רוצים לבנות נכס לעסק שלכם שיכניס לקוחות חדשים באופן קבוע? בואו לראות איך עושים זאת

מאת M.B Media
בתאריך 4 ספטמבר, 2017

הבסיס של כל בית עסק זה כמובן הלקוחות שלו. יכול להיות שהמוצר שלכם, השירות, האווירה ויחסי האנוש יהיו מעולים אבל מה כל זה שווה כל עוד אין לכם מספיק חשיפה ולא מספיק אנשים שומעים עליכם? אנשי שיווק רבים קובעים היום פה אחד שהשיווק הנכון ביותר לעסקים הוא שיווק באינטרנט והסיבה היא פשוטה, כי כולם היום חשופים לאינטרנט מצד אחד, ומצד שני הוא זול משמעותית מאשר אופציות פרסום אחרות.

רוצים לבנות נכס לעסק שלכם שיכניס לקוחות חדשים באופן קבוע? בואו לראות איך עושים זאת

קידום אורגני לעסק שלכם:

אז מהו בעצם קידום אורגני:  תחת כל שאילתת חיפוש בגוגל (שאילתת חיפוש לדגומה: "אינסטלטור בתל אביב") מתקבלות תוצאות, 3-4 התוצאות הראשונות הן תוצאות ממומנות וניתן להבחין בהן באמצעות הכיתוב "AD" בצבע ירוק שבצד כל מודעה, על המודעות האלו מפרסמים משלמים כסף על כל הקלקה, בין 3-25 שקלים תלוי בתחרות הקיימת בכל תחום.

אינסטלטור

לאחר מכן מתקבלות התוצאות האורגניות, התוצאות הללו הן קבועות ויופיעו בכל זמן אשר תחפשו את שאילתת החיפוש שלכם, על המודעות הללו לא תשלמו כסף על לקוחות שלוחצים עליכם.

אנשים רבים רואים בתוצאות האורגניות של גוגל כפרסום בחינם, מכיוון שהמפרסמים לא משלמים כסף על החשיפה הזאת בשונה מהתוצאות הממומנות שהזכרנו בתחילת הכתבה.

אז איך בעצם גוגל בוחרת למי להעניק את הבמה?

כמו כל בעל עסק טוב, גם גוגל רוצה להעניק ללקוחותיה את החוויה הטובה ביותר, לכן היא תבחר לתוצאות הראשונות את העסקים שנראים לה הכי רלוונטיים לכל שאילתת חיפוש, איך נגרום לה לראות את העסק שלנו הכי רלוונטי? זאת כבר תורה שלמה ופה נכנס התפקיד שלנו המפרסמים.

מאמרים נוספים...