חדר משפחה

מאת . .
בתאריך 26 אפריל, 2017

עיצוב חדר משפחה הוא טרנד חדש שכובש את העולם ונכנס לישראל

חדר משפחה

טרנד חדש שכובש את העולם ונכנס גם אלינו לישראל הוא חדר משפחה. חדר משפחה הוא הפינה החמה בבית, הוא המקום המרכזי אשר כל בני המשפחה נאספים בו לצפייה בטלוויזיה, לשיחה על היום שהיה, למשחקי קופסה, לקריאה או אפילו סתם לרביצה משותפת. החדר צריך לשדר חמימות ותחושה נעימה ולהיות מקום שכיף לשהות בו אחרי יום עבודה או יום לימודים ארוך. העיצוב צריך להיות תואם ומתוכנן נכון לפי צרכיהם של כל דיירי הבית.

אספנו בשבילכם חמש נקודות שיעזרו לכם בתכנון ועיצוב חדר משפחה שכיף ונעים לשהות בו:
11) תכננו את צורת הישיבה בחלל כך שתצרו מגוון אפשרויות לכל השוהים בחדר, כמו ספת שזלונג, כורסת טלוויזיה מפנקת, שטיח שערות ופוף גדול ומפנק. תכננו גם מספר מקומות אחסון לספרים, אלבומים ומשחקי קופסה.
22) צבעו את קירות החלל בגוונים חמים שישדרו אווירה אינטימית ומשפחתית שתיצור חמימות ושמחה בחדר.
33) צרו לילדים קיר ביטוי אישי שעליו יתלו ציורים שהכינו בגן או הזמנות לאירועים וכן ברכות ואיחולים של בני הבית וחברים. יש אפשרות לצבוע את אחד הקירות בצבע מגנטי כך שיהיה לו אפקט כמו של דלת מקרר שמדביקים עליה מגנטים.
44) קבלו החלטה האם בחדר הזה אוכלים או לא ואם כן אז התאימו את הריהוט באופן פרקטי, כך שתבחרו שטיח סינטטי ועמיד בפני שאריות מזון, ספה מבד דוחה כתמים ומספר שולחנות נמוכים שתוכלו למקם אותם עבור ארוחת הערב המשפחתית, באופן שנוח לכם ולא רק במרכז החלל.
55) נסו לשלב את רוח המשפחה בחלל, בכך שתכניסו מערכת שמע לחדר ותשמיעו תקליטים שבני המשפחה אוהבים. אם יש לכם אוספים מקוריים וייחודיים, מקמו אותם על מדף בולט לתצוגה. תשקיעו במסך טלוויזיה אבל כזה שיתאים מבחינת פרופורציה לגודל החדר ושלא יעמיס עליו ועם רמקולים איכותיים לצפייה בסרטים.

לסיכום, עופו עם דמיונכם וצרו לכם חדר מפנק ונוח שיתאים לצרכי בני המשפחה שלכם, אך זכרו כי העיקר הוא שתזכו להנות ממנו ושיהיה לכם הרבה רגעים שמחים ומרגשים במחיצתו.

נשמח לתכנן עבורכם חדר משפחה, לפי הרצונות וההעדפות האישיות שלכם. צרו איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ חינם!
share.wood.design@gmail.com | 050-8336107

חדר משפחה
מאמרים נוספים...