Oboy: הטור השבועי של גיא סלניק

בתאריך 21 מאי, 2017

התמכרתם כבר ל-Oboy? קבלו פינוק שבועי – טור מלא חפירות מטעמו של גיא "אברי" סלניק, שיעזור לכם להבין מה בדיוק קורה שם

Oboy: הטור השבועי של גיא סלניק

בשבוע הראשון הכרנו את Oboy – להקת הבנים הכי חמה במדינה. הכרנו את ג'וני, אסי, מייקל ותום, ומה כבר הספקנו ללמוד עליהם?

1. אז אנחנו יודעים שג'וני, או יותר נכון יון, הוא בנה של הדיווה הענקית, יונה. כבר בפרק הראשון ג'וני חוגג יום הולדת 17 ומוזמן על ידי אימו לארוחת חגיגה, לאחר מכן, אנחנו, יחד עם ג'וני, מגלים שהסיבה לחגיגה היא היא בכלל ציון 30 שנה לציון האלבום הראשון של יונה. אאוץ'!  לא בדיוק היחסים הכי חמים…

2. טומי בוי רוצה להיות טייס קרב ומוכן להקריב הכול למען המולדת ואזרחיה, אולי אפילו את היחסים עם חברה שלו גפן דרור… (הגפן דרור, דוגמנית על מהממת שהולכת לאיבוד בניסיונות לרצות את הסוכן שלה, את הבן זוג שלה ובעיקר את עצמה).

3. אסי, כוכב סדרת הנוער המהוללת פילאטיס, שם הוא בעצם מגלם את הנבחר שאמור להציל את עיר ה… אני רוצה לומר אזמרגד… אבל, לא חשוב, אתם כבר הבנתם את הקטע, עיר הנחושת? מה היה שם?

4. כמובן מייקל, או פריטי בוי, לא העיפרון הכי מחודד בקלמר, אבל בהחלט המרקר הכי זוהר, שכמובן עשה את הפדיחה עם הפאה של הגנרל האמריקאי מה שגרם לו לעוף מהלהקה – וכאן בעצם הסיפור שלנו מתחיל.

 

דמויות צבעוניות: הלהקה בהנהגתה של הסופר אייג'נט טל קוטלר יוצאת למסע חיפושים אחר המחליף של מייקל ובאודישנים כמו באודישנים, הם נתקלו בלא מעט דמויות צבעוניות, אחת מהן היא אברי, בחור עם חלומות גדולים והרבה מוטיבציה וגם אהבה סודית קטנה, הוא לא מתקבל, אבל מי שכן מתקבל הוא בן…. או יותר נכון עלמה… חברה טובה של אברי שמתחפשת לבן כדי לקבל את מענק חתימה בסך 400 אלף שקל, וכל זה כדי לעזור לאמא שלה שנמצאת בחובות. כשעלמה מתקבלת ללהקה, היא מבינה שהיא צריכה ללמוד להמציא שקרים בנוגע לזהותה כבן, כמו הידרופוביה והורים באפריקה. עלמה נכנסת למסכת שקרים שמעורבים בה האנשים הקרובים אליה ביותר וכל זאת על מנת להגן על משפחתה. בן בן וטום מתחברים מהר, אך חברות זו עומדת בפני סיכון לאחר שטום חשב שבן מפלרטט עם גפן.

 

ה-OBOY השבועי שלי:  כל שבוע אבחר דמות אחרת שעברה מספיק דרמה בשביל שהיא תוכל להגיד "אובוי, מה יהיה עם החיים שלי!" – הפעם עלמה הרוויחה את זה ביושר. זה היה בהחלט שבוע דרמטי עבור עלמה שהספיקה לסבך את עצמה בהתחזות, שקרים לחברים, העדרויות מבית הספר, מחבת בראש מאמא, והכי נורא, כשזוהר גילתה לה שהיא נדלקה על בן.

אפרופו זוהר, יפה לך בשבוע אחד להספיק גם לשפוך מים על הזמרת הכי מוערכת בארץ וגם ללכת להיות מורה פרטית של הלהקה הכי  מובילה בארץ. והלו?! זה לא שקוף לך שג'וני מתחיל איתך?? טוב למען האמת, את גם קצת מפספסת את זה שאברי מאוהב בך מגיל אפס בערך…

הפיק השבועי כמובן הגיע כשמייקל משוחרר מתחנת המשטרה ונכנס לרכב עם נהג מסתורי. מייקל מתנצל ומודה שריסוס הגרפיטי לא היה חלק מהתוכנית.
הנהג מתגלה כלא אחר מאשר טל קוטלר, מנהלת הלהקה! מכאן אנחנו מבינים שבעצם כל הסיפור הולך עמוק יותר משחשבנו. האם התוכנית הסודית של טל ומייקל תעבוד? האם עלמה תצליח לשמור על הסוד? האם האהבה של טום וגפן תנצח כל צבא? האם אברי יזכה להוכיח את עצמו? מה זוהר תעשה עם ה"קראש" על בן?
והכי חשוב – האם הנבחר יצליח להציל את עיר הבדולח בעזרת חרב האזמרגד ויפתח את שער חלל הזמן הקוונטי?!

 

כל זאת ועוד, בפרקים הבאים של Oboy ב-yesVOD ובערוץ הילדים, מדי יום 14:30

מאמרים נוספים...