קידום אתרים – כל מה שאתם צריכים לדעת

מאת SEO-VIP
בתאריך 13 מרץ, 2017

קידום אתרים בעידן האינטרנטי החדש הוא כלי שיווקי מספר אחד המאפשר לעסקים רבים להגדיל מכירות ולהימצא בחזית התחום.

קידום אתרים – כל מה שאתם צריכים לדעת

 כיום, כל מי שרוצה לקבל מידע מכל סוג שהוא, פונה למנוע החיפוש של גוגל ומקליד בשורת החיפוש מילה, צמד ביטויי או כל שאלה כדי לקבל מידע כל שהוא, ולכן אתרים המדורגים בדירוג גבוה מבחינת גוגל יזכו להיות במקום הראשון. חשיפת הגולש לאתר של העסק שלכם, תביא לכניסות מרובות ואפשרויות המרה גבוהות, ולכן לא פלא שכולם רוצים להיות במקום הראשון של גוגל עם ביטויים הקשורים לתחום שלהם.

הקרב על הדף הראשון

כידוע, מי שנמצא בדף הראשון בגוגל, מן הסתם יקבל חשיפה גבוהה יותר, הרי כ- 95% מכלל הגולשים יסתפקו בתוצאות המוצעות להם בדף הראשון, ורק 5% יחפשו תוצאות נוספות בדפים נוספים, ולכן אם האתר שלכם לא מופיע בדף הראשון, רוב הסיכוי שגולשים לא יחשפו אליו. התחרות הגדולה על המקום הראשון לא עושה למקדמי אתרים את החיים קלים, הרי כל מקדם אתרים מעוניין שהלקוח שלו יהיה בדף הראשון ויקבל כמה שיותר כניסות לאתר, כך שכאן מתחיל הקרב האמיתי על המקום הראשון בגוגל. אולם, חשוב להבין כי גוגל תמיד תעדיף אתר מושקע ומדורג גבוהה על פני אתר פחות פופולרי וכאן נכנס לתמונה מומחה לקידום אתרים שמטרתו לבצע כמה שיותר פעולות חכמות ומקצועיות כדי כביכול "להבהיר" לגוגל שמדובר באתר איכותי.

קידום אורגני מול קידום ממומן

ראשית, נסביר כי יש 2 סוגים של קידום אתרים ולכל אחד יש יתרונות וחסרונות וכמובן גם הבדל מהותי בהתנהלות והתקציב המוגדר לצרכי הקידום. אז בואו נכיר את שתי השיטות המדוברות:

קידום אתרים אורגנישיטה זאת הינה יעילה לטווח הארוך, כיוון שהיא לוקחת זמן והיא אינה מיידית, אולם כאשר האתר נמצא במקום הראשון, עם תחזוק נכון הוא יישאר שם זמן רב. מדובר בשיטה אורגנית, כלומר טבעית המבוצעת באמצעות כלים שונים ופעולות מקצועיות המאפשרים להביא את האתר לף הראשון של גוגל בתוצאות אורגניות. בתהליך זה על מקדם אתרים לבצע עבודת הכנה לאתר הכוללת התאמה של האתר עצמו וכל העמודים למנוע החיפוש של גוגל. לאחר מכן, עליו לבצע פעולות שונות כגון – הזנת תוכן איכותי עם מילות מפתח הרלוונטיות לתחום שלכם, לבצע אופטימיזציה, לבנות קישורים פנימיים וחיצוניים בצורה מאוזנת ועוד מגוון פעולות נוספות שיאפשרו לאתר לעלות מעלה עם כמה שיותר ביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם.

קידום אתרים ממומן שיטה זאת מאפשרת לבעלי האתר להימצא בתוצאות הממומנות של גוגל באופן מיידי. בשיטה זאת יש לרכוש חבילת הקלקלות דרך גוגל, כלומר כל חשיפה וכניסה לאתר דרך הלינק של תוצאות החיפוש היא הקלקה, כאשר המחיר להקלקה נע בין 0.20 אג'  ויכול להגיע גם לעשרות שקלים. המחיר נמדד על פי הפופולריות של המילה, כלומר עד כמה היא מבוקשת ובעלת נפח גדול של חיפושים במנוע החיפוש של גוגל.

מאמרים נוספים...