פיתוח אפליקציות

מאת bosonet
בתאריך 9 ינואר, 2017

צירוף המילים "פיתוח אפליקציה" הופך להיות יותר ויותר שגור בשפה היומיומית, מה שלא מפתיע כלל בהתחשב בעובדה שהסמאטפונים הפכו להיות סוג של איבר חדש בגופנו. משמעות המושג הוא פיתוח יישום מיוחד עבור כל מכשירי הסמארט פון "טלפון חכם" שקיימים בעולם.

פיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות

צירוף המילים "פיתוח אפליקציה" הופך להיות יותר ויותר שגור בשפה היומיומית, מה שלא מפתיע כלל בהתחשב בעובדה שהסמאטפונים הפכו להיות סוג של איבר חדש בגופנו. משמעות המושג הוא פיתוח יישום מיוחד עבור כל מכשירי הסמארט פון "טלפון חכם"  שקיימים בעולם.

הטלפון החכם, שהחליף את הטלפון הנייד הרגיל, הוא מעין מחשב קטן שמנגן מוסיקה, מציג תמונות, שולח הודעות מייל וניתן לגלוש עליו ברשת ועוד. ה- "ועוד" הם למעשה האפליקציות.

המושג אפליקציה

כל טלפון חכם שקונים מגיע עם אפליקציות בסיסיות שהן פונקציונליות. אך במידה ולאדם יש צרכים ותחביבים ספציפיים כגון: משחק, הזמנת מונית שבשגרה, הזמנת שירותי מזון, פעולות בחשבון הבנק - הוא מוזמן להוריד אפליקציה שמתאימה לכל הצרכים הללו, חלק מהאפליקציות הן ללא תשלום וחלקן בתשלום סמלי.

השלבים לפיתוח האפליקציה

לפיתוח אפליקציה יש כמה שלבים והם עשויים להיות מורכבים. מדובר כאמור בפיתוח מוצר חדש לשוק, זה נכון שברגע שמכירים את התהליך הטכני, נחשפים לתבניות מוכרות ואלמנטים מוסכמים, אך עדיין כל אפליקציה שונה בנושא ובעיסוק שלה. לעומת זאת הורדה של אפליקציה היא פעולה פשוטה ומהירה, לכן הן שימושיות מאוד.

הביקוש לאפליקציות בשנים האחרונות

ישראל נמצאת במקום ראשון ברשימת הצרכנות בסמארטפונים, לכן הדרישה לפיתוח אפליקציות גדלה כל הזמן. יתרונן של האפליקציות הן בחיסכון עצום של זמן, ניתן לעשות פעולות מבלי לצאת מהבית- אין צורך לעמוד בתור או לשוחח בטלפון, לגזור ולאסוף קופונים לסופר, יש כבר אפליקציה מתאימה שתעשה את זה עבורנו ואם אין-  סביר להניח שמשהו כבר דואג ברגעים אלה ליצור אפליקציה שתעניק את השירות החסר.

מעוניינים לפתח אפליקציות בעצמכם?

לפני שאתם ניגשים ללמוד את התחום רצוי שתקראו ותחקרו אודותיו, היום ניתן לעשות קורס שתנאי הקבלה הם די מינימליים. בקורס לומדים את השלבים לפיתוח האפליקציות בהתאם לסביבת המסלול שתבחרו: APPLE  , MOBILE או .ANDROID אך תזכרו שכדי לפתח אפליקציות נדרשת מיומנות ומקצועיות רבה מאוד. אופציה נוספת, במידה ויש לכם רעיון מבריק שאתם משוכנעים שיכול להיות מושלם לאפליקציה, אתם יכולים לפנות לחברה שמתמחה בפיתוח אפליקציות ולעניין אותם ברעיון שלכם.

פיתוח אפליקציות
מאמרים נוספים...