עיצובים סביבתיים

מאת ZE-DESIGN
בתאריך 11 אפריל, 2017

עיצובים שונים לצרכים שונים באווירה אומנותית מחוץ לקופסה במרחב הפתוח.

עיצובים סביבתיים

מעצבים מעצבים

לכל מעצב יש את הסיגנון שלו ואת החותם שלו על העבודה אותה הוא עושה.

לצערי ולשימחתי למדתי איך להתנהל מול כל לקוח שפונה אלי ולהגיע לעמק השווה ולתוצאת עיצוב מספקת לפי צרכיו ופעילותו של הלקוח.

כשאמרתי לשימחתי התכוונתי לעבודות שאני עושה בהם אני מקבל יד חופשית מהלקוח שמאמין ויודע שאני יעשה את העבודה הכי טובה לצרכיו והצלחתו של המוצר.

כשאמרתי לצערי התכוונתי שהרבה לקוחות אשר אינם מבינים בעיצוב יודעים מה הם רוצים בדיוק (מה שמקל על עבודתי) ,הקונפליקט והקושי שלי כמעצב הוא כאשר אני יודע שהעיצוב לא טוב ולא ישרת את הלקוח כפי שהוא רוצה.

בסופה של העבודה הלקוח תמיד צריך להיות מרוצה גם עם אני לא, זאת הפרסומת הכי טובה שאני יכול לקבל והבטחת חזרתו והמלצותיו לעבודות נוספות, ברוב הפעמים עבודה שלא אהבתי או הסכמתי לעיצוב שלה לא אפרסם וכיום אני יודע שזו חלק מהעבודה.

אני מאמין שחשוב תמיד להביע את דעתך גם במידה והיא אינה בקו אחד אם דעתו של הלקוח, לפעמים זה מצליח ולפעמים לא אבל תמיד תדע שאת הצד המיקצועי והחוות דעת ניתנה, באותה מידה הלקוח יכול להעיר את עיני בכיוון עיצובי שאני לא חשבתי עליו כך שהעניין עובד לשני הצדדים.

לסיכום העניין תמיד תעצבו מה שאתם חושבים שיעבוד בהתחשבות ודאגה ללקוח שימו את חותמכם ותמיד תיהיו פתוחים לביקורת, לפעמים עדיף לקבל ביקורת והערות מאנשי מקצוע בתחום לפני הגשת העיצוב ללקוח.

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3770985,00.html

http://www.local.co.il/raanana/70473/article/

http://www.local.co.il/herzliya/67507/Article/

http://www.local.co.il/raanana/58467/article/

עיצובים סביבתיים
מאמרים נוספים...