שיווק באמצעות תוכן

מאת . .
בתאריך 26 אפריל, 2017

שיווק באמצעות תוכן הוא שינוי בתפיסה

שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן
---
 הדרך הטובה ביותר לדייק את המיקוד בקהל לקהל יעד מסוים היא באמצעות כתיבת תוכן רלוונטי. התוכן מהווה מעין כרטיס כניסה אל תוך הקבוצה המכובדת שנקראת קהל היעד שלכם. אם הלקוח הפוטנציאלי שלכם התעניין בפריט התוכן שהצגתם לו, כנראה שגם המוצר שלכם רלוונטי עבורו וגדל הסיכוי שהוא ירכוש אותו.

---
 שיווק באמצעות תוכן הוא שינוי בתפיסה

במקום להפריע ללקוח ולנסות למכור לו חתול בשק כבר במפגש הראשון, אנו נעדיף לתת לו ערך ולבנות איתו יחסים לטווח ארוך.

במקום לכפות את עצמנו על אנשים, ולדבר רק על המוצר שלנו. אנחנו נותנים ללקוחות ערך אמיתי ומנסים לעזור עם בעיה שיש להם, ולהציע פתרון באמצעות המוצר שאנחנו רוצים למכור.

---
 שיווק באמצעות תוכן משדר ללקוחות

שעשינו שיעורי בית, למדנו וחקרנו עליך, יש לנו מוצרים שיכולים לעזור לך, אנחנו נותנים לך ערך בחינם, ונעשה הכל בשביל להיות לצידך מתי שתצטרך אותנו.

---
 מה יוצא בתכלס מכל הסיפור הזה?

הקו המנחה אומר דבר פשוט: לתת בשביל לקבל. לקוח שמקבל תוכן רלוונטי עבורו על בסיס קבוע, יהפוך ללקוח נאמן, ויחשיב את בעל העסק כאוטוריטה בתחום שלו ויעדיף אותו על פני המתחרים.

הרבה יותר פשוט למכור ללקוח כזה, וגם לא תמיד צריך לשכנע אותו בשביל למכור לו, כי כאשר הוא יצטרך את המוצר שלנו, הוא יגיע לבד, מכיוון שכבר היינו שם בשבילו. לקוחות מעריכים השקעה.

---
 לסיכום

שיווק באמצעות תוכן היא שיטת שיווק יחסית חדשה שצוברת תאוצה בעולם, ומתבססת על בניית אמון ומערכת יחסים עם קהל הלקוחות לטווח ארוך, כדי להגדיל את הפעילות של העסק.

שיווק באמצעות תוכן הוא לא ספרינט, אלא מרתון. תוכן שיווקי מעולה בונה מערכות יחסים, יוצר השקעות לטווח ארוך, והוא בורג רציני במערכת העסקית שלכם. אל תצפו לכיבושים מהירים, כי את הפירות רואים כעבור זמן, ולכן נדרשת סבלנות ופעילות ממושכת עד שרואים תוצאות.

במהלך הדרך התוכן השיווקי יאסוף עבורכם צפיות שיעזרו לכם להיות מוכנים לבצע עסקאות עם לקוחות חדשים.
share.wood.design@gmail.com | 050-8336107

https://www.facebook.com/sharewoodstudios/photos/a.718547211563842.1073741828.716139441804619/1243131855772039/?type=3

מאמרים נוספים...