למה לא וורדפרס - WordPress?

בתאריך 11 מאי, 2016

למי שלא מכיר - Wordpres הינה מערכת ניהול תוכן (CRM) בין הנפוצות בעולם. אחת הסיבות לכך היא שהמערכת היא חינמית ומציעה מגוון רחב של פעולות למשתמש, כמו כן, ישנם מגוון תבניות מוכנות אשר ניתן לרכוש (או במקרים מסויימים בחינם). כיום בביקוש הגדל ל-Wordpress ניתן להוריד מגוון תוספים המיועדים לשדרוג אתר ה-Wordpress כגון כלי קידום אתרים, גלריות ועוד מגוון כלים נוספים. אז לאחר ששיבחנו את המערכת כל כך - מדוע לא להשתמש בוורדפרס כמערכת ניהול לאתר שלכם?

למה לא וורדפרס - WordPress?

מי שלא מכיר - Wordpres הינה מערכת ניהול תוכן (CRM) בין הנפוצות בעולם. אחת הסיבות לכך היא שהמערכת היא חינמית ומציעה מגוון רחב של פעולות למשתמש, כמו כן, ישנם מגוון תבניות מוכנות אשר ניתן לרכוש (או במקרים מסויימים בחינם). כיום בביקוש הגדל ל-Wordpress ניתן להוריד מגוון תוספים המיועדים לשדרוג אתר ה-Wordpress כגון כלי קידום אתרים, גלריות ועוד מגוון כלים נוספים.
אז לאחר ששיבחנו את המערכת כל כך - מדוע לא להשתמש בוורדפרס כמערכת ניהול לאתר שלכם?

אבטחה

עם כל ההטבות שמבטיחה מערכת מוכרת ונפוצה ישנו חסרון בולט ומסוכן - וורדפרס הינה המערכת הנתקפת ביותר בעולם!
עובדה מצערת זו חושפת את האתר והמשתמשים שלכם למתקפות חוזרות, ומגדילה את הסיכוי לפריצה למאגר המידע של האתר שלכם.
למי שלא יודע - בכל כמה חודשים ארגוני הסייבר בעולם תוקפים באופן יזום אתרי וורדפרס במגוון קמפיינים ללא אבחנה, מעבר לכך - אתרי וורדפרס ישראלים הם מטרה נחשקת ומבוקשת.
לכן כאשר אתר מתבסס על פלטפורמת Wordpress האתר באופן אוטומטי חשוף למגוון מתקפות סייבר ומטרה קלה יותר לפורצים ברשת.
 

גמישות

כמו בכל מערכת ניהול חינמית - גמישות היא מילה גסה.
Wordpress נבנתה עבור מגוון משתמשים ולמגוון רחב של אתרים עם צרכים שונים. לכן המשתמש הנורמטיבי מתקשה לרוב להבין את ממשק הניהול (שכן מלכתחילה פותח למשתמשי השפה האנגלית) וכל התאמה אישית מאלצת התערבות חיצונית של מתכנת, עבודה מסורבלת ולא תמיד משתלמת כלכלית (לשני הצדדים). 
התאמה מושלמת לצרכי הלקוח לא תמיד אפשרית, דבר המקשה על תחזוקה שוטפת בתכני האתר ובזבוז זמן חיוני על עבודה סזיפית.
 

אז מה עושים?

ב-Webspot שמים דגש על איכות ויעילות הקוד. אנו נאפיין עבורכם את צרכי האתר שלכם ונתאים לכם מערכת ניהול שפותחה על ידינו, מערכת גמישה נוחה ויעילה אשר תתאים בדיוק לצרכים שלכם ותחסוך זמן עבודה מיותר.
כמו כן, אנו נותנים תמיכה מלאה ללקוחותינו גם לאחר סיום הפרויקט כך שתמיד ניתן לשדרג ולשפר את חווית המשתמש במערכת הניהול ובאתר העסקי

מעוניינים לבנות אתר רספונסיבי המותאם לכל המכשירים והמדיה? צריכים מערכת ניהול תוכן פשוטה וחכמה המותאמת לצרכי העסק?
צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל נושא או שאלה.

מאמרים נוספים...