פרסום דיגיטלי הוא יותר תהליך

בתאריך 1 מרץ, 2017

פרסום דיגיטלי הוא יותר תהליך, דמיינו עמוד שדרה שמורכב ממספר רב של חוליות, ברגע שחולייה אחת לא מתפקדת (ההמשך ידוע), בדומה לעמוד שדרה תהליך הפרסום מורכב ממספר "חוליות".אם תרצו שיאה פרסום זה "רופא מנתח" של תהליך פרסום הדיגיטלי שלכם!

פרסום דיגיטלי הוא יותר תהליך

קידום דיגיטלי זאת המומחיות שלנו, נקודה!

משתמש ממוצע גולש באתרים שונים במהלך היום, רשתות חברתיות כגון: Facebook, Instagram או אתרי תוכן כגון: Ynet, Globes, One, או שהוא סתם יחפש משהו ב Google.. למרות שזה אותו משתמש עדיין מדובר בקהל יעד שיכול לא להתאים לשירות או המוצר שלכם, איך זה יכול להיות הרי מדובר באותו גולש בדיוק? זאת שאלה שרוב בעלי עסק שואלים את עצמם אחרי מסע ארוך ומייגע בניסיון לפרסם את עצמם ברשת הדיגיטלית. הכנתם, אתר אינטרנט (כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם), חומרים פרסומיים, תקציב נכון אבל עדיין משהו לא עובד, לרוב זאת הסיבה. רגע לפני שאתם מתייאשים, אל תרימו ידיים כל כך מהר. התשובה לכך הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם, מדובר באותו משתמש עם "מצב רוח" שונה!

במה אנחנו יכולים לעזור?

פרסום דיגיטלי הוא יותר תהליך, דמיינו עמוד שדרה שמורכב ממספר רב של חוליות, ברגע שחולייה אחת לא מתפקדת (ההמשך ידוע), בדומה לעמוד שדרה תהליך הפרסום מורכב ממספר "חוליות".
אם תרצו שיאה פרסום זה "רופא מנתח" של תהליך פרסום הדיגיטלי שלכם! אנחנו מבינים בכל תהליך הפרסום משלב הרעיון, תכנון התקציב, הבנת צורכי לקוח, פילוח שוק, חומריים שיווקים, הקמת קמפיינים שיווקיים ועד הגדלת נפח המכירות שלכם!

מה אנחנו מציעים?

  • תכנון תקציב, פילוח שוק\קהל יעד.
  • הכנת חומריים שיווקים, אתרים, דפי נחיתה, תוכן שיווקי, ניוזלטרים, קראטיבים שונים
  • קידום אורגני ומכוון במנועי החיפוש של גוגל.
  • קידום ברשתות חברתיות כגון: פייסבוק, אינטגרם, טיוויטר.
  • קידום אורגני ברשתות החברתיות.
  • אתרי לווין המספקים תשתית לעסק שלכם
  • ייצור "לידים" והגדלת נפח המכירות.

אל תלכו בלי לקבל לפחות הצעת מחיר מקצועית אחת!
התקשרו עוד היום ותראו איך אני יכולים לעזור לכם – 0527805373

פרסום דיגיטלי הוא יותר תהליך
מאמרים נוספים...