איך להשתמש באנימציה בקמפיין השיווקי שלך

בתאריך 12 אוגוסט, 2017

מחקרים מוכיחים כי וידאו מוכר יותר, במיוחד סרטוני הסברה באמצעות אנימציה. עובדות אלו מגובות על ידי גוגל, פייסבוק וטוויטר ועוד חברות גדולות שגילו את כוחם של סרטוני השיווק בוידאו. אנימציה היא שיווק חזותי שמעביר את המסר במהירות ובקלות, והשיתוף ויחסי ההמרה שלה הם הטובים ביותר.

איך להשתמש באנימציה בקמפיין השיווקי שלך

כאשר מדברים על אנימציה קופצים לנו לראש סרטים מצוירים שנהגנו לצפות בהם בילדותנו – אנו מקשרים אנימציה או סרטים מצוירים לילדותנו ולתחושות של רוגע והנאה.

אך האם האנימציה יעילה באותה מידה גם לשיווק לעסקים?

כבר היום אנו רואים שימוש רב בסרטוני אנימציה במערכות ההסברה השונות מכיוון שהם מקלים את אפשרות לשתף אותם במיילים, בדפי נחיתה, בפייסבוק ובקמפיינים שיווקיים שונים.

אז מדוע להשתמש בדמויות מצוירות על מנת להציג את העסק שלכם, את המוצר או הסיפור שלכם? כיצד להשתמש באנימציה ובדמויות המצוירות לצורך כך?

ננסה לענות על שאלות אלו ולבחון את השפעתה הגדולה של האנימציה על העולם השיווקי.

מחקרים מוכיחים כי וידאו מוכר יותר, במיוחד סרטוני הסברה באמצעות אנימציה. עובדות אלו מגובות על ידי גוגל, פייסבוק וטוויטר ועוד חברות גדולות שגילו את כוחם של סרטוני השיווק בוידאו. הוידאו מחליף את המילה הכתובה.

סרטוני האנימציה נמצאים תחת המטריה הגדולה של שיווק באמצעות סרטוני וידאו, וכוחם עולה יותר ויותר.

90% מהמידע שמוחנו מעבד מבוסס על חוש הראיה ולכן השימוש בסרטוני אנימציה חיוני בקמפיינים השיווקיים .

אז מה דעתכם על אנימציה?

בשנים האחרונות משתלטים סרטוני האנימציה על מערכות ההסברה השונות. הם מעבירים סיפור במהירות, בקלות ובעזרת חוש הומור. הסרטונים מדגישים את תמציתם של המוצרים והשרותים, מעבירים את המידע בצורה פשוטה וברורה לכולם וגורמים לאנשים לצפות בהם, במיוחד לאור העובדה שיכולת הקשב שלנו הולכת ויורדת כל הזמן.

אז לאור כל האמור לעיל, בואו נבדוק מדוע כדאי לכם להשתמש בסרטוני אנימציה בקמפיין הבא שלכם

  1. אנימציה היא שיווק חזותי במיטבו

אנימציה בבסיסה היא חזותית וכל דבר שהוא חזותי וצבעוני הוא קליט לכל סוגי הקהלים. קריינות איכותית ופס קול מעולה תורמים רבות להעברת התוכן השיווקי.

קיימים סוגים רבים של סרטוני אנימציה בעזרתם ניתן להגביר את המודעות למוצר, את מעורבות המשתמשים/האנשים ואת המכירות. המכנה המשותף לכל סוגי סרטוני האנימציה הוא בכך שהם מושכים את תשומת הלב מבחינה חזותית וגורמים לצפות בהם מתחילתם ועד סופם.

      2. סרטון אנימציה מעביר את המסר במהירות

כוחו של סרטון אנימציה הוא לספר סיפור ולהעביר מסר קל להבנה לכל סוגי הקהלים, בין אם אורכו 10 שניות או שתי דקות. אנימציה מעבירה מסרים  בדרך פשוטה וברורה מבלי לשעמם בקריאת גרפים, סטטיסטיקות או מאמרים ארוכים.

השתמשו בסרטוני אנימציה על מנת לשעשע את הקהל, להעביר אותו תהליך, להסבר נושא מסובך להבנה או לסקירת יתרונותיהם של רשימת המוצרים והשרותים שלכם.

אנימציה מפשטת את תהליך קליטת המידע מכיוון שאין בה פרטים מיותרים - היא  מעבירה את המהות בכיף ובהנאה .

      3. אנימציה קלה לעיכול וקלה לשיתוף

אנחנו רגילים לדמויות מצוירות מאז שנות הילדות שלנו. אנחנו מתוכנתים ליהנות מאנימציה מכיוון שהיא  מעלה בנו זכרונות . בהתחשב בעובדה שדמויות שיווקיות מצוירות הן חמודות, מטורפות ומוארות, כוחן במשיכת תשומת ליבנו הוא עצום. לדמויות מצוירות מותר לומר ולעשות כל דבר שאנשים אינם מסוגלים או מרשים לעצמם.

     4.  לאנימציה יחסי ההמרה טובים יותר

אנו שואפים למקם את המוצר שלנו בקדמת הבמה באמצעות קמפיינים שיווקיים במטרה להפוך את צופים ללקוחות שקונים ולהגביר את ההחזר על ההשקעה. סרטוני אנימציה הופסים את מאמצי הקידום לקלים יותר מכיוון שבאמצעותם אנו מטמיעים את המוצר או השרות שלנו בזכרון במהירות לטווח ארוך יותר.

איך להשתמש באנימציה בקמפיין השיווקי שלך
מאמרים נוספים...