. מקרים רבים מדי של אובדן מידע או זמינות של מידע בזמן אמת הובילו חברות להפסדים עצומים, הפסדים של ימי עבודה ואמינות מול לקוחות, אם לא אובדן של פרויקטים שהלכו לאיבוד בנבכי המחשב. הצורך לגבות במקרה שהשרת קורס הוא לא שאלה בכלל, ומספיק לשאול בעל עסק אחד שייזכר באותו היום שהוא הגיע לעבודה וגילה כי המידע לא זורם לעמדות העבודה של הצוות וכי אין גישה לכלום כדי להבין את גודל המכה. כשיש גיבוי איכותי למידע החשוב של העסק שלכם, גיבוי זמין שניתן להעלאה מהירה בכדי להמשיך את רצף העבודה הסדיר, אתם יכולים לישון בשקט בידיעה שהעסק עובד גם במקרה הכי גרוע (אפילו אם יש קריסה של המחשב הראשי או המחשבים בעסק, יש לנו גם שירות של טכנאי לבית העסק!). בהרבה דברים ניתן למתוח את הגבולות, לבדוק ולסמוך על המזל, אבל בכל הנוגע לגיבוי מידע – אין מה להתבלבל. גיבוי איכותי הוא מצרך חובה ודרישה בסיסית של כל בעל עסק מעצמו ומהעובדים שלו, ואנו ממליצים לכם בחום לקחת את הנושא ברצינות גמורה. מניסיון.

על גיבויים בעסק ובבית

אחד הדברים החשובים ביותר – ומאלו שתמיד שוכחים לעשות – הם גיבויים בעסק ובבית (לא פחות חשוב). בעל עסק הנסמך על מאגרי מידע ממוחשבים, גישה מתמדת למידע שמאוכסן על השרת, על ההארד-דרייב (הכונן הקשיח) או אפילו בדיסקונקי, חשוב שתזכור לגבות את המידע, כל הזמן, ביותר מגיבוי אחד. אלו שנכוו בעבר, ולעיתים יותר מפעם אחת, מקריסה של מערך המחשוב שלהם ואובדן הגישה למידע חשוב, או אובדן המידע בכלל, רק הם יכולים להעיד עד כמה מתסכל המצב יכול להיות, ועד כמה מסוכן כלכלית. במקרים בהם פרויקטים לא גמורים עומדים על ה פרק וכל העבודה ירדה לטמיון, תחושת התסכול וההאשמה העצמית על כך שלא טרחנו ליצור גיבוי מספק וזמין במקום חכם מספיק מעיקה עד מאוד, והנזק הכלכלי לעיתים יכול להפיל בעל עסק מהרגליים.

גיבויים בעסק ובבית, לא ממש משנה איפה, זה מעין תהליך שאנו תמיד אומרים לעצמנו שנעשה מאוחר יותר. גיבוי תמיד היה מהדברים שאנו משכנעים את עצמנו בסוף היום, שכבר אנחנו עם הרגל חצי מחוץ למשרד, שזה יהיה בסדר ונעשה מחר, וכך שוב ושוב ערב ערב, יום יום, אנו מזניחים את המידע ומשאירים מאחורינו שובל של טעויות שעלול ברגע אחד להימחק מבלי להשאיר עקבות. אז מה עושים?
הפתרון הנכון לגיבויים בעסק ובבית

רבים סומכים על תוכנות גיבוי אוטומטיות חינמיות, או על גיבוי ידני יומיומי של החומר המעודכן, אך המציאות מוכיחה שוב ושוב כי בכדי להימנע מעוגמת נפש רצינית יש להשתמש בשירות גיבוי מקצועי שמותקן בצורה ישירה על מערך המחשוב שלכם.

עוד טעות נפוצה היא גיבוי פשוט על דיסקאונקי, גיבוי שהולך ונפוץ עם השנים האחרונות. אחת הבעיות עם הדיסק-און-קי היא העובדה שלעיתים קרובות הוא נעלם, או פשוט לא עובד. לעיתים המחשב לא מזהה אותו, או שהוא פשוט לא מספק את הגודל הרצוי ואז אנו מתעצלים ומגבים רק חלקים מהחומר, זה ש"הרגיש לנו נכון יותר לגבות", בעיקר בסוף יום עבודה ארוך. מניסיון רב שנים בתחום אנו רוצים להזמין אתכם להיענות להמלצה החמה של גיבוי החומר שלכם בצורה מקצועית אחראית ורצינית וליצור איתנו קשר כבר היום ולשאול אותנו על גיבויים בעסק ובבית.

 

לשאלות נוספות , התיחסות או יצירת קשר

מאמרים נוספים...