מחשוב ענן-הפתרון המושלם לעסקים קטנים ובינוניים

בתאריך 13 יולי, 2017

יתרונות במעבר למחשוב ענן לעסקים קטנים ובינוניים.

מחשוב ענן-הפתרון המושלם לעסקים קטנים ובינוניים

כיום, גם עסקים בינוניים וגם קטנים מבינים את חשיבות ההשקעה בשירותי מחשוב מתקדמים לארגון.   על מנת שעסק יוכל להמשיך ולתפקד בצורה מושלמת, עליו להתעדכן ביכולות הטכנולוגיות החדשות שנכנסות לתחום של מחשוב לעסקים. כאשר הבעלים חושב על סיבה טובה וראויה לרכוש שרת חדש, בין אם מדובר על גודל אחסון, על מהירות עבודה וכיוצא בזה, כל המידע וכל התוכנות צריכים להישמר באופן בטוח ואחראי, שכן זהו מרכז הפעילות העסקית, הן במסגרת ההתנהלות הפנימית של העסק והן כחלק משירות איכותי ללקוחות.

 

להתקדם לכיוון העתיד של מחשוב לעסקים

היכולת של מחשוב ענן (שירותי מחשוב ענן לעסקים של חברת אלגרונט) לאחסן ולגבות את כל המידע החשוב ביותר של העסק היא מה שמאפיין את האיכות הגבוהה של הפיתרון הנ"ל. בשנים האחרונות החל מחשוב ענן לתפוס תאוצה. בעלי עסקים קטנים ובינוניים הבינו ששמירת השרת בתוך העסק, כאשר המידע גדל עוד ועוד, מהירות המחשוב שדורשות התוכנות החדשות מחייב רכישת שרת ומחשב טובים יותר ואין תמיד את האפשרות לנהל ולתחזק זאת בצורה הטובה ביותר. לכן קיים הפיתרון של מחשוב "ענן", של אחסון וגיבוי כל המידע החשוב בחוות שרתים מאובטחת. איכות האבטחה, התחזוקה והשירות מעמידה את חוות השרתים הללו בסטנדרט מאוד גבוה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מערכת שיקולים כלכלית, שירותית וניהולית.

 

לקבל את ההחלטה הנכונה

כיום בעלי עסקים רבים צריכים לקבל החלטה מאוד ברורה, מהי הדרך הטובה ביותר להתנהלות המחשוב בעסק? האם הדבר הטוב ביותר יהיה דווקא לרכוש שרת חדש ולשדרג את היכולות הטכניות של הפעילות הממוחשבת, האם עדיף יהיה לשדרג בהתאם את הרישוי לבית העסק או אפילו לשדרג בצורה משמעותית את התוכנה שתנהל את בית העסק באופן הטוב ביותר. מצד אחד קיים המודל המסורתי, שבו בעלי עסקים קטנים ובינוניים "משתעבדים" לחוזי שירות מאוד כובלים של בתי תוכנה המעניקים שירותי מחשוב באופן מלא ובעצם משקיעים סכומים גדולים מראש. מצד שני, המודל החדש מדבר על תשלום לפי שירות, על הוצאה כספית מדויקת על פי מדדים ברורים שמבוצעים. הרי להגדיל את הרישוי זו הוצאה גדולה מדי ואין באמת צורך לרכוש שרת חדש. תשלום על פי שירות שמפעילות חוות השרתים מדויק יותר ומבוסס על חשיבה כלכלית אחראית.

 

היתרונות של "ענן" לעסקים

המודל המדובר נקרא "Desktop as a Service", כלומר שולחן העבודה במחשב הוא הבסיס לשירות. השרת נמצא במקום מרוחק ומאובטח, אולם בעל העסק יכול תמיד לשלוט על הנעשה מהמחשב בעסק עצמו. לשרת ה"ענן" ניתן להכניס את הכל: דואר אלקטרוני, מסמכים חשובים של הארגון, התוכנות העדכניות ביותר לניהול העסק, תוכנות האופיס ועוד. יתרון מאוד גדול היא הזמינות הגבוהה של ה"ענן".

מאמרים נוספים...