5 סיבות – לכדאיות של תוכנה לניהול עסק קטן

בתאריך 14 אפריל, 2016

למה כדאי בכל עסק תוכנה לניהול עסק

5 סיבות – לכדאיות של תוכנה לניהול עסק קטן

שירותי הנהלת חשבונות היו קיימים מאז ומעולם בקרב עסקים גדולים קטנים ובינוניים והם היו ניתנים על ידי משרד הנהלת חשבונות חיצוני שאיתו עסקים היו עובדים באופן שוטף. אך כידוע, שירותי הנהלת חשובות על ידי משרדים, הוא אינו זול ולעיתים עסקים קטנים לא יכולים לעמוד בסכומים הללו, אל רק עסקים המכניסים כספים רבים. אך כך, עסקים קטנים יכולים להיעזר בתוכנה לניהול עסק קטן אשר ניתנים כפתרון מצוין לניהול כספי החברה, לקוחות החברה, הוצאות והכנסות ולמעשה כל מה שקשור לתזרימי הכספים של העסק.

תוכנה להנהלת חשבונות לצורך ניהול תזרימי כספים בעסקי קטנים, היא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר מכמה סיבות:

חיסכון כספי – תוכנה להנהלת חשבונות חוסכת את עלות החזקת מנהל חשבונות במשרד שעלות העסקה שלו יכולה לנוע בין – 5.000 ₪ לבין 8.000 ₪, כך שמדובר בחיסכון כספי עצום לעסקים קטנים. גם כאשר עובדים עם משרדים חיצוניים, העלויות אומנם נמוכות יותר, אך עדין הן גבוהות עבור עסקים קטנים. אם כך, תוכנה להנהלת חשבונות יכול לחסוך לכם כסף רב ולרוב התשלום בגין השימוש בו הוא תשלום חודשי קבוע ונמוך.

להתעדכן בכל עת בנתוני החברה – תוכנות מתקדמות לניהול עסק, מאפשרות לבעל העסק להתעדכן בכל זמן נתון בנתונים הכספיים של החברה, אם זה דוחות הקשורות להכנסות החברה, הוצאות החברה, משכורות, תשלום לספקים ועוד מגוון דוחות ייראו לכם בכל זמן נתון את רווחי החברה. בנתונים אלו ניתן לצפות מכל מחשב בהקשת סיסמא ושם משתמד ואפילו ישנם תוכנות שניתן לצפות בהן דרך הסמארטפון.

ממשקים ידידותיים – תוכנות לניהול עסק, הן ידידותיות ביותר למשתמש, מה שמאפשר לכם לעבור הדרכה קצרה על ידי החברה המספקת את תוכנה זאת ובכל רגע נתון להיכנס בקלות, להזין נתונים, לבדוק את כמות ההוצאות מול ההכנסות ולעקוב בצורה מבוקרת על דוחות העסק. מעבר לכך, ניתן להקצות יוזרים שונים בהתאם לדרישה, כך כל שותפי החברה והצוות הניהולי יוכלו לצפות בנתונים בכל רגע נתון.

התאמה אישית לצורכי העסק – תוכנות לניהול עסק קטן מאפשרות לכם התאמה אישית לצורכי העסק ובהתאם לדרישות שלכם מבחינת פיצ'רים ותוספות שונות שיקנו לכם נוחות בלתי מתפשרת לצד יעילות של העסק.

מעקב אחרי לקוחות החברה ורשימת אנשי קשר – בתוכנות אלו ניתן להזין את רשימת לקוחות החברה ולעקוב אחר העסקאות שלהם. 

מאמר זה נכתב על ידי חברת מיניסופט הנדסת תוכנה - http://www.minisoft.co.il

מאמרים נוספים...